2001-06-09, 13:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Fy fan fr att ligga med en hora !!! Dr har ju redan varit 1000-tals och rotat. Fr ni inte dligt samvete eftert ?
Citera
2001-06-09, 13:57
äldre konto (old)
Ej medlem
fy fan !!

din mamma var god nd trots de 3456 gubbar som varit framme
Citera
2001-06-09, 14:13
Medlem
fy fan !!

Varfr skulle jag f dligt samvete? Vuxna mnniskor som gr lagliga saker skall man vl inte f dligt samvete av?

Jag lurar eller bedrar ingen s det lgger sej heller inte p mitt samvete...

Jag frstr inte riktigt vad du r ute efter, mr du dligt av att andra mnniskor kan gra saker som du inte vill, kan, trs gra?

Jag har ett tips, bry dej om dina frehavanden sjlv lite mer och mindre om andras...

Citera
2001-06-09, 21:43
Medlem
fy fan !!

Jag skiter om sexkparnas ensamma grningar r lagliga eller ej.

Det vi alla kan komma verens om att de r ckliga, och patetiska. Och ofta ensamma.

Tnk er att tillhra den minoritet av befolkningen som inte fr ngon mutta. Som mste krypa till korset och..betala. Sedan fr de plocka fram sin lilla vita slemmiga fiskstinkande pitt ur de brunrandiga kalsongerna och trnga in i det kalla fuktiga kttet i fittan hos en hora, en fitta som stinker surt av de andra tio misslyckade mns sperma som varit dr och kladdat samma dag. Kanske lter de misslyckade mnnen sin tunga att spela ver horans brst dr tio andra ensamma mn varit och slickat och sugit som sinnessjuka hundvalpar samma dag. Kanske njuter dessa mn av vetskapen om andra mn, att de penetrerar en mnniskospillra som r uppfylld av andras knssafter. Kanske knner sig dessa misslyckade mn fr frsta gngen i sitt liv manliga. Kanske tnker det "det r mig hon vill ha" medan de betalar fr att f knulla.
Citera
2001-06-09, 22:50
Medlem
fy fan !!

Du har uttryckt din uppfattning om det hela... var du fr den ifrn vgar jag inte ens spekulera i. Du har tidigare visat s som mnga andra att ni varken kan eller vill diskutera p en saklig niv...

Fast som med allt som rr sex och det omkring s drar det till sej en hel del omogna mnniskor som mentalt verkar att knappt ha kommit i tonren...

Citera
2001-06-09, 23:53
Medlem
fy fan !!

man slipper i allafall sitta och dricka te och tjafsa en massa dravel i timmar innan man fr komma t den lelle fettebiten om man betalar fr sig
Citera
2001-06-10, 00:51
Medlem
fy fan !!

zero - du kan knappast tala om mognad, d du liksom alla andra mnniskor som har en sdan vidrig kvinnosyn som du, ofta fastnat i en pubertetsbetonad sexualhmningsneuros och aldrig ftt chansen att komma vidare i livet. Du r antagligen nervs och verspnd tillsammans med kvinnor visst r du? ANtingen den tysta, svettiga typen, eller den raljante med tillgjort skratt och lustiga skmt som gr hem ensam frn mogendansen och gnider pitten rd till postorderporr frn thailand. Du knner dig inte bekvm med dig sjlv, Zero.

Sg mig; varfr hatar du kvinnor, och varfr mste du betala fr att f ha sex?
Citera
2001-06-10, 11:39
Medlem
fy fan !!

Svara mig i stllet ollonjvel sitter du och dricker te , pratar skit och luktar p en feministfettas stinkande ftter i timmar innan du fr knulla!!!!!!!!!!
Citera
2001-06-10, 13:48
Medlem
fy fan !!

Ollon, var det dina sakliga argument?

Jag vet inte varifrn du fr att jag skulle hata kvinnor eller att jag mste betala fr sex.

Du kanske skulle tnka mer p dej sjlv n andra.

Jag bryr mej inte om vad du hver ur dej av den enkla orsaken att jag r p en lite hgre niv n vad du visar dej vara med dina patetiska inlgg. Det finns andra omogna mnniskor som svarar p dina inlgg p samma niv som du skriver dom.

Du kom vl med en del ganska sakliga pstenden fr ett tag sen men har starkt fr mej att de trasades snder och sedan dess har dina inlgg varit p denna nivn.

Citera
2001-06-10, 19:09
Medlem
fy fan !!

Varfr kan ni inte bete er som vuxna mnniskor?

Ollon: om du nu r emot sexkp, bertta varfr istllet fr att komma med tarvliga personangrepp. Det r drfr detta forum finns.

Citera
2001-06-10, 19:21
Medlem
fy fan !!

jag r emot sexkp fr min farsa kpte min mora i ryssland. och fr att de ville slja mig som sex-slav till carl bildt
Citera
2001-06-11, 15:50
äldre konto (old)
Ej medlem
fy fan !!

Carl Bild !
Det kunda ha varit vrre....

Sexslav till Gran Persson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto