2025-11-01, 11:17
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Nej, det var en vanlig kram, inget konstigt eller anmärkningsvärt. Jag såg inget hångel. Alla amerikanska presidenter/politiker lämnar över ordet till sina egna med en kram. Det är väldigt amerikanskt.

Men hon överdriver sin mans Kirks betydelse. Vad gjorde han egentligen? Ingenting, som jag ser det. Åkte runt och betättade vad han tyckte och sen lade de ut det på sociala medier. Det skulle varenda man kunna göra. Alla skulle till slut fått sina anhängare. Det är löjligt, gjorde han verkligen något särskilt som har betydelse för USA?

Den politiska scenen är en show i USA och den kristna wiben väldigt amerikansk och extrem. Hemmagjord amerikansk kristendom. De amerikanska politikerna är knappast några utbildade teologer.

Men vi får hoppas på det bästa för USA och resten av världen för vi behöver stabilitet och ordning för att fortsätta ta hand om oss människor och vår jord. Tillsammans. Det är allas ansvar på vilken plätt i världen vi än bor på.
Det är extremt svårt att gång efter gång leverera bra debatter och kunna svara på varje fråga random person ställer. Dessa personer kan ha haft veckor på sig att förbereda, medan han körde ad hoc. Det är extremt imponerande hur välinformerad och intelligent Kirk var.

Prova själv så får du se. Därefter kanske du inte förminskar hans prestationer.
Senast redigerad av Logique88 2025-11-01 kl. 11:47.
Citera
2025-11-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Det är extremt svårt att gång efter gång leverera bra debatter och kunna svara på varje fråga random person ställer. Dessa personer har haft veckor på sig att förbereda, medan han körde ad hoc. Det är extremt imponerande hur välinformerad och intelligent Kirk var.

Prova själv så får du se. Därefter kanske du inte förminskar hans prestationer.

Många amerikaner verkar vara födda på scenen. De är oerhört skickliga på muntlig framställning och presentationer generellt. Han var särskilt duktig på det viset och att tro på sig själv mycket. Men mer intelligent än andra? Nja...han hade extrema åsikter.

Det var givetvis onödigt att han blev mördad oavsett tycker jag som inte gillar vapen i hemmet. Han gillade vapen trots allt dock.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-11-01 kl. 11:47.
Citera
2025-11-01, 11:29
Medlem
litenbokstavs avatar
att vance tar henne på midjan vid kramning är helt normalt och jag brukar själv göra det på mina vänner så förstår inte poängen? är det inte så man kramas?

däremot är det ju inte alltid kvinnan lägger sin hand på huvudet sådär, hon kanske ville visa extra respekt?
Citera
2025-11-01, 11:29
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Nej, det var en vanlig kram, inget konstigt eller anmärkningsvärt. Jag såg inget hångel. Alla amerikanska presidenter/politiker lämnar över ordet till sina egna med en kram. Det är väldigt amerikanskt.

Men hon överdriver sin mans Kirks betydelse. Vad gjorde han egentligen? Ingenting, som jag ser det. Åkte runt och betättade vad han tyckte och sen lade de ut det på sociala medier. Det skulle varenda man kunna göra. Alla skulle till slut fått sina anhängare. Det är löjligt, gjorde han verkligen något särskilt som har betydelse för USA?

Den politiska scenen är en show i USA och den kristna wiben väldigt amerikansk och extrem. Hemmagjord amerikansk kristendom. De amerikanska politikerna är knappast några utbildade teologer.

Men vi får hoppas på det bästa för USA och resten av världen för vi behöver stabilitet och ordning för att fortsätta ta hand om oss människor och vår jord. Tillsammans. Det är allas ansvar på vilken plätt i världen vi än bor på.

Är du på riktigt? Ett värre golddigger-fnask har aldrig existerat och "kramen" är ju en oförblommerad inbjudan att sätta på den bresande villiga slynan. Fy satan en sån hora hon är Erika
Citera
2025-11-01, 11:39
Medlem
rex144s avatar
Den sörjande änkan verkar vara jävligt kåt då hon tryckte in sin feta röv i tajta glänsande skinnbyxor eller var det latex?

Hon visste att miljoner människor kommer titta på henne, en vit blus som symboliserar oskyldighet var okej och även svarta byxor men aldrig så här jävla tajta och glansiga.
Citera
2025-11-01, 11:54
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Många amerikaner verkar vara födda på scenen. De är oerhört skickliga på muntlig framställning och presentationer generellt. Han var särskilt duktig på det viset och att tro på sig själv mycket. Men mer intelligent än andra? Nja...han hade extrema åsikter.

Det var givetvis onödigt att han blev mördad oavsett tycker jag som inte gillar vapen i hemmet. Han gillade vapen trots allt dock.
Han rapade inte ur sig svar som lät bra, det var alltid substans i hans kommentarer, som han oftast backade upp med statistik.

Att ha extrema åsikter är både subjektivt och relativt till var man själv står. Jag anser inte att hans argumentation var kontroversiell, men sett i sitt kontext var hans retorik kontroversiell på så sätt att narrativet länge varit vänsterpolitiskt. Att gå emot den allmänna uppfattningen är alltid problematiskt, oavsett om man har rätt i fråga eller ej.
Citera
2025-11-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Det är extremt svårt att gång efter gång leverera bra debatter och kunna svara på varje fråga random person ställer.
För att sedan klippa materialet som man själv önskar?
Citera
2025-11-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Har hon redan glömt Charlie och börjar flörta med Vance? Titta när de kramas och hur Erika håller honom på huvudet och Vance smeker henne på midjan.

https://www.youtube.com/watch?v=l9eZEaKsI_I
No one will ever replace my husband, but I do see some similarities of my husband in JD (Vance).
Vance dumpar sin indiska fru till förmån för Erika istället. Sen så får hon ställa upp som presidentkandidat 2028
Citera
2025-11-01, 12:26
Medlem
Som sagt, kramen var inte flirtig. Fast sen tänker jag nog att det är JD Vance som drar nytta av Charlie Kirk.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-11-01 kl. 12:35.
Citera
2025-11-01, 12:35
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
En änka som nyss förlorat sin man håller inte på sådär och fjantar sig i det offentliga, nåt är väldigt fel på henne.

Göra det publikt drar till sig frågor om vandel, relationer och annat.

Ett vanligt handslag hade varit mer passande. Pilla en kille i håret brukar betyda att dosan är frilagd.
Citera
2025-11-01, 12:55
Medlem
Amsvartners avatar
Det va den sämsta trådstart på länge, vilket djävla trams.
En helt vanlig kram med två personer som känner varann.
TDS.
Citera
2025-11-01, 13:27
Medlem
LadyMcJill-Phds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hela hans politiska gärning från början till slut är fruktansvärd. Både han och Erika Kirk har det gemensamt att de är sjuka av religionstro. De är båda två sjuka människor på det sättet.

Det är lite därför jag ser hur svaga vänstersnusket är när de försöker hitta på trams (topic) när de istället finns så mycket riktig skit att prata om när det gäller dem. Deras hemska politik, deras sjuka tro som de jobbar för att mer eller mindre tvinga på människor som är bildade nog att förstå att det bara är trams.
Eftersom religionen är det enda exemplet du ger så undrar jag ifall det du avskyr mest av allt med Vance är att han är kristen? Känner du att Jesus och hans följeslagare är riktigt dåliga för mänskligheten och att världen skulle bli en bättre plats om kristendomen försvann och ersattes av andra ideologier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in