2025-11-23, 17:15
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Varför är du en korkad jävla pajas som alla på forumet hatar?
Varför försvarar du våldtäkt? Är det för du själv skulle vilja begå det eller för någon vän begått det?
TomatKungen är en gammal röding, men köp att han har rätt och du har fel. Om det var din flickvän, din syster eller din morsa som blivit fingerknullad av det där missfostret. Skulle du då också försvara honom och säga det var hennes fel för han fick sova över?

Fan vad less jag blir, på er alla!!
Citera
2025-11-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123
Ännu en oskyldig man som döms till våldtäkt helt oskyldig. Kvinnan är förstås ett oskyldigt offer som aldrig skulle kunna ljuga ihop en story och manipulera för sånt gör ju aldrig kvinnor. Över 200 000kr det var inte lite pengar det. Men snart är han ute igen om han vill hämnas

Han vet att hon sa nej. Och han fortsatte ändå. Så. Knappast oskyldig. Läs deras snap-konversation. Inlägg 2.
Citera
2025-11-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Snapchats-convon visar annars tydligt att han var förvirrad och inte begrep bättre.

Eller är det han säger bara intressant när det passar ditt narrativ? Att du orkar.

Hur kan man vara förvirrad över ett nej?
Säger någon nej, så slutar man. Det ärliksom grundkurs i hur man beter sig.
Citera
2025-11-23, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Man slutar om någon säger nej. Ett nej är ett nej.
Håller helt klart med nej är nej.

Jag hade en anställd, han var tyst och frånvarande i sinnet en dag, jag frågade senare vad det berodde på, han hade blivit anmäld för våldtäkt, gav han råd att åk hem o skriv upp hela händelseförloppet för kvällen och vik sedan inte ett ord från detta händelse förlopp oavsett hur frågorna ställs.

Visa sig sedan tjejen hade anmält två killar till för våldtäkt, visa sig sedan hon gjorde detta avsiktligt o alla friades.
På så sätt spelar det ingen roll vad någon berätta, det behöver inte vara sant bara för man anmäler, det finns gott om folk med självskadebeteende som söker uppmärksamhet via att arrangera sådant här.

Vilket det låter som i detta fall, börja bädda om sängen mitt i natten, som man vill samla dna eller något, man är nykter o ska ändå promt sova i samma säng med en snubbe som uppenbart redan tagit tag i henne o försökte få ner henne i sängen innan hon börja bädda om, dvs för många tillfälligheter i fallet.
Citera
2025-11-23, 17:30
Medlem
Rattatatatas avatar
Hur fan kan man bli dömd för våldtäkt för att ha gett fotmassage? Sverige har spårat ur totalt...
Citera
2025-11-23, 17:30
Medlem
Citat:
Hur kan man vara förvirrad över ett nej?
Säger någon nej, så slutar man. Det ärliksom grundkurs i hur man beter sig.

Om jag säger att Nej du får inte en kaka samtidigt som jag ger dig en kaka...

Nej du kan verkligen inte hålla dig till ämnet och kommer in med floskler som vanligt. Läs en grundkurs i logik.
Citera
2025-11-23, 17:33
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rattatatata
Hur fan kan man bli dömd för våldtäkt för att ha gett fotmassage? Sverige har spårat ur totalt...
Utveckla det gärna i den här trådens sammanhang. Var det alltså fotmassage han fick tre års fängelse för? Låter hemskt!
Citera
2025-11-23, 17:35
Medlem
😂 hon visste att han gjort så mot andra och hon lät han komma och sova fast han tjatade om sex i bilen. Och dessutom visste hon att han gjort det mot andra ändå tog hon med honom?!
Sen lät hon honom knulla henne ändå och dagen efter skriver hon allt det där för att fånga in bevisen som alla ser nu i deras konversation. Bara jag som tycker det hela är konstigt? Nån ville ha pengar.
Citera
2025-11-23, 17:38
Medlem
Rattatatatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Utveckla det gärna i den här trådens sammanhang. Var det alltså fotmassage han fick tre års fängelse för? Låter hemskt!

Ingen aning vad han gjorde? men fotmassage var en teori som saknades i tråden, annars är det nog gissat på det mesta...
Citera
2025-11-23, 17:38
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det är klart han måste respektera ett nej.
Det har ingen betydelse.

Åk till Afrika med en Rolex och du blir rånad.
Säg till dina vänner i Sverige sen att jag sa "nej du får inte ta den", så kommer de skratta åt dig och säga "skyll dig själv, vem åker till Afrika med något värdefullt?".

Jag hade inte skattat åt nån som fick sin rolex stulen i Afrika? Hade tyckt personen var bra naiv men tjuven ansvarar fortfarande för sitt eget beteende precis som alla våldtäktsmän ensamt bär ansvar för sina gärningar oavsett hur naiv tjejen varit.
Citera
2025-11-23, 17:40
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Varför bjuda hem honom när hon hade vetskap att det fanns möjligheter att det även kunde hända henne.

Man skulle ju önska att att kända våldtäktsmän blev paria bland traktens kvinnor, men min erfarenhet säger något helt annat. Om de tidigare offren varit tjejer som den aktuella tjejen betraktar som "bitches" och "horor", så har de inga problem att låta sig uppvaktas av våldtäktsmannen ifråga.
Det är otroligt vad somliga kvinnor kan bortse ifrån, när det vankas bekräftelse.
Citera
2025-11-23, 17:45
Medlem
Citat:
Han vet att hon sa nej. Och han fortsatte ändå. Så. Knappast oskyldig. Läs deras snap-konversation. Inlägg 2.
Snap konversation är inte seriös bevisföring. Ska aldrig räcka i en seriös domstol. Men vi bor ju i Sverige så…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in