• 1
  • 2
2025-10-31, 02:24
Medlem
Ja, hur kan man hata de små söta kvinnorna? Tror det är en myt att det finns folk som verkligen hatar kvinnor. I så fall är dessa bögar. Kvinnor är så söta och naiva i det mesta och normala män vill knulla dem i alla hål. Vi män måste läxa upp dom om en hel del eftersom de har en hel del att lära, men det finns väl knappast ett "hat" i det hela?

Varför skulle man hata kvinnor?
Är det en stor myt som framhävs av feministiska propagandan?

Diskutera!
Citera
2025-10-31, 02:44
Medlem
Nej det finns många män/pojkar som hatar kvinnor och du låter inte så jävla kärleksfull heller är du en incel som sitter i din mammas källare och hatar därifrån?
Citera
2025-10-31, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nej det finns många män/pojkar som hatar kvinnor och du låter inte så jävla kärleksfull heller är du en incel som sitter i din mammas källare och hatar därifrån?

Hur kan man hata ett kön man vill knulla? Jag är kärleksfull, tro mig.
Citera
2025-10-31, 02:53
Medlem
SkattefriZons avatar
Jag hatar dom flesta kvinnor.

Dom är sjukt narcissistiska och lever i en woke vänsterliberal bubbla. Ca 60% av alla kvinnor är anledningen till att Sverige går åt helvete.

Hat knullar dom gärna, men orkar inte höra dom prata.
Citera
2025-10-31, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Jag hatar dom flesta kvinnor.

Dom är sjukt narcissistiska och lever i en woke vänsterliberal bubbla. Ca 60% av alla kvinnor är anledningen till att Sverige går åt helvete.

Hat knullar dom gärna, men orkar inte höra dom prata.

Varför skulle du hata dom för det? Jag har en väldigt dum mor och en väldigt dum fru. Jag förstår att dom kommer vara naiva och jag gör det bästa för att lära dem det jag kan. Det finns inget hat över det.

Men lite som du säger. Det som kommer ur deras mun får man ta med en nypa salt.
Citera
2025-10-31, 02:59
Medlem
pn222jws avatar
Hat mot alla kvinnor är väl knappast troligt, men jag vet att det finns män som är rädda för kvinnor - till och med fysiskt, dom kan inte vistas i samma rum som dom. Jag såg en sån kille i verkligheten en gång när en okänd harmlös tjej satte sig några meter ifrån honom, han började titta sig omkring och nästan darra.
Citera
2025-10-31, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Hat mot alla kvinnor är väl knappast troligt, men jag vet att det finns män som är rädda för kvinnor - till och med fysiskt, dom kan inte vistas i samma rum som dom. Jag såg en sån kille i verkligheten en gång när en okänd harmlös tjej satte sig några meter ifrån honom, han började titta sig omkring och nästan darra.

Om man får fråga – är han homosexuell?
Citera
2025-10-31, 03:10
Medlem
Ja det är en feministisk myt. I själva verket är kvinnor mycket mer hatiska än män, generellt sett. Min gissning skulle säga att det går åtminstone tio manshatande kvinnor på varje kvinnohatande man.

Och feminismen vill inget hellre än att öka klyftorna mellan könen, så därför uppmuntrar den kvinnorna till manshat, och sprider den falska myten att män går omkring och hatar kvinnor.

Men i själva verket så hatar feminismen både kvinnor och män.

Personligen så tror jag det utbredda manshatet bottnar i avundsjuka i de allra flesta fallen.
Citera
2025-10-31, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Ja det är en feministisk myt. I själva verket är kvinnor mycket mer hatiska än män, generellt sett. Min gissning skulle säga att det går åtminstone tio manshatande kvinnor på varje kvinnohatande man.

Och feminismen vill inget hellre än att öka klyftorna mellan könen, så därför uppmuntrar den kvinnorna till manshat, och sprider den falska myten att män går omkring och hatar kvinnor.

Men i själva verket så hatar feminismen både kvinnor och män.

Personligen så tror jag det utbredda manshatet bottnar i avundsjuka i de allra flesta fallen.

Det är också min uppfattning. Vem hatar egentligen dom svagare? Ingen!

Däremot finns det stor anledning att hata på dom som är större och starkare.
Citera
2025-10-31, 06:02
Medlem
Onanikrems avatar
De som skriker. Jag skall knolla din mamma, hora, jag skall våldta dig och din familj osv. Hatar uppenbarligen kvinnor. För att inte tala om de som verkligen våldtar kvinnor, för upp fingrar eller andra "saker" som pinnar, flaskor etc. De hatar verkligen kvinnor. Inte så mycket njutning för mannen att föra upp ett finger eller en pinne i fittan på en tjej?
Citera
2025-10-31, 06:31
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Varför skulle du hata dom för det? Jag har en väldigt dum mor och en väldigt dum fru. Jag förstår att dom kommer vara naiva och jag gör det bästa för att lära dem det jag kan. Det finns inget hat över det.

Men lite som du säger. Det som kommer ur deras mun får man ta med en nypa salt.

Om man har en dum fru måste man väl vara lite dum själv? Varför annars gifta sig med en?
Jo, det finns gott om kvinnohat. Det kommer från män som inte får kvinnor, jfr "surt sa räven om rönnbären".
Citera
2025-10-31, 08:05
Medlem
pn222jws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Om man får fråga – är han homosexuell?
Nej det tror jag inte. Han var en dömd brottsling, intern inom kriminalvården.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in