2025-10-30, 08:32
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bears
PHS misshandlar väl i princip uteslutande personer som bestämt träff med tonåringar, och inte barn? Diskuterade med en kille från PHS där jag frågade varför man inte utger sig för att vara barn så man kan få tag på riktiga pedofiler, om syftet med verksamheten är att skydda barn från dessa. Men fick inget vettigt ur honom mer än att han ansåg att alla under 18 är ”barn”.

Tidigare har min uppfattning varit att de främst är sadister som vill ha en ursäkt att misshandla enkla offer, och att man därför inte prioriterar att plocka dom fula fiskarna, eftersom de är svårare att fånga. Att det nu kommer fram att de även verkar bestå av pedofiler själva är ju intressant.

Att likställa t.ex en 17 åring med en 7 åring kanske är ett sätt för riktiga pedofiler att normalisera sin störning. Genom att vattna ut innebörden, och ta bort hela essensen i vad som gör just pedofili så sjukt och skadligt, så skapar man successivt acceptans för det på ett indirekt plan.

Det är mycket gråzoner i det här. Dom flesta som PHS klubbar ner är nog hebefiler. Dom går igång på pubertala tonåringar. Det är väl nästan samna sak med Dumpen även fast det dykt upp många äkta pedofiler där under åren.
Jag tror att dom flesta män i alla fall är hebefiler. Mer eller mindre. Till en viss gräns. Även Patrik Sjöberg. Skulle Patrik hamna på en öde ö tillsammans med en välutvecklad 14 årig tjej så skulle det bara vara en tidsfråga innan karln hade doppat sin gubbkuk i henne.
Det är jag helt övertygad om.

Om Patrik mot förmodan skulle läsa detta så hoppas jag att han tar åt sig eftersom han nog är en liten hycklare innerst inne.
Senast redigerad av sfrge 2025-10-30 kl. 08:38.
Citera
2025-10-30, 08:41
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
..och Aktivklubbare.

Toppen att killarna tar sitt samhälleliga ansvar att puckla på påstådda peddos och filma småflickor

Tror att det är rätt standard.
Nekrofilen jobbar på bårhuset, osv.

Skillnaden är väl att man förmodligen ska dra öronen åt sig när en dylik person dessutom skanderar ut sin aversion så övertydligt...
Citera
2025-10-30, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Enig i detta. Det finns två saker som främst får mina röda varningsflaggor att börja fladdra.

1. När man, som du ovan påpekar, inte objektivt kan ta avstånd från pedofili och avsky handlingarna utan att bli helt hysterisk och börja anklaga alla omkring en för att vara pedofiler.

2. När man försöker att påstå att det inte kan finnas någonting sexuellt attraktivt med en exempelvis 14, 15 eller 16-årig flicka om man är över 18. Det är, rent objektivt, osant. En man som påstår att han inte skulle titta på en tjej med "manlig blick" om han inte var bergis på att hon var maximalt 5 år yngre än han själv, är helt enkelt inte sanningsenlig, och bör inte tas på allvar när vuxna människor diskuterar.

Det är lite som den där rödhårige komikern skojar om när det gäller att slå kvinnor. "There are plenty of reasons, you just don't do it".

Nej bara för att du tittar på småtjejer betyder inte att alla gör det.

Vad jag vet skriker de flesta inte peddos höger och vänster som du påstår. Snarare ni som är suspekta som t.o.m erkänner att ni tittar på minderåriga.

Stödjer inte denna grupp som tråden avhandlar, men tack vare Dumpen så kommer barn nästa år få bättre skydd då det blir olagligt att föra sexuella konversationer med vad man tror är barn. Hade aldrig skett annars.

Ni verkar ogilla det.

Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Det är riktigt klassiskt. De som hatar pedofiler mest högljutt är ofta pedofiler själva.

Du har aldrig någonsin tänkt att det kan vara folk själva som blivit utsatta som avskyr pedofiler? Att dessa sedemera blir trötta på ett samhälle som inte skyddar barn aktivt utan man bara tittar på samtidigt som det skapas nya offer för varje dag?

Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag tror sådant är ganska vanligt. Kvinnan från dumpen var väl under utredning för någonting liknande?
Nej, det var lögner från ETC. Aschberg däremot har åkt dit för övergreppsmaterial och blivit dömd för det.

Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Är absolut inget ovanligt att egenutnämnda samhällshjältar engagerar sig utåt för att styra bort alla misstankar mot sig själv. Vem har glömt bort snälle-Bengt?
Som jag skrev ovan, Tack vare Dumpen t.ex så får vi en ny lag som gör det olagligt med sexuella kontakter med vad man TROR är barn.

Stödjer visserligen inte pedohunter då de enbart vill misshandla folk. Såklart att det finns sådana individer i en sådan grupp. Dumpen gör däremot ett suveränt bra arbete.

