Är det möjligt att vara mer pinsam? Hoppas killen bli ” canceled ” och utskrattad av hela branschen, men jag har förstått att han är megastor, fattar bara inte hur det är möjligt!
Jag har faktiskt aldrig lyssnat på hans podcast, men blev intresserad när han skulle vara med i förrädarna. ”Not so much anymore” vilken jävla nolla, fake-grinar, och sitter i flera medier och hyllar sig själv för att han vågade visa sin känslor…Usch för en clown..🤡
Han tycks dock göra något rätt, eftersom han blev miljonär redan som 22-åring, plockade hem en vinst på 50 miljoner från sina bolag 2022, ser bra ut och har en lycklig relation. Är det kanske det som stör dig.
Skriver jag att jag är avundsjuk? Nej jag bryr mig noll vad andra tjänar, det handlar om hur, jag klarar mig väldigt bra själv, så du tycker han gjorde en ”fin figur” i detta sammanhang?
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Han tycks dock göra något rätt, eftersom han blev miljonär redan som 22-åring, plockade hem en vinst på 50 miljoner från sina bolag 2022, ser bra ut och har en lycklig relation. Är det kanske det som stör dig.
Halvt same, halvt vallon… svenska rötter så långt det går att se i Ansestery, mer ”Svensk” än de flesta alltså.. gillar inte äckliga rasister helt enkelt!
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
”Rassiga”? Du låter som en ”krängt” blatte som inte klarar av den här ”soyboyen”.
Halvt same, halvt vallon… svenska rötter så långt det går att se i Ansestery, mer ”Svensk” än de flesta alltså.. gillar inte äckliga rasister helt enkelt!
Yeaaaaah, du trodde du var satan va? Vad du inte visste var att vi Svenskar äter såna som dig och spottar ut er innan frukost..
Hans podd var otroligt bra i början. Sen blev det lite samma samma med frågor och medverkande.
Tex hur Happy Plugs kom till. Eller att ett par svenska grabbar skulle lansera en Facebook-variant men dagen innan deras lanserar så släpps Facebook. Som sagt, i början är det väldigt bra avsnitt.
Att sen företag betalar sådana stor summor för att få reklam i poddar är helt stört. Har någon här någonsin efter att ha hört ett "samarbete" gått in på deras hemsida och beställt något? Antagligen inte.
Ok, så din mamma eller pappa är födda i Belgien. Ganska ovanligt i Sverige. Fr a för den vars mor eller far är renskötare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!