Citat:
Ursprungligen postat av
Reverend.Camden
Tipsa gärna och länka de videos du haft mest hjälp av!
4 phases of retirement Klok gubbe som verkligen sammanfattar hur de sista ljuva åren spelas ut.
Nick Maher Engelsman som gjorde en false start precis som jag, och som inte blev bra. Andra gången gillt fick han till det bättre.
Ronnie Christian Snubbe i Florida som njuter enormt av pensionen och inte saknar jobbet ett dugg. Fina kloka ord om vardagliga saker.
Florida-paret Här är det mer av golfande och amerikansk livsstil i bungalowby, men lik förbannat goda råd. Vem vill inte sätta guldkant på ålderns höst?
Clives Level 50 Här är vi tillbaka i England och det känns som han är som en svensk lite beige snubbe, men väldigt down to earth och har bra funderingar.
Det handlar till synes inte så mycket om pengar. Jag har fått upp dom i mitt YT-flöde och glott en hel del på dom. Man måste ju också reflektera på svenskt samhälle och dom problem vi har här med blattar och taskigt väder.
Till syvende och sist måste man bygga upp sin egen strategi, men från dom här klippen kan man hämta väldigt mycket guldkorn.