2025-12-03, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Har hellre en svenne som kollega än någon man måste ha koll på så han inte snor, våldtar eller misshandlar någon på arbetstid!

Kanske behöver ni sluta bränna hela lönen 25:e varje månad så behöver inte svennar sno. Det har hänt flera gånger hos oss och enbart svennar har lyckats göra det misstaget.
Citera
2025-12-06, 14:51
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanFyhrholdt
"Det är endast tillåtet att citera texter skrivna av AI-verktyg"
är något jag läste nyligen.

Den som publicerar en text som är författad av någon annan, måste/bör ju använda citationstecken.
Här avses AI-verktyg. Och med "skrivna" avses "författade".
Men Den Stora Feta Bastarden, eller hur nu "BigFatBastard" heter på svenska, hittar ett kryphål
i ordvalet, där "skrivna av AI-verktyg" vantolkas som att AI-verktyg endast skulle fungera som en
slags penna under full kontroll av Den Stora Feta bastarden själv.

I min osäkerhet huruvida det är (o)tillåtet att ange källan varifrån citatet
är hämtat, väljer jag att utelämna källan.

Min avsikte är också att väcka nyfikenhet hos läsarna att själva ta reda på varifrån detta citat,
som liknar en regel är hämtat, samt även om liknande formuleringar finns i andra sammanhang,
och i vilken omfattning.

Sålunda skulle eventuella uttryck för tvivel angående ett sakförhållande kunna förebyggas, om fakta
läggs fram av andra med högre anseende.

Jag skall strax återgå till ämnet, men först:

En exponentiellt växande andel av nya texter (och bilder), rent allmänt, inte bara från "BigFatBastard"
är med AI som "hjälpmedel" publicerade i bedrägliga och maliciösa syften, oftast bakom en fasad av falsk seriositet och/eller politisk korrekthet.

Som sagt, "AI är ett hjälpmedel" vilket även massförstörelsevapen är, i den händelse AI skulle
råka utrota hela mänskligheten, vilket många AI-experter befarar.

I dagsläget försvaras här åldringsbrott av BigFatBastard med hjälp av AI på ett så utstuderat sätt, att det grovt felaktiga, och sannolikt olagliga förfarandet mot 90-åringen i läsarnas ögon framstår som "juridiskt" korrekt, (men moraliskt fel).

Det upprepas att Sverige är en "rättsstat", och att olika processer träder in automatiskt, om något
skulle misslyckas eller efter att något beslut skulle befunnits vara felaktigt.
"Överklagandet" beskrivs som en garanti för "rättssäkerhet".

Det återkommande temat är att "rättsstat" och "demokrati" är de enda rekvisiten för ett
väl fungerande samhälle.

Bara en diktatur skulle använda ett sådant totalitärt maktspråk, som AI aldrig ifrågasätter
då AI saknar intelligens, men i gengäld har ett fotografiskt minne som kan återpublicera
alla dumheter som någonsin har skrivits.

En upprepning som i sin digitala förstärkning blir den hittills största megafonen för politisk korrekthet, vidskepelser, och övriga kollektiva vanföreställningar.

90-åringen, och andra svaga individer blir de första offren för informationsteknologins utveckllng.

Inget är nytt, och sakernas tillstånd varierar bara i omfattning och grad.

Media har länge med tekniken som "hjälpmedel" tjänat tvivelaktiga intressen,
men nu har gränsen mot barbariet överskridits.

Å ena sidan en grupp som oreserverat stödjer åtalet mot 90-åringen.

Å andra sidan en grupp som stöder rättsväsendets integritet, våldsmonopol,
och formellt exklusiva rätt att fatta beslut oavsett konsekvensen för den enskilde.

Istället för att fastna i formella detaljer, eller att beskriva svagheter hos olika folkgrupper
i form av överrepresentation, där kvinnor är värst drabbade, kräver jag att åklagaren, poliserna och övriga gärningspersoner i illdådet mot åldringen fråntas alla befogenheter.
Med omedelbar verkan
.

