Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2025-11-08, 17:42
Medlem
godboys avatar
Jag skriver ibland i relationstrådarna, och just när det gäller oss killar så spelar inte utseendet så stor roll som många tror, utan det handlar om hur man är. Jag tycker själv att jag inte är supersnygg, men jag har aldrig haft bekymmer att träffa kvinnor. Det handlar mycket om hur man är, beter sig och för sig - snarare än utseendet. Dock ska man kunna ta hand om sig själv.

När det gäller kvinnor så vill de helst ha någon som kan ta hand om sig själv och ändå ha resurser för att ta hand om och vårda henne. Han skall också kunna föra sig och bete sig.

Sen finns det alltid extremfall. Trump t ex, Melania hade knappast varit intresserad av honom om han haft ett låglönejobb. Sen är ju vissa män såna att de gärna vill ha en snygg flickvän/fru att visa upp.
Citera
2025-11-08, 19:25
Medlem
Vad tycker ni om dom tjejer som åker ner till Dubai och med på deras fester?
Citera
2025-11-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Vad tycker ni om dom tjejer som åker ner till Dubai och med på deras fester?

Alla tjejer från Sverige som åker ner dit och jobbar....du menar att de inte jobbar som servitris?
Citera
2025-11-09, 20:50
Medlem
Jag tänkte inte förhållande eller så utan hur ofta händer det att en 16-17 årig tjej sitter på Tinder (de fejkar åldern) och kommer i kontakt med en man mellan 45-50 år som bjuder henne på middag och bio och sewn knullar i bilen på något vis?
Citera
2025-11-09, 21:00
Medlem
zombie-nations avatar
Om du kollar så är det inte helt friska tjejer som ger sig in sådana förhållanden. Ofta mentalsjuka och traumatiserade tjejer. Så du kanske ska satsa på en tjej som blivit knullad av sin pappa. Det verkar passa din nivå av moral.

Flottigt värre.
Citera
2025-11-14, 15:04
Bannlyst
De är inte villiga till det alls. Herre gud, det här är bara en sanning för FB
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto