• 1
  • 2
Igår, 20:54
Medlem
Hur i helskote säger jag att jag inte intresserad av min brors AI videos? Han har gjort dom snart ett halvår och han håller på och skickar hans AI videos till mig flera gånger i veckan.

Jag vill inte vara elak mot han och säga vad jag är inte intresserad av hans dumma AI musikvideos och vanliga shorts typ. Som vem som helst kan göra!!?

Ja vissa låtar kan vara helt ok och så vidare. Men jag är så trött på hela tiden behöva berömma hans videos. Som att det skulle vara nåt speciellt med hans AI videos.

Men NEJ det är det inte. Men han verkar inte förstå det.

Jag behöver hjälp! Tack i förskott.
Citera
Igår, 20:59
Bara säg det rätt ut?

Min kille hade en period, innan vi blev ihop, då han skrev massa meddelanden till mig mha AI. Märktes tydligt att det var AI eftersom vi hade träffats i drygt ett halvår då. Sa till honom att jag är intresserad av att prata med honom, inte ChatGPT. Han slutade. Svårare än så är det inte.
Citera
Igår, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torrbollsfitta
Bara säg det rätt ut?

Min kille hade en period, innan vi blev ihop, då han skrev massa meddelanden till mig mha AI. Märktes tydligt att det var AI eftersom vi hade träffats i drygt ett halvår då. Sa till honom att jag är intresserad av att prata med honom, inte ChatGPT. Han slutade. Svårare än så är det inte.

Vad skrev han då till dig tex?
Citera
Igår, 21:05
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Vad skrev han då till dig tex?
Det är över ett år sedan så minns inte exakt.
Citera
Igår, 21:07
Medlem
vargirektums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowter
Hur i helskote säger jag att jag inte intresserad av min brors AI videos? Han har gjort dom snart ett halvår och han håller på och skickar hans AI videos till mig flera gånger i veckan.

Jag vill inte vara elak mot han och säga vad jag är inte intresserad av hans dumma AI musikvideos och vanliga shorts typ. Som vem som helst kan göra!!?

Ja vissa låtar kan vara helt ok och så vidare. Men jag är så trött på hela tiden behöva berömma hans videos. Som att det skulle vara nåt speciellt med hans AI videos.

Vad är det för typ av videos?
Citera
Igår, 21:07
Medlem
2020-01-01s avatar
Är dom roliga då? Har han talang?
Citera
Igår, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torrbollsfitta
Det är över ett år sedan så minns inte exakt.

Det förstår jag, men vad var syftet och ämnet? Försökte han imponera på dig och romantisera dig med hjälp av ChatGP?
Citera
Igår, 21:10
Medlem
zombie-nations avatar
Är det musik, text och bild?

Då skulle jag börja med att angripa textrader jag inte tyckte om och föreslå andra. Sedan hålla på så ett tag. Sedan peka ut saker bara och förvänta sig att han ska gå in med sin skalle och fixa.
Citera
Igår, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Är dom roliga då? Har han talang?

Nej inte roliga för 20 öre. Talang? Det tror jag inte. Men han fattar inte att vem som helst kan göra liknande videos bara man orkar lägga tid på det.

Sen spammar han mig med sina AI videos och förväntar en positiv reaktion från mig.
Senast redigerad av Mowter Igår kl. 21:19.
Citera
Igår, 21:15
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowter

Är det verkligen så svårt att bara vara ärlig? Att säga att något inte intresserar en är verkligen inte att vara elak...
Citera
Igår, 21:17
Medlem
Du mytomaniserar!

Du kan annars bara ignorera meddelandena enkelt, sluta kolla. Vad tvingar dig att kolla din perversa fan?
Citera
Igår, 21:26
Medlem
Med odla dig ett par pungkulor och säg till att du har 0 intresse i AI videos/låtar och så säger du att allt är skit dessutom för det är AI.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in