• 1
  • 2
2025-11-06, 10:23
Medlem
Ja, killar säger ofta att de gillar humor, men jag undrar om det verkligen stämmer.
Tycker ni det är mest attraktivt med en tjej som skämtar och bjuder på sig, eller en som är mer söt och svår att läsa?

Edit: För tydlighetens skull, jag är kille själv, men tycker frågan är intressant ur båda perspektiven.
Senast redigerad av Juniebugs 2025-11-06 kl. 10:28.
Citera
2025-11-06, 10:26
Medlem
Jag gillar glada kvinnor, hon får gärna vara rolig. Men om det blir för mycket, typen som ska höras mest, dansa på bordet, uppträda och spela pajas, så blir jag mer rädd.
Hellre en lugn kvinna. Som är rolig.
Citera
2025-11-06, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag gillar glada kvinnor, hon får gärna vara rolig. Men om det blir för mycket, typen som ska höras mest, dansa på bordet, uppträda och spela pajas, så blir jag mer rädd.
Hellre en lugn kvinna. Som är rolig.

På vilket sätt ska hon va rolig? Skämta mycket eller inte vara så lättkränkt tex
Citera
2025-11-06, 10:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Killar, gillar ni roliga eller tysta tjejer?

Spelar precis ingen roll, dock ska hon vara snygg, ha bra arsle och inte hålla på och krångla när jag är styv.
Citera
2025-11-06, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Spelar precis ingen roll, dock ska hon vara snygg, ha bra arsle och inte hålla på och krångla när jag är styv.

Lol 🤣 har du hittat nån sån?
Citera
2025-11-06, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
På vilket sätt ska hon va rolig? Skämta mycket eller inte vara så lättkränkt tex

Jag har träffat två kvinnor som var roliga mest hela tiden. Det var deras kommentarer. Blev inte påfrestande heller, kändes inte framtvingat. De var så helt enkelt. De var sköna att umgås med, enkla och avslappnade. Sen så har det varit andra kvinnor som också var lätta att prata med, det kändes naturligt, bara flöt på. De var roliga och snälla. Inte clowntypen eller dansa på bordet. Jag var jättetänd på dom, just för att det kändes så avslappnat med dom.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-06 kl. 10:38.
Citera
2025-11-06, 10:37
Medlem
Jag föredrar tysta roliga tjejer.
Värst är tråkiga högljudda diton.
Frågor på det???
Citera
2025-11-06, 10:37
Medlem
Citat:
Jag har träffat två kvinnor som var roliga mest hela tiden. Det var deras kommentarer. Blev inte påfrestande heller, kändes inte framtvingat. De var så helt enkelt. De var sköna att umgås med, enkla och avslappnade. Sen så har det varit andra kvinnor som också var lätta att prata med, det kändes naturligt, bara flöt på. De var roliga och snälla. Jag var jättetänd på dom, just för att det kändes så avslappnat med dom.

Ja, det handlar nog mer om vibben än själva skämten.
Citera
2025-11-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Jag föredrar tysta roliga tjejer.
Värst är tråkiga högljudda diton.
Frågor på det???

Tyst roliga? Låter som ett unikt släkte 😄
Citera
2025-11-06, 10:40
Medlem
Citat:
Ja, det handlar nog mer om vibben än själva skämten.

Absolut. Jag blir mer att jag ryggar tillbaka när en kvinna är högljudd och är som en virvelvind. What the fuck? Ta't lugnt, ta en TOY.
Sen får jag erkänna att jag tänt på en del såna kvinnor också. De var sexiga. Jag vet att jag inte skulle överleva, men det vore nog kul så länge det varar.
Citera
2025-11-06, 10:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Lol 🤣 har du hittat nån sån?

Joo, och det har ju liksom varit premisserna genom åren för att kunna bli Mrs Halaltarzan.
Citera
2025-11-06, 10:46
Medlem
Citat:
Absolut. Jag blir mer att jag ryggar tillbaka när en kvinna är högljudd och är som en virvelvind. What the fuck? Ta't lugnt, ta en TOY.
Sen får jag erkänna att jag tänt på en del såna kvinnor också. De var sexiga. Jag vet att jag inte skulle överleva, men det vore nog kul så länge det varar.

Haha, TOY-referensen satt. Det ska va lagom kaos så att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in