Citat:
Ursprungligen postat av
Frans-Jaeger
Jaha då har man minskat från 3 tabs på morgonen i 2 veckor till 0.5 på morgonen. Framåt kvällen börjar at:n smyga sig på och natten spenderas i muskelvärk och svettfrossa som kommer och går.
Planen att köra högre dos innan klassning för att.... det kändes bra i stunden blev inte så bra.
Inatt sov jag inte ens på 40 mg inderal, 50 mg lergigan, 30 mg saroten, 7.5 mg Imovane och 25 cl bourbon. Och melatonin och magnesium. Fi fan. Och imorgon ska jag ner på 1/4 på morgonen i 3 dagar sen är det slut. Och lagom till dess är semestern slut och jag ska jobba igen.
Edit: Nu ångrar man att man var duktig för ca 2 månader sedan och slängde 1 kg kratom, 200 torkade vallmokapslar och 2st 2ml thca...
Har ingen koll på denna substans men har du insomnia skulle jag önska rekommendera att du ser till att få en natts god sömn (möjligen ta lite extra sent på kvällen/morgonen eller flytta fram din dagsdos så du kan sova som du ska åtminstone en natt i närtid), och kommande dagar förbered dig på att det inte blir någon vidare sömn / ladda upp med någonting att titta på, eller främst lyssna på ifall ögonen gör ont.
Sedan tar du dig igenom första natten och försöker bäst du kan kämpa dig igenom nästa dag osv. Och efter 2-3 dygn kommer du förhoppningvis att kunna sova lite igen och saker men säkert bli dig själv någorlunda.
Trappa ner i all ära men jag själv har nog alltid gått CT för att jag inte tycker jag har disciplinen att trappa ner eller kanske inte riktigt ser poängen med det (då det känns som att skjuta på det värsta men samtidigt må riktigt kasst åtminstone psykiskt tills dess).
Men jag rekommenderar ändå att du ser till att få en bra natts sömn innan du närmar dig att klippa helt för första 1-2 nätterna blir det ingen sömn, men ändå möjligtvis skumma drömmar.