2025-11-10, 07:39
Medlem
llundberg57s avatar
En man och en kvinna hade sex i 140 km/h på motorvägen – mitt i rusningstrafiken.
Nu riskerar den manlige föraren fem års fängelse, skriver tyska Bild.

https://www.expressen.se/nyheter/var...ningstrafiken/
Citera
2025-11-10, 07:49
Medlem
....fast kan man köra i 140km/h är det inte mycket till rusningstrafik väl?

Jag förknippar rusningstrafik med långsamma köer, ilskna tutningar när någon försöker tränga sig före - och så sex, naturligtvis!
Citera
2025-11-10, 07:51
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Blivit avsugen några gånger jag kört, men aldrig knullat måste va knepigt och trångt
Citera
2025-11-10, 09:18
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Blivit avsugen några gånger jag kört, men aldrig knullat måste va knepigt och trångt
Smart att ha kuken mellan en tjejs tänder när du kör, hur tror du att det går om du krockar och damen biter till av skräck?
Citera
2025-11-10, 10:21
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Då gäller det att inte bromsa hastigt om du inte vill ha hennes framtänder intryckta i ollonet. Det lär svida till.

Rusningstrafik och kan ändå ligga i 140 km/h ? Eller var det juckandet som gick i 140 km/h ?
Citera
2025-11-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Då gäller det att inte bromsa hastigt om du inte vill ha hennes framtänder intryckta i ollonet. Det lär svida till.

Rusningstrafik och kan ändå ligga i 140 km/h ? Eller var det juckandet som gick i 140 km/h ?

Det hänger inte på längden och inte på grovleken utan på antalet meter per sekund. 140 km/h är närmare 40 m/sek, så han måste vara en riktig sexualatlet.
Citera
2025-11-10, 12:08
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
En man och en kvinna hade sex i 140 km/h på motorvägen ]
Det är väl ingenting.
Jag och en kvinna hade sex i över 800 km/h i luften.
Citera
2025-11-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Det är väl ingenting.
Jag och en kvinna hade sex i över 800 km/h i luften.

Nedcabbat?

Isf, coolness
Citera
2025-11-11, 15:15
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Smart att ha kuken mellan en tjejs tänder när du kör, hur tror du att det går om du krockar och damen biter till av skräck?
Jag sitter här idag utan att ha krockat, sen kör man inte direkt i 140 när får en avsugning.

Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014

Små bromsa så dom får kuken i halsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in