2025-11-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krullig222
Fy fan, har du haft det? ska läsa på om det, tack för tipset.

Nej det har jag inte men det var något de initialt misstänkte när jag ringde läkaren, var gul i ansiktet och hade fruktansvärd smärta i pungen och blev tvingad till vårdcentralen, visade sig att min testikel var på gränsen till att vrida sig runt någon axel efter ultraljud. Behövde ingen operation utan läkaren kunde fixa detta med sina händer. Var öm i typ en vecka och gick med suspensoar och smörjde med vaselin dagligen.

Tror inte du råkat ut för samma öde som jag annars hade du varit öm/haft smärta och legat på rygg konstant, är för övrigt inget jag önskar min värsta fiende.
Citera
2025-11-09, 00:03
Medlem
Citat:
Allvarligt? Är detta ett symptom på det?

Är du trogen?
Citera
2025-11-09, 00:05
Medlem
Simsalabimbumbums avatar
Citat:
Haha ja, det är ju det som är grejen det händer efter sex.
Under själva akten är allt hur lugnt som helst, inget konstigt alls.
Men direkt efter utlösning känns det som hela pungen får kramp och försöker dra sig in i kroppen.
Spelar ingen roll om det är vanligt sex eller runk, samma jävla sak varje gång.

Inget konstigt att pungen drar ihop sig, men att det orsakar kraftig smärta är inte normalt. Tänker om det är nåt litet halvvred eller så. Gå till vc, dom kanske gör ultraljud och känner lite, men bättre än riskera få ett fullskaligt vred.
Citera
2025-11-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bawsbawsbaws
Pungvred är ju något annat. Det ska va förjävligt säger dom. Måste du in direkt. Helikopter. Akuten.

Men har haft det såhär i månader så lär inte vara akut
Citera
2025-11-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VaaaFan
Är du trogen?

Ja men tänk om min tjej inte är det nu nojjar jag ur
Citera
2025-11-09, 00:08
Medlem
Bawsbawsbawss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Nej det har jag inte men det var något de initialt misstänkte när jag ringde läkaren, var gul i ansiktet och hade fruktansvärd smärta i pungen och blev tvingad till vårdcentralen, visade sig att min testikel var på gränsen till att vrida sig runt någon axel efter ultraljud. Behövde ingen operation utan läkaren kunde fixa detta med sina händer. Var öm i typ en vecka och gick med suspensoar och smörjde med vaselin dagligen.

Tror inte du råkat ut för samma öde som jag annars hade du varit öm/haft smärta och legat på rygg konstant, är för övrigt inget jag önskar min värsta fiende.

Klassisk pungvred. Utskriven morfin i minst två veckor efter om man fick en smart läkare.
Citera
2025-11-09, 00:09
Medlem
kalkryggars avatar
Du får väl känna runt bollarna om du har någon slags knöl. Har du gjort det?
Citera
2025-11-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto

låter helt jävla brutalt. Skönt att de fick ordning på det utan operation. Tror (och hoppas) inte det är samma för min del, men fan, det där lät inte kul alls.
Citera
2025-11-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Du får väl känna runt bollarna om du har någon slags knöl. Har du gjort det?

Ja det känns normalt
Citera
2025-11-09, 00:11
Medlem
Citat:
Behöver lite input. Efter utlösning får jag riktigt ont i pungen typ som kramp eller som att hela paketet drar ihop sig.
Smärtan sitter i ganska länge efteråt, så pass att man måste ligga i fosterställning och vänta ut det.

Ingen smärta annars, bara direkt efter utlösning.
Ingen svullnad, ingen färgförändring, inget trauma vad jag vet.
Har googlat men får bara upp prostatainflammation, pungbråck och cancer, så tänkte kolla här innan jag freakar ur.

Någon som haft samma grej eller vet vad det kan bero på?
Är det nåt man borde kolla upp eller bara överansträngt systemet?

Har du kollat om det är själva fosterställningen som triggar smärtan? Pungen kanske bara vill ha en bättre pose.
Citera
2025-11-09, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simsalabimbumbum
Inget konstigt att pungen drar ihop sig, men att det orsakar kraftig smärta är inte normalt. Tänker om det är nåt litet halvvred eller så. Gå till vc, dom kanske gör ultraljud och känner lite, men bättre än riskera få ett fullskaligt vred.

Nej det känns allt annat än normalt. Ska göra det.. tack för input
Citera
2025-11-09, 00:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ja det känns normalt

Du får nog gå till doktorn tror jag. Det finns ju något som kallas blue balls. Men det beskrivs av folk jag pratat med som att det kommer när man varit nära att komma under ett tag och sen inte kommer.

Jag själv har aldrig haft det där "blue balls". Jag vet inte ens om jag kallar det för rätt sak. Ska det vara blue?

Är det så att ni håller på väldigt länge innan du sprutar? Om du tar en runk och sprutar redan efter 1-2 minuter får du samma då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in