2025-11-03, 18:34
Medlem
Berätta gärna dina erfarenheter bakom dina åsikter, tack.

Själv var jag i en situation då ensamhet ledde till att man började känna sig konstig och "odejtbar". En spiral som är svår att bryta. Så fort någonting blir en aning romantiskt låser sig allt, antingen att man svamlar eller att man bara är tyst. Så man sitter där på en dejt och bara längtar hem. Och hemma är man förbannad på sig själv för att man aldrig lyckas..
Citera
2025-11-03, 18:42
Medlem
I min värld är det en positiv egenskap att inte vara bra på att dejta. Precis som socialt klumpiga människor alltid intresserar mig mer än alla som finslipat kallpratets konst, som ler och skrattar i precis rätt tillfälle och kan flika in i samtalet med kirurgisk precision.

Hade jag blivit singel igen hade jag nog aldrig dejtat eller använt någon app. Antingen så hade jag råkat träffa någon, eller inte. Precis som det har varit under 99,9% av vår historia. Dejting känns mer som ett sätt att förstärka sitt ego än att upplösa det i en tvåsamhet, inte undra på att det så sällan blir något av det.
Citera
2025-11-03, 18:43
Avstängd
Grisus-Kristuss avatar
Ja, jag vill bli mästare på att få krypa på utan att behöva slösa bort tid och pengar på resturang och bio och sånt.
Citera
2025-11-03, 18:49
Medlem
Nej. Är för ful, så det hade bara varit irriterande med kunskaper man inte hade haft någon nytta av.
Citera
2025-11-03, 19:15
Medlem
Custom_mades avatar
Jag vänder på frågan: Jag vill att kvinnor blir bättre på att dejta. Dom är bedrövliga.
Citera
2025-11-03, 19:21
Medlem
Nej, fel killar dras till brudar ändå.
Av något riktigt stolpskott kan man bli sedd som en spelpjäs.
Man flyttas då runt via andra kontakter och personen har även insyn i ens mobil och andra privata saker.
Flera personer är med i spelet och hon har inte tillåtelse att träffa vem hon vill.
Han bestämmer tydligen det eftersom han tror sig vara berättigad att sätta spelregler om andras liv.

Har man tur möter man någon på samma plan. Sen spelar det ingen roll ifall man är snackig den dagen, tyst eller sur.
Man bara är och känner sig avslappnad men samtidigt exalterad.
Så återigen ser jag ingen mening på att öva på att bli bättre på att dejta. Det känns bara falskt.
Citera
2025-11-03, 22:12
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jag vänder på frågan: Jag vill att kvinnor blir bättre på att dejta. Dom är bedrövliga.

Kan du utveckla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in