Om allihopa skulle råka vara kvinnor, att deras könsfördelning
skulle vara alltför ojämn, vilket jag misstänker, skall inte innebära att de friskrivs från ansvar.

Samma folkgruppsrelaterade obalans råder även mellan den åtalade åldringen
och de som anklagar/åtalar, både genusmässigt och etnicitetsmässigt.

Utan att vara jurist, vill jag också påminna om att så kallat "jäv" och partiskhet alltid
måste beaktas.
På samma sätt som "rekvisit".

Men då blir det för många bollar att hålla i luften för en åklagare, som i ett biologiskt perspektiv
inte skiljer sig från en uppenbar dåre som Kamala Harris, vars namn jag tvingas nämna, då
övriga med liknande bakgrund som åklagare inte är kända.

Jag vill själv inte vara maliciös, men rekommenderar andra att läsa statistik istället
för mina yttranden om olika folkgruppers varierande lämplighet i vissa specifika sammanhang.
Det är ju mer pedagogiskt att någon medlem av en i praktiken mer respekterad folkgrupp
än min uttalar sig.

Då ämnet handlar just om åtal för "hets mot folkgrupp", måste man fokusera på exakt vilka
folkgrupper alla inblandade parter tillhör, då detta dels orsakat händelsen som anmälts, och dels
fortsätter att otillbörligt påverka den fortsatta rättsprocessen genom den inbyggda jävsituation som föreligger.

Dessa motsatsförhållanden mellan parterna, i fråga om ålder, kön, etnicitet, nationalitet och inte minst klasstillhörighet är så extrema att hela åtalet måste läggas ned redan av det skälet.

Alla tillgängliga resurser måste nu istället inriktas på att bevaka den 90-årige vårdtagarens intressen och hälsotillstånd.

Trådens bästa inlägg. Den Stora Feta Bastarden har lunkat ut med svansen mellan bena. Är inte förvånad att den Stora Feta Bastarden valt att inte försvara sig efter detta inlägg.
Citera
2025-12-13, 00:28
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag vet att Flashback kan, när Flashback vill!

Det är allmänt känt hur våra stackars åldringar lämnas ensam på äldreboenden och knappt ens får besök en gång per år.
Nu är det dessutom snart jul och Sv*n känner sig nog mer ensam än någonsin, dessutom med en kommande rättegång och utmålad som rasist.

Ska vi inte ta och skicka ett varsitt julkort till Sv*n för att visa att hela Sverige inte är helt tappad och förlorad till MENA-pöbeln?
Det kostar 27 kr att skicka ett vykort via Riktiga vykort hos Postnord.
27 kronor är en liten kostnad för att göra otroligt mycket för en annan människa.
Jag kommer givetvis göra det av ovanstående anledning plus för att mitt karmakonto kan behöva en god gärning.

Adressen finns i fupen.

En 90-åring på ett äldreboende ska inte bli behandlad på det här sjuka sättet av "Sverige"!

Glöm inte att skicka årets viktigaste julkort!
Ett kort ifrån mig är skickat 🎅🤶
Jag skrev under med namn + stad.
Citera
2026-03-08, 06:13
Medlem
ovikspojkens avatar
Medans pedofiler och mördare springer fritt, gotta love sweden ....
Citera
2026-03-08, 07:12
Medlem
Pinoputchins avatar
Han får väl vara glad över att det finns någon som vill jobba i åldringsvården, svenskar är ju uppenbarigen för fina för detta numera.
Citera
2026-03-08, 08:45
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Nej det är inte sjukt, bra att han blir dömd för sitt agerande. Han bör se över hur han blir när han dricker.

Förargelseväckande beteende ska han dömas för alternativt också för hets mot folkgrupp.
Men vad fan, han har ju RÄTT! Alla muslimer borde slängas ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in