2025-10-29, 06:27
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Jag tror du missförstått den svenska kvinnan. Hon kan allt som männen kan, om inte bättre. Den svenska kvinnan är en 'baddie' som kan göra allt.. Med tatueringar, lipfillers och en baddie uniform så rollspelar hon sig coolare och bättre än de nördiga männen..
INSTAGRAM!!

Den svanska kvinnan behöver ingen egen kvinnoidentitet, hon kan ALLT och är alltid OFFER om det skiter sig.
INSTAGRAM!!

Den svenska kvinnan går till vardags på stan i tajta leggings och kameltå för att hon har rätt till att uttrycka sig och ska respektfullt kallas sexarbetare när hon horar sig på Onlyfans men hennes kunder är svin som begår övergrepp på henne.
INSTAGRAM!!

..o.s.v.

Okej incel, dags för dig att stänga av internet och skaffa dig ett jobb - gärna ett där det finns andra kvinnor du kan snacka med.
Citera
2025-10-29, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Samma siffra för män är 1 av 5. Jag tänker inte ställa upp för att jag inte är cuckad som ni övriga. Jag har fru och barn som jag kommer att försvara, inte någonting annat för Kristerssons agenda.

Jag undrar hur ni män tänker som blir bedragna om myten jämställdhet när era kvinnor bara flyr till nästa land och säljer sin fitta om ni dör. Kolla Ukraina! Hade landet gett mig mer rättigheter än kvinnor i samhället hade jag också försvarat dem. Nu blir det bara en nettoförlust om män krigar eftersom kvinnor inte tänker göra det. Man ska försvara de svaga, men kvinnor är ju inte svaga idag. Man kan argumentera för att ni har mer rättigheter än män.

Hur känns det för er kvinnor att ni bara byter land att sälja fittan vid händelse av krig?

Hur känns det för er män som har gått på myten om jämställdhet och är beredda att kriga för det?

I normalfallet tycker jag inte man ska vara soldat om man har barn. För stor förlust för barnen om man dör.

Vid extrema situationer så soldater i staden där de bor, inte anfallskrig eller front.
Citera
2025-10-29, 07:09
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
I normalfallet tycker jag inte man ska vara soldat om man har barn. För stor förlust för barnen om man dör.

Vid extrema situationer så soldater i staden där de bor, inte anfallskrig eller front.

Så tänker jag också. Hemvärnet skulle jag kunna tänka mig då jag känner till trakten här och kan nog bäst försvara den istället för en front någonstans där man enbart blir kanonmat. Här kan jag varje kulle, höjd, sänka, grund på vattnet i skärgården, stenmurar, skogarna, stigarna, lederna.

Men troligtvis skulle jag nog dra. Varje gång jag ser en HBTQ flagga blir jag påmind om att Nej det här tänker jag inte försvara, aldrig i hela helvetet.
Citera
2025-10-29, 07:17
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Vilket land tror du kommer vilja ta emot er som flyktingar? Vilket land kommer inte att anse att ni ska hem till ert land, och göra er plikt?

Om det blir krig i Europa är det ju bara att dra till Sydamerika och studsa mellan olika länder för att följa visareglerna. Afrika funkar ju också.

Det handlar egentligen bara om att lämna landet (som turist) vid rätt tidpunkt. Innan kriget är i full gång.

Och du kan väl räkna ut själv att det inte kommer finnas några flyg tillbaka.

Personligen så kommer jag inte slåss för Sverige. Det är inte mitt hem. Jag tar mitt shit och drar vidare.
Senast redigerad av StoreSvarte 2025-10-29 kl. 07:23.
Citera
2025-10-29, 07:17
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Det är i västerländska länder som medelklassen sätter konsumtion i främsta rummet. Jobbarklassen klättrar dom också.

Uti ett land med smal åsiktskorridor som Sverige har allt sedan Ådalen 1931 vänstern varit ytterst framgångsrik i att demonisera patriotism, nationalism och fosterlandskärlek.

När vi var unga på 70-talet vågade inte det svenska försvarets officerare gå till jobbet i uniform av risk för få stryk. Att göra värnplikt, sågs som ett skämt. De intellektuella vapenvägrade. Jobbarklasskillarna lekte sig genom lumpen. Det fanns undantag men de sågs som stridspittar. Militärer, sågs som pajasar.

Annat är det i länder som P R C , Islamska Republiken Irran, Kuba, VeneZuela, 'Nam, Kambodya.

