2025-10-27, 20:42
Medlem
TheSamePersons avatar
"Hon är Danmarks största Tiktokare.

Men nu har Salma Naddaf, 36, packat väskorna och lämnat Europa.

- Mina barn borde inte växa upp på en plats med seder och traditioner som inte liknar våra, säger hon."

Med över tio miljoner följare i sociala medier är Salma Naddaf en av Danmarks största influencers. Bara på Tiktok följs hon av tre miljoner, vilket gör hennes kanal till landets största enligt rankningssajten Hypeauditor.

Nyligen valde hon att lämna Europa. I en känslosam video förklarar hon att beslutet grundar sig i värderingskrockar. Avgörandet kom när hon såg regnbågsfärgade Prideflaggor på barnens skolor."

https://www.expressen.se/nyheter/var...-prideflaggan/

Frågeställning: Bör Jimmie och de andra bli mer liberala och låta dragqueens ta en större plats i det offentliga rummet för och få fler att äcklas och lämna eller är det kontraproduktivt i längden?
Citera
2025-10-27, 20:48
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
"Hon är Danmarks största Tiktokare.

Men nu har Salma Naddaf, 36, packat väskorna och lämnat Europa.

- Mina barn borde inte växa upp på en plats med seder och traditioner som inte liknar våra, säger hon."

Med över tio miljoner följare i sociala medier är Salma Naddaf en av Danmarks största influencers. Bara på Tiktok följs hon av tre miljoner, vilket gör hennes kanal till landets största enligt rankningssajten Hypeauditor.

Nyligen valde hon att lämna Europa. I en känslosam video förklarar hon att beslutet grundar sig i värderingskrockar. Avgörandet kom när hon såg regnbågsfärgade Prideflaggor på barnens skolor."

https://www.expressen.se/nyheter/var...-prideflaggan/

Frågeställning: Bör Jimmie och de andra bli mer liberala och låta dragqueens ta en större plats i det offentliga rummet för och få fler att äcklas och lämna eller är det kontraproduktivt i längden?

Är inte lika roligt att vara lyckosökare i Danmark, där är nog där skon klämmer inte pga av pride.
Citera
2025-10-27, 20:56
Medlem
zombie-nations avatar
Tycker synd om hennes barn. De hade kunnat få växa upp i ett liberalt och sekulariserat samhälle.

Ojojoj vad hemskt att man får lära sig om andra människor...

Stött på invandrare av alla sorter, men en del är ju ufon. Som en tjej som jag skulle vara studiestöd åt. De skulle läsa en barnbok för att fördjupa sin svenska. Bra idé tyckte jag. Tyckte inte eleven. För boken handlade om en bonuspappa som försökte få acceptans av barnet. Hon sa att omgifte är synd och är förbjudet i bibeln och om hon läser boken så begår hon synd.

Sådana hör verkligen inte hemma här.
Citera
2025-10-27, 20:57
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Termen regnbågsflykting blir alltså en tvådelat begrepp. Undrar hur mottagarlandet ser på detta?
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tycker synd om hennes barn. De hade kunnat få växa upp i ett liberalt och sekulariserat samhälle.

Ojojoj vad hemskt att man får lära sig om andra människor...

Stött på invandrare av alla sorter, men en del är ju ufon. Som en tjej som jag skulle vara studiestöd åt. De skulle läsa en barnbok för att fördjupa sin svenska. Bra idé tyckte jag. Tyckte inte eleven. För boken handlade om en bonuspappa som försökte få acceptans av barnet. Hon sa att omgifte är synd och är förbjudet i bibeln och om hon läser boken så begår hon synd.

Sådana hör verkligen inte hemma här.
Det är lite av en hijack dock, väst var inte mindre trevligt innan pride var en allmän grej.
Citera
2025-10-27, 21:01
Medlem
Onanikrems avatar
Hej då Salma, tack för att du lämnade oss! Du är ett föredöme för alla moslems, hoppas fler följer ditt goda exempel.
Citera
2025-10-27, 21:06
Medlem
jesussugers avatar
Nu skulle jag vilja höra vad vänstern tycker om detta?
Citera
2025-10-27, 21:27
Medlem
Vem bryr sig? Måste det bli ett uppslag varje gång en invandrare vandrar vidare?
Citera
2025-10-27, 21:34
Medlem
Det låter ju jättebra om vi blir av med bakåtsträvare i Sverige/Danmark. Förmodligen kan hon leva ganska så gott om hon har 10 miljoner följare i sociala medier, även i valfritt arabland.

Sedan fattar ju alla att hon lämnar Danmark för att hon inte längre behöver det ekonomiskt utan kan försörja sig själv och vill betala mindre i skatt. Pride är bara ett svepskäl.
Citera
2025-10-27, 21:39
Medlem
Citat:
Hon hävdar att könsidentitet inte längre handlar om ett personligt val i Europa, utan något som ”påtvingas och lärs ut”.

Salma Naddaf har helt rätt och jag förstår henne.

HBTQ tvingas i högsta grad på befolkningen. inte minst de lättpåverkade barnen.

Hoppas att inte SD-are börjar försvara HBTQ-flaggor på dagis nu bara för att muslimer är emot det.
Citera
2025-10-27, 21:43
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Salma Naddaf har helt rätt och jag förstår henne.

HBTQ tvingas i högsta grad på befolkningen. inte minst de lättpåverkade barnen.

Hoppas att inte SD-are börjar försvara HBTQ-flaggor på dagis nu bara för att muslimer är emot det.
Allt som skrämmer bort musslorna är bra tycker jag. De skadar landet mer än bögarna gör.
Hoppas hon sprider ordet vidare till sina likar så de inte kommer hit till hemska norden.
Citera
2025-10-27, 21:46
Medlem
a-mortals avatar
Jag kan redan se headlines framför mig.
"Ulf Kristersson x Jimmy Åkesson secret love tape leaked, millions of homofobes leave EU"
"It's the best option for our children - Mother of 8 children"
"Barnafödandet slår nytt rekord, nu i det negativa!"
Citera
2025-10-27, 21:54
Medlem
Hon återvänder till DK när hon märker hur sunkigt det är i hemlandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem