2025-10-24, 16:54
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Du behöver inte trycka ner alla 20 centimetrarna, det räcker med att du har ollonet i halsen då han fyrar av.

Ok 😅 såvitt jag har fattat så är ollonet känsligast på killar.

En fråga till er män och ja jag ska fråga min flört också sen men ska man röra pungen eller inte vid avsugning ? Är rädd för att han ska få ont om jag gör fel jag har hört att pungen är rätt känslig
Citera
2025-10-24, 16:58
Medlem
Citat:
Du slipper få sperman i munnen och måste svälja då den då redan är på väg ner i magen.

Jo jag förstår att du är gravt porrskadad. TS verkar vara en ung osäker tjej så hoppas hon inte går med på dessa dumheterna.
Citera
2025-10-24, 17:01
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Ok 😅 såvitt jag har fattat så är ollonet känsligast på killar.

En fråga till er män och ja jag ska fråga min flört också sen men ska man röra pungen eller inte vid avsugning ? Är rädd för att han ska få ont om jag gör fel jag har hört att pungen är rätt känslig
Krama lite försiktigt, då får dessutom en bra indikation när han är på G då pungen drar ihop sig.
Ollonet är känsligast
Citera
2025-10-24, 17:06
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Jo jag förstår att du är gravt porrskadad. TS verkar vara en ung osäker tjej så hoppas hon inte går med på dessa dumheterna.
Inte mer porrskadad en nån annan, men lite mer erfaren kanske. Har haft ett förhållande med en tjej som fixade att svälja kuken då det gick för för mig och vill nog säja att det var extremt skönt och trångt.

Samtidigt är det givetvis enklare att svälja satsen efter ha fått den i munnen. Många tjejer tror det eller ej gillar sperma...
Citera
2025-10-24, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Nötsmak alltså? Jag har hört att min smakar kalaspuffar. Den borde du testa någon gång om du tröttnar på jordnötter och vatten.
Får tyvärr erkänna att jag ljög liiite i just det inlägget. Känns som ämnet är mer än uttjatat på just detta forum.
Citera
2025-10-24, 17:46
Citat:
Krama lite försiktigt, då får dessutom en bra indikation när han är på G då pungen drar ihop sig.
Ollonet är känsligast

Ok 😅👍
Citera
2025-10-24, 17:55
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ok 😅👍
Lycka till!
Du verka ha en bra inställning och din kille kommer garanterat att uppskatta den!
Citera
2025-10-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Får tyvärr erkänna att jag ljög liiite i just det inlägget. Känns som ämnet är mer än uttjatat på just detta forum.

Ja exakt. Det är bara sex det handlar om och inte någon vinprovning. Men det hade varit roligt om kvinnan efter ett litet smakprov tittar upp och börjar gurgla och analysera smakerna. "Ska vi se lite nougat, lite katrinplommon, hallon och björnbär"...
Citera
2025-10-24, 18:47
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Varför komma just i munnen ?

Om jag skulle ranka "händelser" inom sex som är som mest upphetsande så är utan tvekan #1 ögonkontakt medans man kommer i munnen på en tjej och hon sväljer efter, finns ingenting som ens är i närheten.
Citera
2025-10-24, 19:10
Citat:
Ok 😅

Ok ja jag vill ju göra dels för hans skull men sen vill jag göra det ändå för jag blir kåt av att han är kåt och så är jag nyfiken
Om du är nyfiken och blir kåt av det så skall du prova det. Det är kul att både svälja och spotta. Din kille kommer att gilla det vilket du än gör.
Citera
2025-10-24, 19:42
Medlem
halaltarzans avatar

Vet väl inte riktigt vad det är som jag inte gillar, men antagligen är det vetskapen om att det finns en varm kvinnokropp som tar emot dig som gör att truten liksom inte känns lika intressant.

Visst ger jag ibland, men det är väl mest när jag upplever att jag inte fått upp kärringen i rätt arbetstemperatur.
Citera
2025-10-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Vet väl inte riktigt vad det är som jag inte gillar, men antagligen är det vetskapen om att det finns en varm kvinnokropp som tar emot dig som gör att truten liksom inte känns lika intressant.

Visst ger jag ibland, men det är väl mest när jag upplever att jag inte fått upp kärringen i rätt arbetstemperatur.

Du gillar inte att förnedra kvinnor helt enkelt, samma här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in