Idag, 06:39
Medlem
2020-01-01s avatar
Ibland har jag blivit angripen av främlingar, typ i en gränd. Dom omringar mig och sparkar mig och slår mig med batonger, kofot, knogjärn osv. Dom är dock så många, så många av deras slag är ineffektiva och missar. Jag brukar då snabbt ta upp ett paket ketchup och hälla det över ansiktet så det ser ut som blod och spela död, så att dom blir nöjda och springer därifrån. Detta är mitt #1 survivalism trick. Har ni testat detta någon gång och har ni fler tips?
Citera
Idag, 06:42
Medlem
Tramstråd. Papperskorgen nästa!
Citera
Idag, 07:06
Medlem
Bättre tips: undvik att hamna i en gränd med en grupp främlingar.
Citera
Idag, 07:14
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Bättre tips: undvik att hamna i en gränd med en grupp främlingar.
Har du nått emot gränder och/eller främlingar?
Citera
Idag, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Har du nått emot gränder och/eller främlingar?

Det verkar vara du som har det av trådstarten att döma.
Citera
Idag, 07:58
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ibland har jag blivit angripen av främlingar, typ i en gränd. Dom omringar mig och sparkar mig och slår mig med batonger, kofot, knogjärn osv. Dom är dock så många, så många av deras slag är ineffektiva och missar. Jag brukar då snabbt ta upp ett paket ketchup och hälla det över ansiktet så det ser ut som blod och spela död, så att dom blir nöjda och springer därifrån. Detta är mitt #1 survivalism trick. Har ni testat detta någon gång och har ni fler tips?
Tips, ta med dig ett paket med senap så kan du smeta dig där bak så slipper du bli våldtagen.
Citera
Idag, 09:30
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Släng dig med huvudet före ner i närmaste papperskorg fungerar bättre än ketchup
Citera
Idag, 10:24
Medlem
Citat:

Nej aldrig och ketchup är svårt att få bort vi tvätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in