Citat:
Ursprungligen postat av
Nudelpaj
Nej bara för att du tittar på småtjejer betyder inte att alla gör det.
Vad jag vet skriker de flesta inte peddos höger och vänster som du påstår. Snarare ni som är suspekta som t.o.m erkänner att ni tittar på minderåriga.
Du får gärna leva i den här förnekelsen och tro att majoriteten är som du. Om du med minderåriga menar tjejer under 18, så är det så pass vanligt att man till och med gjort berömda filmer om saken, och har en hel genre inom porren (jag tror att det tom är den största subgenren inom hårdporr i världen, jag har för mig att jag läste det någonstans) som spelar på att tjejerna ska se ut som tonåringar.
Jag skulle tippa på att närmare 100% av män under 60 idag har tittat på, och ofta onanerat till, något slags "teen"-klipp. Är de alla pedofiler?
Jag förstår att du ogillar pedofiler, det gör jag också, men ingenting blir bättre av att man ljuger för sig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nudelpaj
Stödjer inte denna grupp som tråden avhandlar, men tack vare Dumpen så kommer barn nästa år få bättre skydd då det blir olagligt att föra sexuella konversationer med vad man tror är barn. Hade aldrig skett annars.
Det är alldeles utmärkt.