så länge man har cool utstyrsel så går de utmärkt o ragga =) exempelvis macgyver eller rambo. men de e ingen idé o ragga om man e utklädd till spöke eller luffare eller bygg arbetare i min erfarenhet :P så din kompis har delvis rätt =)
Långt ifrån alla klär ut sig till oigenkännlighet på Halloween. De som ser väldigt bra ut brukar ha särskilt svårt för att spöka ut sig ordentligt. En del som vanligtvis aldrig får ragg kan ju cat fisha ordentligt med sin utstyrsel och kanske har lättare att få hem någon en sån här kväll.
Tror inte det är så stor skillnad statistiskt räknat på hur många som får hemsläp. Men jag gissar bara.
Nu firar jag inte Halloween men känns spontant som fel inställning till att gå ut på Halloween.
Gå ut för att det känns kul och festligt så är nog chansen större att du faktiskt landar en kvinna än om du surmulet går in för kvällen och tror att inget ska hända.
Ska på ett 40 års party där det är lite oklart om det är tema som gäller.
Oavsett tänker jag komma utklädd som mig själv.
Folk tenderar att bli rädda för mig oavsett om det är halloween eller ej, så varför pröjsa för något som kommer gratis
så länge man har cool utstyrsel så går de utmärkt o ragga =) exempelvis macgyver eller rambo. men de e ingen idé o ragga om man e utklädd till spöke eller luffare eller bygg arbetare i min erfarenhet :P så din kompis har delvis rätt =)
Jag tror du har rätt, till viss del. man måste ju ha lite fysik eller pondus om det ska upplevas som coolt, annars blir det lätt parodi 😂 en snygg och självsäker kille utklädd till luffare lyckas nog bättre än en fetknopp i bandana och bar överkropp
Nu firar jag inte Halloween men känns spontant som fel inställning till att gå ut på Halloween.
Gå ut för att det känns kul och festligt så är nog chansen större att du faktiskt landar en kvinna än om du surmulet går in för kvällen och tror att inget ska hända.
Jag håller med dig. Men min polare har bara ett syfte med en utekväll och det är att hitta att ragga upp en snygg brud han får gå hem och knulla med.
Långt ifrån alla klär ut sig till oigenkännlighet på Halloween. De som ser väldigt bra ut brukar ha särskilt svårt för att spöka ut sig ordentligt. En del som vanligtvis aldrig får ragg kan ju cat fisha ordentligt med sin utstyrsel och kanske har lättare att få hem någon en sån här kväll.
Tror inte det är så stor skillnad statistiskt räknat på hur många som får hemsläp. Men jag gissar bara.
En polare påstod ikväll att Halloween är årets sämsta utekväll om man vill ragga.
Hans teori:utklädnad= noll attraktion
Han vägrar till och med följa med ut för att “ingen vill ligga med en zombie eller ett spöke i för kort lakan”.
Jag fattar poängen till viss del, men samtidigt känns det som folk brukar vara mer avslappnade och flörtiga just på Halloween.
Vad har ni för erfarenheter, är Halloween en isbrytare eller en kväll där raggspelet går käpprätt åt helvete?
Det tror jag knappast. Som tjej så känner jag spontant att jag kanske hade varit mer villig till att bli uppraggad på halloween än på en vanlig utekväll. Halloween är festligt, det gör tjejer lättare. Din polare verkar inte kunna så mycket.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!