Jag tror nog det är lättare att ragga nu än en vanlig helg.
Risken är dock att man får med sig värsta liket hem.
När kostymen åker av och du inser att personen inte var utklädd och sminkad till ett monster....
Jag håller med dig. Men min polare har bara ett syfte med en utekväll och det är att hitta att ragga upp en snygg brud han får gå hem och knulla med.
Är han något snygg då? Om ja så kan han ju klä av sig och där med öka chansen till ragg exempelvis är ju farao en klassiker för att flasha per, abs och vader. En annan bra kostym är ju brandman eller hantverkare
Har man en stilig och genomtänkt utstyrsel på Halloween ökar nog chanserna att få ett ragg med 43,7%. Kommer man i en grupp med bra klädval ökar chanserna ännu mer.
En stilig dracula eller något är ju att föredra än någon rutten zombie.
Drömmen ju att ragga upp någon full slampig succubus / demon brud och ta hem och spänna på
Skål trevlig halloween nu ska det supas.
Haha, jag har själv aldrig varit mycket för att ragga men instämmer med din kompis att attraktionen är obefintlig för någon i utklädnad, dels för att man inte får en rättvisande bild av personen, dels för att det blir svårt att ta vederbörande på allvar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!