Där är medborgarna beredda försvara sitt land in i döden. Också kvinnorna.
Citera
2025-10-29, 07:43
Medlem
Citat:

Jag undrar hur ni män tänker som vill försvara Sverige
Va söt du är som tänker på oss.

För att hjälpa dig att förstå så kan jag ställa dig en motfråga. Hur skulle det se ut om alla tänkte som du kring försvaret av Sverige?

En till spännande fråga som hjälper dig komma kärnan i frågan lyder:
Spelar det exempelvis någon roll om Sverige har den bästa skolan har i världen om den ändå bara sprängs sönder och samman av utländska aktörer?

Det kanske inte är så mycket som spelar någon roll när trygghetsskapande åtgärder inte finns på plats, eller tycker du det själv?
Citera
2025-10-29, 08:12
Medlem
Det är lugnt. Vi kommer ändå tvinga ut alla Feminizter/Vänsterextrema som kanonmat oavsett om de vill eller inte.

Så de kommer användas och fylla någon funktion i alla fall.
Citera
2025-10-29, 08:30
Medlem
Citat:
Samma siffra för män är 1 av 5. Jag tänker inte ställa upp för att jag inte är cuckad som ni övriga. Jag har fru och barn som jag kommer att försvara, inte någonting annat för Kristerssons agenda.

Jag undrar hur ni män tänker som blir bedragna om myten jämställdhet när era kvinnor bara flyr till nästa land och säljer sin fitta om ni dör. Kolla Ukraina! Hade landet gett mig mer rättigheter än kvinnor i samhället hade jag också försvarat dem. Nu blir det bara en nettoförlust om män krigar eftersom kvinnor inte tänker göra det. Man ska försvara de svaga, men kvinnor är ju inte svaga idag. Man kan argumentera för att ni har mer rättigheter än män.

Hur känns det för er kvinnor att ni bara byter land att sälja fittan vid händelse av krig?

Hur känns det för er män som har gått på myten om jämställdhet och är beredda att kriga för det?

Kvinnor har aldrig krigat och det är tveksamt om de är lämpliga till det.
Citera
2025-10-29, 08:40
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Det är i västerländska länder som medelklassen sätter konsumtion i främsta rummet. Jobbarklassen klättrar dom också.

Uti ett land med smal åsiktskorridor som Sverige har allt sedan Ådalen 1931 vänstern varit ytterst framgångsrik i att demonisera patriotism, nationalism och fosterlandskärlek.

När vi var unga på 70-talet vågade inte det svenska försvarets officerare gå till jobbet i uniform av risk för få stryk. Att göra värnplikt, sågs som ett skämt. De intellektuella vapenvägrade. Jobbarklasskillarna lekte sig genom lumpen. Det fanns undantag men de sågs som stridspittar. Militärer, sågs som pajasar.

Annat är det i länder som P R C , Islamska Republiken Irran, Kuba, VeneZuela, 'Nam, Kambodya.

Där är medborgarna beredda försvara sitt land in i döden. Också kvinnorna.

Min brorson gör lumpen och de har fått till sig att inte resa klädda i uniform kollektivt, då det är en stor risk att de blir attackerade. Förr såg man alltid grabbar i gröna kläder, nu aldrig. Är det ett land att försvara när de som skall försvara riskerar att knivhuggs på tåget?
Citera
2025-10-29, 08:59
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:

Du bygger ett försvar runt huset och stoppar ryssarna där?
Citera
2025-10-29, 09:00
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Min brorson gör lumpen och de har fått till sig att inte resa klädda i uniform kollektivt, då det är en stor risk att de blir attackerade. Förr såg man alltid grabbar i gröna kläder, nu aldrig. Är det ett land att försvara när de som skall försvara riskerar att knivhuggs på tåget?

Vi fick inte åka hem i gröna kläder på min tid. Isf permisuniform vilket de säkert inte ens får ut nu.
Citera
2025-10-29, 09:08
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Svenska kvinnor föder inte barn (lägsta nativitetstalen i världen efter före sydkorea), de är ju helt mentalt handikappade, här på flashback syns det extremtydligt. Det är således riskfritt att skicka iväg majoriteten ut i kriget, i händelse av just krig.
Då kanske det föds mer om dom är i krig, kvinnan behöver kuk och männen behöver fitta. Då kanske kvinnorna inte är så kräsna av sig och låter männen tömma sin säd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in