2025-10-25, 14:40
Medlem
Nej, man borde inte vara rädd för att bloda ner trosor, byxor och säng under mensen.

Det menar 36-åriga Sheila Arnell som i tre års tid valt bort mensskydd.

– Jag vill kunna vara i kontakt med mitt underliv och kunna titta på blodet, säger hon.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/73X62K/sheila-arnell-vill-fribloda-under-menstruationen

Det här var en ny typ av galenskap för mig. Är det någon som har träffat på en sådan här toka i verkliga livet?
Citera
2025-10-25, 14:44
Medlem
kalkryggars avatar
Jag som har medlemskap på hos ett coworkingföretag hoppas verkligen inte hon eller någon som henne befinner sig där jag är och delar stolar och soffor med mig.

Rantar hon runt med nedblodade brallor på stan då eller? Låter helt galet.

Låter som att hon behöver psykisk vård.
Citera
2025-10-25, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
36?! Hon ser ut som 56

Nja men 46 kanske. Verkar ju träna av bilden av döma, hur skall hon göra om hon får mens på gymmet mitt i ett triceps pass?
Citera
2025-10-25, 14:48
Medlem
halaltarzans avatar
Blev tvungen att googla henne och såg att hon var lätt rödhårig, vågar man ens tänka tanken på hur hon färgar håret?

Nej, det finns ju rätt många saker som en fertil kvinna kan sätta sig i och som man kan sälja, t.ex. bilen, om den nu inte råkar ha nerblodade säten.
Citera
2025-10-25, 14:50
Medlem
Som man kan jag säga att jag hade lämnat bostaden omedelbart om en presumtiv tjej bjöd hem mig och jag upptäckte att hon sprang runt som en löptik.
Citera
2025-10-25, 14:51
Medlem
Full-Retards avatar
Lite blod har ingen dött av
Citera
2025-10-25, 14:54
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard

Mensblod kan lukta illa.
Citera
2025-10-25, 14:59
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Har inga problem men att ha sex med någon som har mens men att sätta mig på ett nerblodat säte på bussen och ev fläcka ner mina egna kläder. Då skulle jag bli tokig, inte pga att en kvinna har mens utan pga at hon är egoistisk och skiter i att vi andra kan förstöra kläderna.
Citera
2025-10-25, 15:00
Medlem
fittfrossas avatar
Vad är det för fel på henne? Förmodligen bara en attentionwhore. Vad säljer hon? Böcker? Kurser? Coaching? Skulle inte bli förvånad.

Jobbar hon hemifrån med nått hittepåjobb så är det väl ändå lugnt, men rätt jävla vidrigt om andra människor ska behöva bli utsatta för hennes dåliga hygienvanor.
Citera
2025-10-25, 15:02
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Mensblod kan lukta illa.

Ja, men det kanske också kan lukta gott?
Citera
2025-10-25, 15:03
Medlem
cebejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Nej, man borde inte vara rädd för att bloda ner trosor, byxor och säng under mensen.

Det menar 36-åriga Sheila Arnell som i tre års tid valt bort mensskydd.

– Jag vill kunna vara i kontakt med mitt underliv och kunna titta på blodet, säger hon.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/73X62K/sheila-arnell-vill-fribloda-under-menstruationen

Det här var en ny typ av galenskap för mig. Är det någon som har träffat på en sådan här toka i verkliga livet?
Tänk om man skulle resonera på samma vis vid diarré och bli en friskitare: "Jag vill kunna vara i kontakt med min tarm och kunna titta på bajset".
Vad vore egentligen skillnaden?
Citera
2025-10-25, 15:08
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Jag har i tre års tid inte spolat i toaletten utan har istället en kompost för jag vill komma i kontakt med mitt roevhål.

Sa ingen normal människa någonsin, det här är lika dumt.
Senast redigerad av Dr.skalmanski 2025-10-25 kl. 15:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in