• 5
  • 6
2025-10-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Vet väl inte riktigt vad det är som jag inte gillar, men antagligen är det vetskapen om att det finns en varm kvinnokropp som tar emot dig som gör att truten liksom inte känns lika intressant.

Visst ger jag ibland, men det är väl mest när jag upplever att jag inte fått upp kärringen i rätt arbetstemperatur.

Ok.

Men gud ger du inte tjejen nåt förspel alls ? Isåfall tycker jag synd om henne måste vara smärtsamt för henne att ha sex då det går inte att ha sex om man inte är våt som tjej eller jo det går men det är inte skönt och sen blir killar sura för att man gnäller att det gör ont 🤦🙃 det är ju killens jobb att se till att tjejen blir kåt
Citera
2025-10-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Du gillar inte att förnedra kvinnor helt enkelt, samma här.

Fast det är väl inte förnedring att få oralsex om tjejen vill ge oralsex ? Däremot är det förnedring att bli spottad och slagen på under sex förstår absolut inte hur man kan bli upphetsad av rapeplay
Citera
2025-10-24, 21:19
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Hej! Det här är lite pinsamt men jag har aldrig svalt nån gång... 🫣 Vad smakar det ? Blir du som kille ledsen eller så om tjejen inte vill svälja och spottar ut istället ? Vill helst inte att min flört ska se om jag tycker det är äckligt vill inte göra honom ledsen

Om du sväljer smakar det ingenting. Smakar gör det så länge du har kvar det i munnen. Att "spotta ut" lär göra att du känner ännu mer av smaken

Sedan antar jag att du fortfarande inte träffat din "flört" IRL, utan bara skickat fittbilder till honom. Det verkar allt mer som att sex är en fantasi för dig, och något som aldrig blir av i verkligheten.
Citera
2025-10-24, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Om du sväljer smakar det ingenting. Smakar gör det så länge du har kvar det i munnen. Att "spotta ut" lär göra att du känner ännu mer av smaken

Sedan antar jag att du fortfarande inte träffat din "flört" IRL, utan bara skickat fittbilder till honom. Det verkar allt mer som att sex är en fantasi för dig, och något som aldrig blir av i verkligheten.

Det angår inte dig vad jag har skickat eller inte skickat till honom. Och jo vi har pratat om att träffas snart.
Citera
2025-10-24, 22:19
Medlem
Citat:
Fast det är väl inte förnedring att få oralsex om tjejen vill ge oralsex ? Däremot är det förnedring att bli spottad och slagen på under sex förstår absolut inte hur man kan bli upphetsad av rapeplay

Jag tänker att det är någon form av självskadebeteende från tjejens sida och sånt ska man inte utnyttja. Alternativt att hon kollat på porrfilmer och tror att det är normalt att behandla tjejen så som man gör i dessa.
Citera
2025-10-24, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Jag tänker att det är någon form av självskadebeteende från tjejens sida och sånt ska man inte utnyttja. Alternativt att hon kollat på porrfilmer och tror att det är normalt att behandla tjejen så som man gör i dessa.

Men då blir väl killen förnedrad om han slickar också isåfall ? Jag personligen skulle iaf tycka att sex utan oralsex är lite tråkigt
Citera
2025-10-26, 01:46
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ok , ja jag har hört att det ska vara salt och lite som snor i konsistensen
Exakt så. Ät snorkråkor som en mental övning för att förbereda kroppen på att svälja sperma. Helt rätt inställning
Det ena är inte äckligare än det andra. Snorkråkor kan till och med vara nyttigt eftersom du bygger upp immunförsvaret.

Sperma innehåller över 200 proteiner, 30 mineraler och unika biokemiska signalämnen som stimulerar kroppens naturliga hormonbalans och hudens cellförnyelse (gäller att spotta och vara snabb med att använda som ansiktskräm). Den innehåller dessutom serotonin och oxytocin, vilka ger lugn och välbefinnande. Så i slutändan blir kuksugandet i sig en hälsokur för både din kropp och själ, samtidigt som du minimerar ditt eget behov av förtäring.

Så på sätt och vis blir kuksugandet i sig en liturgi för den hälsomedvetne som insett att LCHF är ren bluff och hellre sväljer sin viktnedgång med ren njutning
Citera
2025-10-27, 15:45
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja, lite så som snor. Ha ha.😅😂🤣

En del killar kan komma väldigt fort, så du vet. För mig blev första gången i munnen som en överraskning och jag tänkte "Neeej, jag har fått det i munnen" och jag ut på hans toa och spottade ut det i handfatet. Jag var äcklad till max.Spyfärdig.

Fattar knappt att jag kände på det viset där och då.

Idag är det bara mysigt. Känns gott, om det är med någon jag verkligen gillar, någon som njuter av att ge mig i mun.

Måste det va en kille du gillar eller sväljer du alltid?
Citera
2025-10-27, 17:05
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Måste det va en kille du gillar eller sväljer du alltid?

Ja, känns bäst så.
Citera
2025-10-27, 17:12
Medlem
Citat:
Men då blir väl killen förnedrad om han slickar också isåfall ? Jag personligen skulle iaf tycka att sex utan oralsex är lite tråkigt

Ja det är förnedrande för killen att slicka fitta, i synnerhet att göra det utan slicklapp.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in