2025-11-01, 06:39
Medlem
TDS dröm.
Citera
2025-11-01, 08:30
Medlem
TjockMenSchyssts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det skulle vara viktigare att prata om hur otroligt farligt det skulle vara om rövhålet Vance faktiskt lyckas bli president i USA då han är tusen gånger sjukare i huvudet än Trump.

På vilket sätt tycker du att Vance är sjukare än Trump?

OT: Nej, hon har inte glömt bort sin man. Paret Kirk och Vance var goda vänner.
Citera
2025-11-01, 08:30
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMcJill-Phd
Oroar du dig för att Vance skulle föra en HBQT+-fientlig politik? Eller är det något annat du tycker är särskilt illa med honom?

Hela hans politiska gärning från början till slut är fruktansvärd. Både han och Erika Kirk har det gemensamt att de är sjuka av religionstro. De är båda två sjuka människor på det sättet.

Det är lite därför jag ser hur svaga vänstersnusket är när de försöker hitta på trams (topic) när de istället finns så mycket riktig skit att prata om när det gäller dem. Deras hemska politik, deras sjuka tro som de jobbar för att mer eller mindre tvinga på människor som är bildade nog att förstå att det bara är trams.
Citera
2025-11-01, 08:36
Medlem
Det där var ju en vanlig kram som man får på morgonen på jobbet eller var som helst.
Citera
2025-11-01, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Har hon redan glömt Charlie och börjar flörta med Vance? Titta när de kramas och hur Erika håller honom på huvudet och Vance smeker henne på midjan.

https://www.youtube.com/watch?v=l9eZEaKsI_I
No one will ever replace my husband, but I do see some similarities of my husband in JD (Vance).
Alla dessa videos på konfirmeringsbias är så extremt jävla tröttsamt!
Likadant med högertomtar som skulle lägga ut massa stillbilder på demokrater som höll upp armen efter att Musk stått och heilat på scen.

Brainrot är på riktigt, men det är inte barnen som drabbas.
Citera
2025-11-01, 09:42
Medlem
Hur hon fnissar, blundar och tar sig samman när hon presenterar JD och sen blir tom i blicken när hon säger "his wife" och skakar på huvudet. Solklar tell enligt mig.

Hade nån kvinna gett mig den handen i håret med den blicken efteråt så hade i alla fall jag fått förklara mig hemma.

"No one will ever replace my husband, but I see him in JD." - vem behöver ens säga det högt? Och vem lägger in ett "but" och droppar någon annans man.
Citera
2025-11-01, 09:47
Medlem
swebarbs avatar
En änka som nyss förlorat sin man håller inte på sådär och fjantar sig i det offentliga, nåt är väldigt fel på henne.
Citera
2025-11-01, 10:01
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Det är så mycket show i det där landet.
Det är som att någon skrivit ner att hon skall dra paralleller mellan hennes man och JD.
Vilket de sannolikt har.
Citera
2025-11-01, 10:02
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
En änka som nyss förlorat sin man håller inte på sådär och fjantar sig i det offentliga, nåt är väldigt fel på henne.

Tycker också framträdandet känns märkligt.
Citera
2025-11-01, 10:13
Medlem
Kramen var det inget fel på.

Men det är klart folk spekulerar och ibland överdriver när hon är lite väl speciell i sitt beteende.
Citera
2025-11-01, 10:34
Medlem
Hon älskade bara hans pengar och kändisskap och inflytandet som följer.

Man märker det hela tiden på henne.

Tycker hennes mega golvmopp onaturligt fejkhår är lika fejk som hon själv är.
Senast redigerad av Singoallaa 2025-11-01 kl. 10:37.
Citera
2025-11-01, 10:51
Medlem
Nej, det var en vanlig kram, inget konstigt eller anmärkningsvärt. Jag såg inget hångel. Alla amerikanska presidenter/politiker lämnar över ordet till sina egna med en kram. Det är väldigt amerikanskt.

Men hon överdriver sin mans Kirks betydelse. Vad gjorde han egentligen? Ingenting, som jag ser det. Åkte runt och betättade vad han tyckte och sen lade de ut det på sociala medier. Det skulle varenda man kunna göra. Alla skulle till slut fått sina anhängare. Det är löjligt, gjorde han verkligen något särskilt som har betydelse för USA?

Den politiska scenen är en show i USA och den kristna wiben väldigt amerikansk och extrem. Hemmagjord amerikansk kristendom. De amerikanska politikerna är knappast några utbildade teologer.

Men vi får hoppas på det bästa för USA och resten av världen för vi behöver stabilitet och ordning för att fortsätta ta hand om oss människor och vår jord. Tillsammans. Det är allas ansvar på vilken plätt i världen vi än bor på.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-11-01 kl. 11:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in