Däremot förtjänar riktiga pedofiler nackskott.
Citera
2025-10-30, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelpaj
Nej bara för att du tittar på småtjejer betyder inte att alla gör det.

Vad jag vet skriker de flesta inte peddos höger och vänster som du påstår. Snarare ni som är suspekta som t.o.m erkänner att ni tittar på minderåriga.

Stödjer inte denna grupp som tråden avhandlar, men tack vare Dumpen så kommer barn nästa år få bättre skydd då det blir olagligt att föra sexuella konversationer med vad man tror är barn. Hade aldrig skett annars.

Ni verkar ogilla det.

Du har aldrig någonsin tänkt att det kan vara folk själva som blivit utsatta som avskyr pedofiler? Att dessa sedemera blir trötta på ett samhälle som inte skyddar barn aktivt utan man bara tittar på samtidigt som det skapas nya offer för varje dag?

Nej, det var lögner från ETC. Aschberg däremot har åkt dit för övergreppsmaterial och blivit dömd för det.

Som jag skrev ovan, Tack vare Dumpen t.ex så får vi en ny lag som gör det olagligt med sexuella kontakter med vad man TROR är barn.

Stödjer visserligen inte pedohunter då de enbart vill misshandla folk. Såklart att det finns sådana individer i en sådan grupp. Dumpen gör däremot ett suveränt bra arbete.

Däremot förtjänar riktiga pedofiler nackskott.

Ja, pedofiler har ofta själva blivit utsatta för pedofiler.
Citera
2025-10-30, 11:09
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Är absolut inget ovanligt att egenutnämnda samhällshjältar engagerar sig utåt för att styra bort alla misstankar mot sig själv. Vem har glömt bort snälle-Bengt?
Det är sant som du säger, kapten-klänning, m.fl.
Citera
2025-10-30, 11:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Ja, pedofiler har ofta själva blivit utsatta för pedofiler.
Skolmobbing är en vanligare orsak till utvecklande av pedofili dock.
Jag har spanat runt lite på diskussionerna på pedofilsidor på darknet och en slående majoritet av sjukhuvudena där begick sitt första övergrepp emot ett barn som liknade det barn som mobbade dem allra svårast i barndomen.
Senast redigerad av Trolltestet 2025-10-30 kl. 11:21.
Citera
2025-10-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Skolmobbing är en vanligare orsak till utvecklande av pedofili dock.
Jag har spanat runt lite på diskussionerna på pedofilsidor på darknet och en slående majoritet av sjukhuvudena där begick sitt första övergrepp emot ett barn som liknade det barn som mobbade dem allra svårast i barndomen.
Jag har också surfat runt på darknet och läst men har aldrig läst något sådant som du skriver.
Citera
2025-10-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Det handlar om mer än ett så kallat röttägg, han är med i en grupp som misshandlar folk som inte har en chans att försvara sig maskerat med sina kompisar. De säger detta för de hatar "pedofiler" och vill "skydda" barn.

Sen så visar det sig att man själv är en pedofil som tänder på minderåriga flickor som duschar.
Att man i sitt yrke har riggat en dold kamera är ett brott även om syftet var att filma vuxna kvinnor i en dusch.

Så han har gjort sig skyldig till två brott här.

Troligtvis finns mängder av sådana material på hans dator hemma, synd polisen inte gjorde en liten husrannsakan.
Absolut kommer en liten andel fiskare visa sig vara gäddor, precis som andra yrkesgrupper.
Barnvåldtäkter ska förhindras punkt och uppenbarligen är polisen underbemannad. Civil olydnad och autonomi behövs.

Jag är så glad att phs och dumpen finns, även om 99% av befolkningen låter barn groomas.
Finns länder där hela kvarteret hjälps åt när peddo hittas.

Givetvis kommer sveriges rättsapparat med tiden visa vilken typ av gäddfiske blir som ska vara laglig
Citera
2025-10-30, 12:22
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Tror att det är rätt standard.
Nekrofilen jobbar på bårhuset, osv.

Förnekelsen…

Aktivsnubben i garderoben knackar bögar, Peddojägaren runkar till tolvåriga TikTok tjejer etc.
Citera
2025-10-30, 13:02
Medlem
Ja vad ska man säga om dessa klantarslar? En fet smäll skulle ungjäveln ha.
Citera
2025-10-30, 13:56
Medlem
Det är nog inte ovanligt.
De som hatar bögar t ex är ofta rädda för sin egen förträngda homosexualitet.
Citera
2025-10-30, 14:02
Medlem
Trolltestets avatar
Egentligen borde alla som kallar sig pedojägare komma in till kliniken för en frivillig fallometri och där man visar dem en snygg tjej i bikini (eller en kille i badshorts om personen är gay) som är 14 år och 9 månader gammal och alla som reagerar det minsta sexuellt på den bilden borde för all framtid avhålla sig från att jaga pedos igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in