Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2025-12-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Män tar så lätt på det där med oralsex. Som om det bara kan ske lite när som helst även om kvinnan inte alls är sugen på sex. Som om det skulle vara en skyldighet. Är jag inte sugen på sex så är jag absolut inte sugen på oralsex. Det är inte direkt så att det ger mig något att suga av någon. Förstår inte heller varför män vill ha sex med tjejen om hon inte är sugen. Skulle aldrig vilja att någon t ex slickade mig när han uttryckt att han inte är sugen på sex. Vad får man ut av det?

Låter du hemmet förfalla när du inte känner för att städa eller svälter du när du inte vill laga middag åt er?
Citera
2025-12-19, 19:29
Medlem
Joe Blows avatar
Det finns en instruktionsfilm på SVT Play som kan ge inspiration
https://www.svtplay.se/video/edPg5EV/dirty-talk
Citera
2025-12-20, 00:14
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.

Suger hon inte så är hon egentiligen inte attraherad av dig. Lämna relationer omedelbart där tjejen inte vill hjälpa er att bli tillfredsställda, men hon kräver att bli det av er.

Svenska tjejer är ju skräp egentligen. Ni vet om det..
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2025-12-20 kl. 00:16.
Citera
2025-12-20, 00:31
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.

Det är ingen fobi. Sluta lura dig själv. Suger hon inte av dig, men du gör motsvarande på henne, så är hon inte atttraherad av dig, och betraktar dig dessutom som en ovärdig partner. Avsluta relationen omgående!
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2025-12-20 kl. 00:34.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in