OK, du är säker på att du inte ser det du vill se, utan det är så?
Bjud ut henne på en drink, snarast. Kvinnor har en förmåga att tappa intresset ganska fort.
Började en ny tjej på mitt jobb men på en annan avdelning så vi träffas inte så ofta. Hon verkar snäll och ser bra ut. På en aw för några veckor sen råkade jag bli för full och ta lite på henne. Vi har inte träffats sedan dess men jag vet att vi ska på samma möte imorgon.
Lite klantigt att bli så full men jag tänker att det inte är kört än. Hur sköter jag det snyggt imorgon för att fånga hennes intresse?
Börja med att fånga hennes intresse genom att hålla händerna i fickorna hela mötet. Resten löser sig om du kan föra en konversation utan att den kräver säkerhetsavstånd.
OK, du är säker på att du inte ser det du vill se, utan det är så?
Bjud ut henne på en drink, snarast. Kvinnor har en förmåga att tappa intresset ganska fort.
Nej helt säker kan jag ju inte vara såklart. Men uppfattade det så.
Tyvärr mannen. Hon är inte intresserad. Hade hon varit det hade hon tackat ja till kaffet och velat prata med dig. Gå vidare till nästa offer
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Be om ursäkt och låt sedan stackaren vara. Hon är uppenbart inte intresserad.
Är inte helt övertygad om att ni har rätt. Hon tittade rätt mycket på mig inne på mötet. Jag ska ge det en chans till så utvärderar jag efter det mötet
Är inte helt övertygad om att ni har rätt. Hon tittade rätt mycket på mig inne på mötet. Jag ska ge det en chans till så utvärderar jag efter det mötet
Tittade du på henne med den typiska " brunstiga mördarblicken" ?
Den kan framkalla blickar från den utsatta men betyder nödvändigtvis inte att hon är intresserad. Tro mig, jag pratar av egen erfarenhet.
Ja, det är bara att hålla tummarna att det var trånande blickar och att hon inte anmäler dig för sexuella trakasserier, så du blir av med jobbet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!