2025-10-30, 14:18
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Hahahahaha som jag alltid sagt dom som är värst är alltid samma sort. Precis som folk som sitter inne som tjatar om våldtäktsmän och kvinnoboxare 24/7.
99% av alla intagna på landets fängelser är just kvinnoboxare och många våldtar sina flickvänner mm.

Det här är för att dom som sitter inne är inte normala i huvet och genom att peka på andra tar man bort skammen från sig själv.

Kriminella rånare som pedofiler samma skit, och här i ser vi ett exempel på en pedofil som jagar pedofiler. Haha tänk på det när ni ser upp till dessa svin till kriminella. Dom pratar om heder hit och dit, vilket skämt .

Tror du är något på spåren här.
Det är lite som manliga feminister. Sådana som försvarar extremt elaka kvinnor till varje pris och kategoriskt alltid tar parti med kvinnnor oavsett vilken kvinna det rör sig om.
Dessa snubbar visar sig ofta själva vara moraliskt dekadenta på olika sätt. När de upptäcks.
Ofta kommer de nog undan.
Citera
2025-10-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Förnekelsen…

Aktivsnubben i garderoben knackar bögar, Peddojägaren runkar till tolvåriga TikTok tjejer etc.

Precis, den manliga feministen är extrem sexist, opportunist och ofta helt pervers.
Kapten-klänning fenomenet.
Citera
2025-10-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Vilken konstig peddoälskande tråd, har ni läst statistik? Anekdotisk bevisföring?

Rötägg finns överallt, som inom polisen men majoriteten vill väl.

Peddofiske är en bra hobby!
Synd att folket slutat " stand your ground" och outsorcat allt till polisen såde kan sitta hemma och scrolla på insta
Tyvärr kräbs vigilantes med dagens stat

Peddoälskande?
Knappast.
Hela tråden handlar ju om peddoförakt och i detta fall var det påstådda peddot en peddohunter.
Tror användare högre upp i tråden satte fingret på det.
Människor som skiter i lagen och är allmänt moraliskt förkastliga är ofta det på flera sätt.
Det är ungefär som när organiserade kriminella skall försvara någon ena dagen och andra dagen rånar de en pensionär.
Citera
2025-10-30, 15:31
Medlem
Tankarna förs till Kapten Klänning och godhetssignalerande hycklare.
Citera
2025-10-30, 17:51
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelpaj
Nej bara för att du tittar på småtjejer betyder inte att alla gör det.

Vad jag vet skriker de flesta inte peddos höger och vänster som du påstår. Snarare ni som är suspekta som t.o.m erkänner att ni tittar på minderåriga.

Stödjer inte denna grupp som tråden avhandlar, men tack vare Dumpen så kommer barn nästa år få bättre skydd då det blir olagligt att föra sexuella konversationer med vad man tror är barn. Hade aldrig skett annars.

Ni verkar ogilla det.

Du har aldrig någonsin tänkt att det kan vara folk själva som blivit utsatta som avskyr pedofiler? Att dessa sedemera blir trötta på ett samhälle som inte skyddar barn aktivt utan man bara tittar på samtidigt som det skapas nya offer för varje dag?

Nej, det var lögner från ETC. Aschberg däremot har åkt dit för övergreppsmaterial och blivit dömd för det.

Som jag skrev ovan, Tack vare Dumpen t.ex så får vi en ny lag som gör det olagligt med sexuella kontakter med vad man TROR är barn.

Stödjer visserligen inte pedohunter då de enbart vill misshandla folk. Såklart att det finns sådana individer i en sådan grupp. Dumpen gör däremot ett suveränt bra arbete.

Däremot förtjänar riktiga pedofiler nackskott.

Du argumenterar som ett smygpeddo, just saying... du belyser det som första skribenten påpekade, du måste hävda dig att "jag minsann", "alla gör det inte" etc, sen avslutar du med nackskott i vanlig ordning. De som skriker högst..... typiskt sus beteende! Precis som PHS jägarn som visade sig vara ett jävla äckel själv!
Citera
2025-10-30, 18:00
Medlem
SmarterThanYous avatar
Så hur många ur den vita antirasistiska medelklassen har färgade vänner de umgås med?

