• 1
  • 2
Igår, 17:13
Medlem
Inget parti verkar gå säker från dessa hot från allmänheten.

Personligen anser jag att gått alldeles för långt när politiker tystas pga hot då det går ut över yttrandefriheten i vårt avlånga land. Kanske dags att sätta straffskalan i liknande nivå som att sälja droger så att vi blir av med denna extremism som redan börjat nagga vår svenska kultur till det sämre.

Vad tycker ni andra?
Citera
Igår, 17:13
Moderator
Meijis avatar
Rashid Farivars Facebook-inlägg

https://www.facebook.com/rashid.fari...WuHQbnCeFRzEel

Artikel i GP bakom betalvägg

https://www.gp.se/politik/rashid-far...3-9a2e17db8acd

/Moderator
Senast redigerad av Meiji Igår kl. 17:45.
Citera
Igår, 17:15
Medlem
Roobans avatar
Säger väl sig självt att han inte känner sig välkommen i ett sånt parti om han har utländskt påbrå.
Citera
Igår, 17:16
Medlem
Källa?
Om det stämmer blir det samma skriverier i media?
Citera
Igår, 17:16
Medlem
Lögnaktig rubrik. Rashid Farivar lämnar därför att han är ett jävla stolpskott och inte hamnade på valbar plats på Sverigedemokraternas riksdagslista för valet 2026. Många politiker kommer lämna de kommande månaderna och skylla på vad som helst för att dölja att de petats av sitt parti.

Farivar är offerkoftan som rätt nyligen hängde ut en mamma i palestinasjal: (FB) Iransk man i Göteborg fotar kvinna och klagar på hennes klädsel
Senast redigerad av EttTillKonto2 Igår kl. 17:19.
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Pengarna har kommit tillräckligt in så jag slutar...
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Varför blanda ihop hat och hot hela tiden? Två helt olika saker och att hata någon för beslut som påverkar ditt liv negativt är väl knappast olagligt.

Och var är källan?
Citera
Igår, 17:24
Medlem
Gentss avatar
Rashis är en trevlig herre och det hatet han fått stå ut med av vänstern är obeskrivligt. Det är den värsta rasism jag har hört talas om.
Citera
Igår, 17:25
Medlem
Det är inte alls på grund av hat och hot utan på grund att han inte är på en valbar plats till riksdagen och citat: – Jag vill dedikera mer tid till min familj, jag vill hämta och lämna mina barn, se min fru varje dag och sova i min egen säng och vakna nära mina barn, säger han till GP: slut citat!
Citera
Igår, 17:33
Medlem
Eller har han äntligen fattat att han varit en "nyttig idiot"? Vissa invandrare strävar efter att gräva en grop åt sig själva.
Citera
Igår, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är inte alls på grund av hat och hot utan på grund att han inte är på en valbar plats till riksdagen och citat: – Jag vill dedikera mer tid till min familj, jag vill hämta och lämna mina barn, se min fru varje dag och sova i min egen säng och vakna nära mina barn, säger han till GP: slut citat!

Omni:

I ett inlägg på X frågar han sig vem som vill vara förtroendevald när man ”riskerar att mordhotas och trakasseras dagligen.”
Citera
Igår, 18:24
Medlem
tobbeskinheads avatar
Han har ju haft massa skandaler som förstört för partiet. Det är snyggt att han skyller på "hat och hot" innan han blir utesluten ur partiet.

(FB) Rashid Farivar (SD) poserar med NMR-kopplad aktivist som 2018 förnekat förintelsen
(FB) Rashid Farivar (SD) publicerade en ryggbild på förskoleförälder i palestinasjal (2025-09-30)
(FB) Riksdagsledamoten Rashid Farivar (SD): ”Tacksam till alla vita människor” (2022-10-26)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in