Igår, 23:44
Medlem
brutenbryggas avatar
Vill bara tipsa om en sevärd video där SVT och Skavlan med flera gäster diskuterar det heta ämnet PK-fenomenet. Som jag önskat att det ämnet togs upp för länge sedan, får man väl vara glad så här sent om sider...

Videon jag länkar längst ner i inlägget är en "reaktions-video" av svenska unga komikern Viktor Klemming, och reaktionsvideor är inget jag egentligen tittar på. Men den här gör han/dom faktiskt bra och sätter poäng efter poäng över hur efterblivet vårt sverige har blivit. Vår sociala kultur.

Hett tips för lite kvällsgarv om man känner för lite satir om vårt kära Sverige. Och givetvis finns det mängder med frågeställningar som kan diskuteras i tråden utifrån detta.
- Är detta första försöket att diskutera PK-problemet i Nordisk media?
- Är detta rövslickning av USA-Trump-Vance-Agenda?
- Är verkligen kvinnorna i debatten dom som har sämst argument, typ noll, platt luft att komma med? Poff det var den ballongen
- Är Fredrik Lindström och den Danske Journalist dom enda två runt bordet som är värda medaljen av att bruka en mänsklig hjärna?

https://www.youtube.com/watch?v=45X1Aap1uiU
Citera
Idag, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutenbrygga
Vill bara tipsa om en sevärd video där SVT och Skavlan med flera gäster diskuterar det heta ämnet PK-fenomenet. Som jag önskat att det ämnet togs upp för länge sedan, får man väl vara glad så här sent om sider...

Videon jag länkar längst ner i inlägget är en "reaktions-video" av svenska unga komikern Viktor Klemming, och reaktionsvideor är inget jag egentligen tittar på. Men den här gör han/dom faktiskt bra och sätter poäng efter poäng över hur efterblivet vårt sverige har blivit. Vår sociala kultur.

Hett tips för lite kvällsgarv om man känner för lite satir om vårt kära Sverige. Och givetvis finns det mängder med frågeställningar som kan diskuteras i tråden utifrån detta.
- Är detta första försöket att diskutera PK-problemet i Nordisk media?
- Är detta rövslickning av USA-Trump-Vance-Agenda?
- Är verkligen kvinnorna i debatten dom som har sämst argument, typ noll, platt luft att komma med? Poff det var den ballongen
- Är Fredrik Lindström och den Danske Journalist dom enda två runt bordet som är värda medaljen av att bruka en mänsklig hjärna?

https://www.youtube.com/watch?v=45X1Aap1uiU

Ni kulturkrigare-idioter borde bara flytta till Alabama eftersom ni är så besatta av amerikansk dumhet.
Citera
Idag, 00:27
Medlem
brutenbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyfolks
Ni kulturkrigare-idioter borde bara flytta till Alabama eftersom ni är så besatta av amerikansk dumhet.

Säger du ja som är en stereotypisk individ-produkt av dagens progressiva ideal och moderna adelskikt. Något du inte ens reflekterar över att du är.

Men det är ju fint att du säger vi oliktänkande ska flytta på oss, istället för att försöka komma fram till hur vi ska kunna leva i samma land tillsammans. Utan o hata liksom.
Citera
Idag, 01:53
Medlem
Custom_mades avatar
Det är lustigt hur långsamma dumsvennarna är på att reagera.

Alltid 10 år efter de med lite vett i skallen.

Men det är ju konformitet som spökar.

Nu när normen är att ifrågasätta PK så vågar svenskarna göra det.

Fega kräk rakt igenom.

Det lustiga är att vi som var kritiska tidigt gått vidare för länge sen. Det är lite som med mode ute på vischan. Nåt blir stort i Sthlm och sen tar det X antal år för att det ska nå vischan. Men då har man sedan länge gått vidare i Sthlm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in