Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-11-26, 23:33
Medlem
CuriousMind69s avatar
Grundprincipen är ju att man inte kan eller ska övertala, lura eller manipulera någon till att göra något de inte vill. Men det sagts så.

1. Prata med henne om varför, om du förstår hennes motivation så kan det finnas en chans att få till det. Kommunikation är a och o. Och man måste kunna prata och vara transparent i en relation.

2. Regelbunden hygien. Inte tvål och dofta gott utan vatten och ev intimtvätt och rengör ordentligt. De flesta vill inte ha en smutsig kuk i munnen. (Finns dock vissa kinks som föredrar det)

3. Den som inte tycker om att suga av brukar heller inte vara ett fan av att någon för/trycker huvudet neråt eller trycker kuken ner i halsen. Om hon är villig att testa så är det nog lättare om du ligger på rygg med händerna långt borta ifrån kuken och henne och låter hennes styra bäst hon vill.
Citera
2025-11-28, 15:00
Medlem
JamesFs avatar
Att hon vägrar suga är ok med mig. Men älskar hon inte att bli slickad har vi ett stort problem.
Citera
2025-11-28, 15:27
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Att hon vägrar suga är ok med mig. Men älskar hon inte att bli slickad har vi ett stort problem.
Varför då? Det är ju inte din flickvän

Alla har olika saker de gillar och ogillar. Vissa gillar inte oralsex alls, vare sig att få eller att ge.
Citera
2025-12-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
Har aldrig stött på problemet mer än att en del kanske inte vill svälja.
Det är väl bara att köra in snoppen i munnen på henne tills hon lär sig gilla det?
Ja för våldtäkt är ju fräscht
Citera
2025-12-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
1 år? Wtf. Brudar som kör med falsk marknadsföring och börjar med att suga 7 gånger om dagen för att sedan sluta när dom vevat in simpen är ju en sak men din kvinna har ju varit ärlig från början.

Personligen så skulle en kvinna som inte suger aldrig bli mer än ett ons. Kvinnor som inte erbjuder sig att suga under mensen texen är själviska och dåliga kvinnor så det märks ju väldigt fort vad hon är för en typ imo.

Du tycker inte det är själviskt att tvinga kvinnor att suga fast att de inte vill? Hur sugen är man som kvinna under mensen? Sex ska vara ömsesidigt och ske med samtycke. Annars är det något allvarligt fel på den mannen.
Citera
2025-12-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Din sk flickvän är inget du ska ödsla tid på. Mitt råd är att du dumpar henne för hon har noll värde som kvinna, i synnerhet när hon nekar dig fellatio.

En bra kvinna förstår innebörden av hur viktigt det är att du som man alltid känner dig tillfredsställd. Din njutning bör utan tvekan vara hennes absoluta prioritet, och det innefattar när helst under dygnets tjugofyra timmar.

Jag hoppas att du skyndsamt kommer till insikt att din situation med denna odugliga och infantila subba är slöseri av din dyrbara tid. Livet går inte i repris och det finns gott om kvinnor som gärna vill ha varm säd som rinner längst med strupen, eller inte varför inte över ansiktet, the best daily face cream ever made.

Porrskadad deluxe
Citera
2025-12-18, 15:55
Medlem
BalleAnkas avatar
Erbjud pengar.
Citera
2025-12-19, 09:26
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Hur sugen är man som kvinna under mensen? Sex ska vara ömsesidigt och ske med samtycke. Annars är det något allvarligt fel på den mannen.

Det finns många kvinnor som är sugna under mens och som också gärna ger, exempelvis oralt, under den tiden.

Självklart skall aldrig något tvingas fram och det finns för all del många plumpa inlägg i denna tråd, men i sak håller jag med om att det för mig är oralsex en självklarhet i en relation och en deal-breaker om det inte skulle ges. Sex i en relation handlar oerhört mycket om att ge och ta. Det innebär absolut att någon, exempelvis kvinnan, om hon kanske är trött och inte känner för något större upplägg den kvällen - ger oralt - för att hon vill.
Citera
2025-12-19, 10:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det finns många kvinnor som är sugna under mens och som också gärna ger, exempelvis oralt, under den tiden.

Självklart skall aldrig något tvingas fram och det finns för all del många plumpa inlägg i denna tråd, men i sak håller jag med om att det för mig är oralsex en självklarhet i en relation och en deal-breaker om det inte skulle ges. Sex i en relation handlar oerhört mycket om att ge och ta. Det innebär absolut att någon, exempelvis kvinnan, om hon kanske är trött och inte känner för något större upplägg den kvällen - ger oralt - för att hon vill.

Fast en bra kvinna är väl i alla fall en som vill sin man väl och typ känner en inre tillfredställelse av att se honom nöjd, och inte bara ligger i soffan och fräser och äter glass under montan.

Kan för övrigt för egen del säga så här att jag tror allvarligt talat att min kärring hade blivit både arg och besviken om jag låst in mig på muggen och skinnat de dagarna hon på den tiden hade montan och inte kommit till henne. Nej, en bra kvinna tar emot sin man när han behöver henne.
Citera
2025-12-19, 10:16
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast en bra kvinna är väl i alla fall en som vill sin man väl och typ känner en inre tillfredställelse av att se honom nöjd

Det är precis det jag menar. I en bra relation skall det ju vara så, precis som att mannen ser till att ge kvinnan det hon behöver (som kan, men behöver inte vara, sexrelaterat).
Citera
2025-12-19, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77

Män tar så lätt på det där med oralsex. Som om det bara kan ske lite när som helst även om kvinnan inte alls är sugen på sex. Som om det skulle vara en skyldighet. Är jag inte sugen på sex så är jag absolut inte sugen på oralsex. Det är inte direkt så att det ger mig något att suga av någon. Förstår inte heller varför män vill ha sex med tjejen om hon inte är sugen. Skulle aldrig vilja att någon t ex slickade mig när han uttryckt att han inte är sugen på sex. Vad får man ut av det?
Citera
2025-12-19, 13:12
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Män tar så lätt på det där med oralsex. Som om det bara kan ske lite när som helst även om kvinnan inte alls är sugen på sex. Som om det skulle vara en skyldighet.

Självklart ingen "skyldighet". Däremot något som jag anser är en grundförutsättning att få i ett förhållande. Säkert har du en massa saker du förväntar dig att din partner gör för dig, i och utanför sängen. Kanske är det en hel del av de sakerna har inte "gillar" i sig, men att han gör det för att det känns bra att göra saker för varandra.

Citat:
Är jag inte sugen på sex så är jag absolut inte sugen på oralsex.

Så är det säkert för dig. Andra kvinnor kan tycka annorlunda.

Citat:
Det är inte direkt så att det ger mig något att suga av någon.

Så kan det ju vara för dig. Många andra kvinnor får ut något av att suga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in