Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2025-11-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast undrar om det inte är upp till ägaren att förbjuda hundar eller inte. Butiken där jag bor accepterar hundar i alla fall, ägaren själv går med sin genom butiken när han ska hem.
Jo, det tror jag har kommit med EU.
Citera
2025-11-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Ähm, ditt tidigare inlägg:

Nämen jag vet. Så det har bara hänt jättesent på kvällen 20 min innan stängning typ. Köpa lite frukost.
Hår är väl inte så äckligt, hundhår fastnar ju ännu värre, men gödsel är. Man kan inte ha äckliga skor och jacka, då får man ha ombyte i bilen.

Menar dom som är i andra djurstallar. Typ gris.
Citera
2025-11-15, 04:01
Medlem
Jag tänker att det stora problemet inte är allergier (vem som helst kan vara indränkt i hundhår, katthår, parfym osv.) utan om att hundar har en tendens att kissa på varor eller faktiskt slicka på varor.

Jag har jobbat i djuraffär och det är inte ovanligt att hanhundar markerar på allt möjligt. Det slutade med att vi helt enkelt meddelade våra kunder om att om deras hundar kissa på varor får de betala för de varorna oavsett om de vill ha dem eller inte.

Det är mer en hygiengrej än en allergigrej.
Citera
2025-11-16, 17:06
Medlem
Eftersom familjen har fler hästar så har det absolut hänt att man slunkit in på ICA icke ombytt. Men då sköter man de snabbt, snyggt och kan man så byter man skor och jacka innan.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in