Idag, 07:23
Medlem
NiccoJs avatar
Nu är jag fullständig novis i ämnet så ni som vill dumförklara frågeställningen kan väl läsa någon annanstans.
Jag funderar på att under en kortare period prova någon typ av (mildare) dopingpreparat för att bygga större muskler. Tränar styrka varannan dag i nuläget.
Vad jag läst är att mycket muskler försvinner då man slutar med preparat.
Vad gäller? Lämpligt preparat? Eller är det bara farligt o mycket kortsiktigt?
Citera
Idag, 07:38
Medlem
Tycker du ska köra 250mg testo E eo5d som en nybörjarkur. Tycker däremot du ska ligga på längre, det är ju efter en månad man känner effekterna på riktigt
Citera
Idag, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Nu är jag fullständig novis i ämnet så ni som vill dumförklara frågeställningen kan väl läsa någon annanstans.
Jag funderar på att under en kortare period prova någon typ av (mildare) dopingpreparat för att bygga större muskler. Tränar styrka varannan dag i nuläget.
Vad jag läst är att mycket muskler försvinner då man slutar med preparat.
Vad gäller? Lämpligt preparat? Eller är det bara farligt o mycket kortsiktigt?

Det känns dumt av hälsoskäl att använda doping i ditt syfte eftersom resultaten försvinner när du slutar. Men kanske du kan höja kosten och träningsprogrammet ett snäpp och på laglig väg få bättre resultat av träningen?
Min erfarenhet är att man kan få drömkroppen genom att nöta Stronglifts tillsammans med PPL när man vill återhämta kroppen.
Senast redigerad av JohnWicks Idag kl. 08:52.
Citera
Idag, 10:12
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Det känns dumt av hälsoskäl att använda doping i ditt syfte eftersom resultaten försvinner när du slutar. Men kanske du kan höja kosten och träningsprogrammet ett snäpp och på laglig väg få bättre resultat av träningen?
Min erfarenhet är att man kan få drömkroppen genom att nöta Stronglifts tillsammans med PPL när man vill återhämta kroppen.
Jo, hälsosamt är det säkert inte, är också rädd för personlighetsförändring osv.
Du menar att man tappar muskler när man slutar även om man fortsätter träna hårt?
Citera
Idag, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Alla resultat försvinner inte, kör PCT och fortsätt träna hårt och äta bra så behåller man faktiskt en hel del av massan som man bygger på sig.
Citera
Idag, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo, hälsosamt är det säkert inte, är också rädd för personlighetsförändring osv.
Du menar att man tappar muskler när man slutar även om man fortsätter träna hårt?

Mjo. Förstår det. Har själv inga erfarenheter.
Du kommer hamna där du låg innan du tog preparat när du slutar med dem tänker jag. Men ovan så nämns något annat så lite kanske finns kvar. Sen hur länge är väl ovisst.
Citera
Idag, 11:07
Medlem
Crabbofixs avatar
om det räckte med en månads doping för att få resultat så skulle inte folk ta steroider år ut och år in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in