2025-11-01, 02:48
Medlem
Jag tror nog det är lättare att ragga nu än en vanlig helg.
Risken är dock att man får med sig värsta liket hem.
När kostymen åker av och du inser att personen inte var utklädd och sminkad till ett monster....
Citera
2025-11-01, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
En polare påstod ikväll att Halloween är årets sämsta utekväll om man vill ragga.

Hans teori:utklädnad= noll attraktion

Han vägrar till och med följa med ut för att “ingen vill ligga med en zombie eller ett spöke i för kort lakan”.

Jag fattar poängen till viss del, men samtidigt känns det som folk brukar vara mer avslappnade och flörtiga just på Halloween.

Vad har ni för erfarenheter, är Halloween en isbrytare eller en kväll där raggspelet går käpprätt åt helvete?

Det är 18 års gräns för att vara på flashback, folk över 15 år klär inte ut sig på Halloween!
Citera
2025-11-01, 03:05
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirk.Coetzee
Du vet att det är 18-årsgräns här på Flashback?

Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är 18 års gräns för att vara på flashback, folk över 15 år klär inte ut sig på Halloween!

Va? Det finns massor av folk upp i åldrarna som har halloween-fester med dresscode att klä ut sig.
Citera
2025-11-01, 04:37
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Jag håller med dig. Men min polare har bara ett syfte med en utekväll och det är att hitta att ragga upp en snygg brud han får gå hem och knulla med.

Är han något snygg då? Om ja så kan han ju klä av sig och där med öka chansen till ragg exempelvis är ju farao en klassiker för att flasha per, abs och vader. En annan bra kostym är ju brandman eller hantverkare
Citera
2025-11-01, 05:07
Bannlyst
Citat:
En polare påstod ikväll att Halloween är årets sämsta utekväll om man vill ragga.

Hans teori:utklädnad= noll attraktion

Han vägrar till och med följa med ut för att “ingen vill ligga med en zombie eller ett spöke i för kort lakan”.

Jag fattar poängen till viss del, men samtidigt känns det som folk brukar vara mer avslappnade och flörtiga just på Halloween.

Vad har ni för erfarenheter, är Halloween en isbrytare eller en kväll där raggspelet går käpprätt åt helvete?

Handlar nog mer om hur man är som person.
Citera
2025-11-01, 05:46
Medlem
Kosminskis avatar
Har man en stilig och genomtänkt utstyrsel på Halloween ökar nog chanserna att få ett ragg med 43,7%. Kommer man i en grupp med bra klädval ökar chanserna ännu mer.
Citera
2025-11-01, 07:57
Medlem
En man som förväntar sig att få ragg får vänta länge.
Det är han som måste ragga.
En kvinna kan gå ut klädd i sopsäck och förvänta sig att få ragg.
Citera
2025-11-01, 09:21
En stilig dracula eller något är ju att föredra än någon rutten zombie.
Drömmen ju att ragga upp någon full slampig succubus / demon brud och ta hem och spänna på
Skål trevlig halloween nu ska det supas.
Citera
2025-11-01, 09:26
Medlem
Nä jag skulle tro dom ökar
Citera
2025-11-01, 11:43
Medlem
Triremers avatar
Fan vad osäker man måste vara om
man funderar i de banorna. Det om
något lär vara osexigt.

Jag har varit utklädd till emo, white trash, självaste Adolf H, neger osv och ändå fått uppmärksamhet.
Citera
2025-11-01, 11:44
Medlem
TjockMenSchyssts avatar
Haha, jag har själv aldrig varit mycket för att ragga men instämmer med din kompis att attraktionen är obefintlig för någon i utklädnad, dels för att man inte får en rättvisande bild av personen, dels för att det blir svårt att ta vederbörande på allvar.
Citera
2025-11-01, 11:47
Medlem
Nej.
Det är exakt samma som om man inte var utklädd.
Attraktiva kvinnor eller män kan rulla sig i gyttja och ändå lätt få ragg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in