Citat:
Ursprungligen postat av
pojkpingis
Jag ljuger inte när jag säger att jag alltid varit emot sociala medier. Varför skulle jag ljuga om det?
Jag vet varför du ljuger. Du vet varför du ljuger.
Citat:
Ursprungligen postat av
pojkpingis
Vänsterbliven? Nyss kallade du mig SD/Trump. Hur ska du ha det? Du verkar inte må bra, Lille Skutt. Är det alla morötter och näringsbristen som gjort dig "bakom flötet"?
Hur är det egentligen ställt med läsförståelsen? Eller fulvinklar du mig bara? Jag lutar åt det senare.
Jag sade att din sida (vänsterblivna) och SD/Trump packet egentligen bara hjälps åt hur mycket ni än är ååååååå så arga på varandra inför valboskapet.
Citat:
Ursprungligen postat av
pojkpingis
Sociala medier är och har alltid varit skräp; en kloak för ljusskygga, lågbegåvade och narcissister, plus naiva barn/unga.
Ja mestadels är sociala medier ett gift. Men det är ett gift du inte såg några som helst problem så länge informationsflödet fortfarande kunde kontrolleras någorlunda utav dig och dina gelikar. Nu är det utom kontroll för er så då måste ni retroaktivt ljuga om er inställning till skiten ni själva orsakat och skylla det på annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
pojkpingis
Jag är även emot paranoida, faktaresistenta rasistiska foliehattar, vilket du verkar vara.
Det är du som är paranoid (vill ta kål på all anonymitet på internet eftersom det skrämmer dig) och faktaresistent (avfärdar allt bortom din dialektik/dikotomi som "foliehattar"). Och "rasistisk" är en så pass misshandlad term utav dig och dina gelikar år 2025 att bara rinner av mig som vatten vid det här laget.
Så bom på alla tre.