Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Vad har det med Magda att göra? Du borde få en lektion i vad höger betyder. Jag undrar nästan om du är en såsse som fått det "lite" bättre.

Hur slirar det i skallen på dig om du tror att jag är en sosse? Jag klagade på en idiot här som klagade på Uffe men jag tror inte att han sa ett ord om när Magda skodde sig på nån jävla rumänska som hemhjälp.
Citera
2025-10-29, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Upprördheten ligger i att AB går in i familjens privatliv och söker misstänkliggöra UK på barnens bekostnad. AB har redan klivit över anständighetens gräns med Forssells son, och nu fortsätter de i samma anda med UK:s familj. Ruttet, är vad det är.

/AI

När Kristersson fyllde 60 arrangerade han en fest i regeringskansliet. Skattebetalarna fick notan.
Han har öst skattepengar till att anställa sina barndomskompisar, som varit så pass inkompetenta att det äventyrat rikets säkerhet.

Att som landets statsminister vara så pass korrupt som Kristersson varit, är oanständigt, inte att rapportera om det.

Va jag vet så är det också skattepengar som bekostar underhåll och skötsel för Harpsund.
För att inte tala om säkerhetspersonalen som fick merjobb för att Kristerssons curlade snorungar inte stod ut med att festa i närheten av vanligt folk.
Men var för snåla för att betala för att hyra en festlokal sjävla.

Vill Kristerssons familj ha ett privatliv kan dom ju sluta ha privata fester på statens egendom, den du och jag betalar för.

Vi betalar också för Kristerssons lön, som han själv har höjt två gånger denna mandatperiod.

Som påpektas, äcklig jävla familj som tycker dom står över alla andra.
Senast redigerad av Robokopf 2025-10-29 kl. 21:43.
Citera
2025-10-29, 21:41
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babiankuken
Ja vad höll han på med 2023. Lite sen på bollen va? Extremt, extremt jävla seg på bollen. Och folk ska låtsas bry sig nu för att försöka ställa Ljugfittan Andersson och röda rosens kartel i bra dager va. Lycka till. Sossesvinen är genomskådade för längesedan.

Tuffe Uffe har blivit korrupte Uffe!

Skulle säga att vad som helst är bättre än dvärgen Uffe!
Citera
2025-10-29, 21:42
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
"Men din sida då!!" Och Mona Sahlin köpte Toblerone!!! Tröttsam jävla whataboutism. Statsministern missbrukar grovt sin makt och högetpacket suger hans pung för han är på "deras sida". Moraliskt bankrutt är vad ni är.

Kärringen köpte privata saker för 50k+, inte bara 1 toblerone
Citera
2025-10-29, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
"Men din sida då!!" Och Mona Sahlin köpte Toblerone!!! Tröttsam jävla whataboutism. Statsministern missbrukar grovt sin makt och högetpacket suger hans pung för han är på "deras sida". Moraliskt bankrutt är vad ni är.

Fan vad patetisk då måste fatta att du är då du säger att nån "missbrukar grovt sin makt"????

Nej, du har nog fan aldrig haft ett jobb i ditt liv. Förutom lågavlönad från Sveavägen för att skriva idiotiska inlägg på Flashback.
Citera
2025-10-29, 21:43
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarS
Jag misstänker att sossarna gjort samma men "granskarna " vill inte granska sina egna. De är hycklare.

Misstänker? Göran Persson hade sitt bröllop där. Det finns flertalet fester som S-ledare hållit på Harpsund. Bara att googla.

Detta är propaganda. En nyhet för att manipulera de lättmanipulerade.

Att S spinner vidare på detta gör mig illamående. De vill inte vinna val på sakpolitik utan genom smutskastning. Att säga man är S idag är ett bevis på att man saknar intelligens. Och det är sorgligt.
Citera
2025-10-29, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarS
Jag misstänker att sossarna gjort samma men "granskarna " vill inte granska sina egna. De är hycklare.

Korrekt, DN och Expressen vill för allt i världen inte se de blå vinna 2026. Därför drar man igång såna här halvt desperata "avslöjanden" med hjälp av Aftonbladet.
Bara att hoppas att Bonnier faller på eget grepp (Aftonblaskan är ju som den är), dvs att väljarna inser hur löjliga de och sossarna är och att de förlorar betydligt mer än de hoppades vinna.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2025-10-29 kl. 21:49.
Citera
2025-10-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Tuffe Uffe har blivit korrupte Uffe!

Skulle säga att vad som helst är bättre än dvärgen Uffe!

Vänster klarar bara av att förtala. Det är vidrigt. Nu vill de att vi skall mobba uffe pga en bagatell. Det är vidrigt.
Citera
2025-10-29, 21:48
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Korrekt, DN och Expressen vill för allt i världen inte se de blå vinna 2026. Därför drar man igång såna här halvt desperata "avslöjanden".
Bara att hoppas att Bonnier faller på eget grepp, dvs att väljarna inser hur löjliga de och sossarna är och att de förlorar betydligt mer än de hoppades vinna.

Så du tror på fullt allvar att ledarredaktionerna på de borgerliga tidningarna Expressen och DN vill ha en S-regering efter nästa val? En S-regering som då troligen är beroende av stöd från V och MP, två partier som Expressen och DN helst vill bli av med i riksdagen.
Citera
2025-10-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
När Kristersson fyllde 60 arrangerade han en fest i regeringskansliet. Skattebetalarna fick notan.
Han har öst skattepengar till att anställa sina barndomskompisar, som varit så pass inkompetenta att det äventyrat rikets säkerhet.

Att som landets statsminister vara så pass korrupt som Kristersson varit, är oanständigt, inte att rapportera om det.

Va jag vet så är det också skattepengar som bekostar underhåll och skötsel för Harpsund.
För att inte tala om säkerhetspersonalen som fick merjobb för att Kristerssons curlade snorungar inte stod ut med att festa i närheten av vanligt folk.
Men var för snåla för att betala för att hyra en festlokal sjävla.

Vill Kristerssons familj ha ett privatliv kan dom ju sluta ha privata fester på statens egendom, den du och jag betalar för.

Vi betalar också för Kristerssons lön, som han själv har höjt två gånger denna mandatperiod.

Som påpektas, äcklig jävla familj som tycker dom står över alla andra.

Förtal är nog inte bästa försvar. Det blir billiga med Kristensson är de korrupta sossarna.
Citera
2025-10-29, 21:49
Medlem
Låt honom låna ut stugan till familj så länge han är statsminister.

Case Solved, Case Closed.
Citera
2025-10-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Hur slirar det i skallen på dig om du tror att jag är en sosse? Jag klagade på en idiot här som klagade på Uffe men jag tror inte att han sa ett ord om när Magda skodde sig på nån jävla rumänska som hemhjälp.

Du kan intala dig att du inte är sosse, men färgerna går sällan ur. En riktig högerperson bör bli upprörd, men som du skrev så tillhör du whitetrashhögern, aka SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in