Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-11-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Ingen gillar tråkiga tysta tjejer. Men Ingen gillar tjejer som tar för mycket plats heller. Det är en korkad trådstart.

Tror de flesta fattar att det handlar om vilken typ av energi eller personlighetstyp man dras till..
Citera
2025-11-06, 16:15
Medlem
Gillar inte högljudda men älskar kvinnor med humor. Har träffat alldeles för få.
Citera
2025-11-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickAtchuz
rolig tjej? Pratar du om en transa. En kvinna är rolig typ 5% av dom andra dryga 95%. Som vän ja, men tills hon börjar öppna upp sig och ska gråta ut i ens famn för att Bambi blev skjuten år 1972

Hahahaha
Mest pricksäkra kommentar jag läst den här veckan!
Citera
2025-11-06, 16:36
Medlem
EnflygandeKos avatar
Tycker en blandning av båda. Om en tjej är bara ena kan det ju bli tråkigt/jobbigt. En brud med humor men som också kan gilla "lugnet"
Citera
2025-11-06, 19:28
Medlem
engammalfisks avatar
nä. gillar snälla men hon i seinfeld är rolig hon kunde ha fått rida men jag är puckelrygg.
Citera
2025-11-06, 20:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
Ja, killar säger ofta att de gillar humor, men jag undrar om det verkligen stämmer.
Tycker ni det är mest attraktivt med en tjej som skämtar och bjuder på sig, eller en som är mer söt och svår att läsa?

Edit: För tydlighetens skull, jag är kille själv, men tycker frågan är intressant ur båda perspektiven.
Det är ett bra val för jag gillar både roliga och tysta tjejer.

Men tysta tjejer är en favorit för mig - möter jag ett tjejgäng så raggar jag nästan alltid på den som är tystast och inte gör så mycket väsen. Även om hon inte är snyggast (jag måste såklart finna henne attraktiv så det är ingen kink). Jag passar bättre med tjejer som inte behöver pissa in revir eller "visa sin starka (avsaknad av) personlighet".
Citera
2025-11-06, 21:35
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Jag tror de flesta män föredrar en tyst och lugn kvinna samt ett fridfullt hem där man kan slappna av och ta det lugnt efter en stressig dag.
Citera
2025-11-07, 05:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Tyst och lugn och kan skoja! Orkar inte med högljudda människor som ska tjattra hela jävla tiden!
Citera
2025-11-10, 21:03
Medlem
Jag gillar kvinnor som är tystlåtna. Men egentligen spelar det ingen roll. Om dom ändå ska stå i köket hels dagarna så är det väl bättre man hittar någon som kan städa, laga mat, diska m.m..
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in