• 1
  • 2
2025-11-06, 16:17
Medlem
Det kanske låter groteskt men jag syftar lite på en soft sexköpare. Alltså en man som är i 40-års ålder som ligger med en tjej som är 16-18 år pga att han har ett flottigt hus och pengar.

Det jag minns en gång var att en tjej född 1998 låg med en man född 1963 för 10 år sedan och såsom jag förstod det köpte han en massa smink och smycken diskret så att hennes inre föräldrar upptäcker något till ett värde på 3000.kr.

Finns det verkligen tonårstjejer som kan gå så långt i gengäld för att deepthroata en mans penis?
Citera
2025-11-06, 16:19
Medlem
Snusfris avatar
Klart det finns. Men dom blir dyrare och dyrare ju äldre de blir.
Citera
2025-11-06, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Det kanske låter groteskt men jag syftar lite på en soft sexköpare. Alltså en man som är i 40-års ålder som ligger med en tjej som är 16-18 år pga att han har ett flottigt hus och pengar.

Det jag minns en gång var att en tjej född 1998 låg med en man född 1963 för 10 år sedan och såsom jag förstod det köpte han en massa smink och smycken diskret så att hennes inre föräldrar upptäcker något till ett värde på 3000.kr.

Finns det verkligen tonårstjejer som kan gå så långt i gengäld för att deepthroata en mans penis?

Åtskilliga. Båda tjejer och killar. Fler unga killar än tjejer förekommer i statistiken kring de som säljer sig till sugardaddies. Finns flera etablerade sajter där kontakterna knyts, och där åldersverifikationen är tveksam
Citera
2025-11-06, 17:07
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag tror det är en inverterad normalfördelningskurva där svanarna således är stora. Antingen kam de gå hur långt som helst eller så spelar det absolut ingen roll att killen är rik.
Citera
2025-11-06, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Åtskilliga. Båda tjejer och killar. Fler unga killar än tjejer förekommer i statistiken kring de som säljer sig till sugardaddies. Finns flera etablerade sajter där kontakterna knyts, och där åldersverifikationen är tveksam
det jävliga är ju att om en ung kille i 15 år ligger med en man i 30 års ålder verkar svenska media tycka det är samtycke pga HBTQ.
Citera
2025-11-06, 18:52
Medlem
RobbanUCs avatar
Sk. "flickor" kan gå hur långt som helst för att få män med pengar.
Såg själv för väldigt många år sedan vad som såg ut att vara en far och dotter som verkade ha ett lite "udda familjeförhållande".
Vid förfrågan hos några som sett dessa tidigare så kom sanningen fram!
Det visade sig att den då 13-åriga flickan fullt medvetet pumpade mannen ,som då var i slutet av 50, på pengar och dyra presenter.
Ett fullfjädrat fnaber redan vid 13 år!
Om detta varit idag så hade det direkt varit ett ärende för ingripande av myndigheterna och gubben fått begrunda sina synder bakom galler.
Senast redigerad av RobbanUC 2025-11-06 kl. 18:55.
Citera
2025-11-06, 19:49
Medlem
Citat:

Vad tror du själv?

26-åriga playboy-modellen Anna Nicole Smith gifte sig med den 89-årige miljardären Howard Marshall på 90-talet.

25-åriga modellen Crystal Harris gifte sig med den stenrike affärsmannen Hugh Hefner år 2012, som då var 86 år.

Så länge du sitter på cash kommer det alltid finnas tjejer som gör allt för dig.
Citera
2025-11-06, 20:05
Medlem
Tratten52s avatar
Inte så lång, speciellt inte om brudarna kommer från något östland typ. Ryssland, Polen, Ungern osv.. Åk ner till Rivieran - Cannes, Antibes, Saint-Tropez. Satan vilka brudar som glider runt tillsammans med någon stenrik gubbe som man ser där. Åldersskillnad på 40-50 år eller mer. Har du gott om flis så går allt att ordna 😎
Citera
2025-11-06, 20:32
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:

Nu är dina exempel äckliga med dessa åldersskillnader och uttrycket "soft sexköpare" samt att det osar sexuellt utnyttjande av det du berättar.

Men om vi snackar om normala sunda fall där kvinnor vill ligga med rika män så handlar det om följande:

Det som många inte verkar förstå är att det är inte bara för sminket, smyckena och märkeshandväskorna som kvinnor gör detta. Kvinnor blir även kåta på rika män och tycker därför att det är skönare i sängen med dom än med fattigare män. Detta är en starkt drivande faktor till att tjejer dras som magneter till män med pengar. Hur tror ni annars att det går till med att det är just dom rika männen som får alla kvinnorna.
Citera
2025-11-06, 21:07
Medlem
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Nu är dina exempel äckliga med dessa åldersskillnader och uttrycket "soft sexköpare" samt att det osar sexuellt utnyttjande av det du berättar.

Men om vi snackar om normala sunda fall där kvinnor vill ligga med rika män så handlar det om följande:

Det som många inte verkar förstå är att det är inte bara för sminket, smyckena och märkeshandväskorna som kvinnor gör detta. Kvinnor blir även kåta på rika män och tycker därför att det är skönare i sängen med dom än med fattigare män. Detta är en starkt drivande faktor till att tjejer dras som magneter till män med pengar. Hur tror ni annars att det går till med att det är just dom rika männen som får alla kvinnorna.

Så kvinnor går i gång på pengar? Betyder inte det att kvinnor som gör det implicit är prostituerade? Inte för att det är fel om man vill sälja sex, rent filosofiskt, men om man ska vara ärlig, så är det prostitution?
Citera
2025-11-06, 21:08
Medlem
Citat:

Kolla Trustor-hävan Stureplan o Saint Tropez är det jag kommer ihåg
Citera
2025-11-06, 21:25
Medlem
Man brukar väl säga att prostitution är världens äldsta yrke..

Människor vill ta genvägar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in