2025-11-03, 16:49
Medlem
Om man särar på skinkorna och bajsar en korv rakt ned så tänker jag att man inte behöver torka sig alls.

Onödigt att använda toapapper eller mossa och "slösa på miljön".

Dessutom, om man bor i skogen, som han i artikeln, så kan man bajsa när man simmar i en sjö. Då flyter bajskorven iväg och lämnar inga spår.

Finns många alternativ till både vitmossa och toapapper.
Citera
2025-11-03, 16:56
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
LolL

Belasta miljön med dieselbussar ut till skogs för att samla mossa, för att rädda miljön
Eller skrika sig hes att hela Afrika ska få flytta till kalla Sverige samtidigt som man bannar alla som sopsorterar fel…
Citera
2025-11-03, 17:01
Citat:
Ursprungligen postat av Flizter
Om man särar på skinkorna och bajsar en korv rakt ned så tänker jag att man inte behöver torka sig alls.

Dessutom, om man bor i skogen, som han i artikeln, så kan man bajsa när man simmar i en sjö. Då flyter bajskorven iväg och lämnar inga spår.

Tecken på att det blir en bra dag är när man skiter på morgonen och det bara glider ut skitkorvar och sen när man torkar sig finns det knappt ett spår av att man skitit!

Är i övrigt team bidet + några ark papper.
Citera
2025-11-03, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flizter

När jag hade diarre i djungeln så sket jag några gånger i floden. Pirayorna där är inte intresserade av bajs. De är generellt mycket fredliga och det är istället en plattfisk med en fasansfull tagg som skrämmer livet ur folk. Pirayorna gillar dock ost något enormt. Om de känner lukten av ost någonstans på din kropp så kommer de som skållade bävrar. Då gäller det att vara kall, för har de väl börjat skrapa osten från aktuell kroppsdel och du försöker rycka undan den så blir de alldeles galna och tar rejäla tuggor så snabbt de kan för att inte gå miste om något av den dyrbara osten.

Bara ett tips. Annars som man säger: "Man har inte varit i djungeln förrän man har skitit i den!"
Citera
2025-11-03, 17:05
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oosetnvaast
Enda som är folkbokförd i en lägenhet på Öckero. Nu vet vi varför han är singel.

För han luktar bajs. Och allt som går att ta i i bostaden har nog bajsrester på sig. Tror inte han tvättar händerna heller.
Citera
2025-11-03, 17:07
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Han borde kanske flytta ihop med kvinnan som inte använder mensskydd? Friblödande kvinna och fribajsande man låter som en match made in heaven.

Och när de får barn så kan de köra utan blöja. Vi har löst det Maviel.
Citera
2025-11-03, 17:12
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Varför inte en manlig variant sv friblödning?
Citera
2025-11-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Jag har inte använt mig av toapapper under flera decennier. Jag duschar alltid direkt efteråt. Jag har även förmågan att kunna hålla mig många dagar utan att behöva gå och aldrig någonsin slitit på offentliga toaletter inkl på kontor.

Enda undantaget var när jag bodde i Japan och kunde använda deras fantastiska toaletter.

Jag fattar att något är fel på mig, jag blir så otroligt äcklad av att inte kunna göra mig riktigt ren efteråt. Och skitsnack att bara papper kan lösa det.

Men det är inte så att jag har någon rädsla för bajs. Har 3 barn och hund så man har sett och städat upp det mesta.

Kände en arab i min ungdom som alltid duschade röven efter han skitit, då skrattade vi alla men idag håller jag med.
Finns inget bättre än en redig rövdusch efter man bajsat, sverige borde som finland göra standard av detta dusch handtag vid varje toalettstol!
Citera
2025-11-03, 17:17
Medlem
Gift och enligt denna artikel så har han tre barn.

https://www.femina.se/intervju/frida...kogen/10580861

Det skulle inte funka om alla i landet började använda vitmossa och leva på naturen som de gör. Skulle landet som helhet börja leva på det sättet så skulle vi behöva minska befolkningen till förindustriella siffror på runt 1 miljon innevånare.
Citera
2025-11-03, 17:21
Medlem
Använd bara vanligt fucking toalettpapper snälla så att inte rören pluggas igen av våtservetter och mossa och skit.

Finns enbart EN sak som ska slängas i toaletten förutom nummer 1&2 och det är TOALETTpapper, inte Torky, inte bomullspads, inte gammal matolja eller annan skit.

Det luktar fan HABIBI i stan där de konstant pumpar ut rören på tusentals liter bajs och skräp som folk slänger i toaletterna. SKÄRPNING ALLA IDIOTER.
Citera
2025-11-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Använd bara vanligt fucking toalettpapper snälla så att inte rören pluggas igen av våtservetter och mossa och skit.

Finns enbart EN sak som ska slängas i toaletten förutom nummer 1&2 och det är TOALETTpapper, inte Torky, inte bomullspads, inte gammal matolja eller annan skit.

Det luktar fan HABIBI i stan där de konstant pumpar ut rören på tusentals liter bajs och skräp som folk slänger i toaletterna. SKÄRPNING ALLA IDIOTER.
Hur vet du att han slänger mossan i toaletten?
Citera
2025-11-03, 17:24
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Men bidé utan papper innan är ju äckligt!

skölja runt skiten, ramlar det ner klumpar också?

Vad menar du ens? Bajsresterna sköljs ner i bidén, ibland i klumpar, ja? Dock har jag personligen en slang som installerats vid toan så den körs direkt över porslinstronen. Trycket är högt nog för att bli av med lika mycket som, eller mer, än papper. Är man hemma kan man även köra lite tvål efteråt (eller i duschen) och tvätta händerna i handfatet/bidén/duschen. Papper är dock rätt bra för att torka det blöta när man inte duschar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in