Alla som blir extrema i sitt värdegrundssignalerande har en hund begravd.

Jag tycker den här gamla dängan med Dr Kosmos passar fint här https://www.youtube.com/watch?v=gmeKGjwi85E Mobbaren.

Det är något fel i huvudet på alla som har en annan orsak än att de blir direkt hotade som tar till våld.

Det går igenom i alla frågor. I det här är det så totalt uppenbart att han ville dölja sig bakom en mask av respektabilitet.
Citera
2025-10-30, 18:08
Medlem
Otroligt många som vill avslöja peddos är själva det. Det var en länge sedan som pressade pengar för pedofiler och de som betalade slapp undan
Han var dömt 2ggr för pedofili och blev dömt för utpressning i detta fall.
Hittade nu inget om det men när jag sökte kom det upp massor olika fall på nätet.
Citera
2025-10-30, 18:17
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Förnekelsen…

Aktivsnubben i garderoben knackar bögar, Peddojägaren runkar till tolvåriga TikTok tjejer etc.

Och sedlighetspolisen är stördast av alla...
Citera
2025-10-30, 19:59
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Nej bara för att du tittar på småtjejer betyder inte att alla gör det.

Vad jag vet skriker de flesta inte peddos höger och vänster som du påstår. Snarare ni som är suspekta som t.o.m erkänner att ni tittar på minderåriga.

Du får gärna leva i den här förnekelsen och tro att majoriteten är som du. Om du med minderåriga menar tjejer under 18, så är det så pass vanligt att man till och med gjort berömda filmer om saken, och har en hel genre inom porren (jag tror att det tom är den största subgenren inom hårdporr i världen, jag har för mig att jag läste det någonstans) som spelar på att tjejerna ska se ut som tonåringar.

Jag skulle tippa på att närmare 100% av män under 60 idag har tittat på, och ofta onanerat till, något slags "teen"-klipp. Är de alla pedofiler?

Jag förstår att du ogillar pedofiler, det gör jag också, men ingenting blir bättre av att man ljuger för sig själv.

Citat:
Stödjer inte denna grupp som tråden avhandlar, men tack vare Dumpen så kommer barn nästa år få bättre skydd då det blir olagligt att föra sexuella konversationer med vad man tror är barn. Hade aldrig skett annars.

Det är alldeles utmärkt.
Citera
2025-10-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Precis, den manliga feministen är extrem sexist, opportunist och ofta helt pervers.
Kapten-klänning fenomenet.

Precis min erfarenhet också tyvärr.
Citera
2025-10-31, 00:25
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarint
Ja jag har genom tiderna sett flera som blir fullkomiligt hysteriska när de pratar om pedofiler, kanske man borde försöka komma över deras telefon och gå igenom

alla hatar ju pedofiler, men dom där som riktigt ska BEVISA hur mycket dom hatar dem
Ja, det ger generellt röda flaggor och magkänsla om att folk har något att dölja. Vare sig det gäller pedofili eller om de är överdrivet rabiata över något annat.
Citera
2025-10-31, 08:37
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det är mycket gråzoner i det här. Dom flesta som PHS klubbar ner är nog hebefiler. Dom går igång på pubertala tonåringar. Det är väl nästan samna sak med Dumpen även fast det dykt upp många äkta pedofiler där under åren.
Jag tror att dom flesta män i alla fall är hebefiler. Mer eller mindre. Till en viss gräns. Även Patrik Sjöberg. Skulle Patrik hamna på en öde ö tillsammans med en välutvecklad 14 årig tjej så skulle det bara vara en tidsfråga innan karln hade doppat sin gubbkuk i henne.
Det är jag helt övertygad om.

Om Patrik mot förmodan skulle läsa detta så hoppas jag att han tar åt sig eftersom han nog är en liten hycklare innerst inne.

För att klassas som hebefil har man läggningen att man endast och bara är inriktad på pubertala.
Tänder du på pubertala och dessutom personer som lämnat det pubertala stadiet är du helt normal medicinskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in