2025-10-25, 08:50
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasAxis
Hon ser trånande ut.
OK, du är säker på att du inte ser det du vill se, utan det är så?
Bjud ut henne på en drink, snarast. Kvinnor har en förmåga att tappa intresset ganska fort.
Citera
2025-10-25, 08:56
Medlem
DrJolls avatar
Citat:
Började en ny tjej på mitt jobb men på en annan avdelning så vi träffas inte så ofta. Hon verkar snäll och ser bra ut. På en aw för några veckor sen råkade jag bli för full och ta lite på henne. Vi har inte träffats sedan dess men jag vet att vi ska på samma möte imorgon.

Lite klantigt att bli så full men jag tänker att det inte är kört än. Hur sköter jag det snyggt imorgon för att fånga hennes intresse?

Börja med att fånga hennes intresse genom att hålla händerna i fickorna hela mötet. Resten löser sig om du kan föra en konversation utan att den kräver säkerhetsavstånd.
Citera
2025-10-25, 09:50
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
OK, du är säker på att du inte ser det du vill se, utan det är så?
Bjud ut henne på en drink, snarast. Kvinnor har en förmåga att tappa intresset ganska fort.

Nej helt säker kan jag ju inte vara såklart. Men uppfattade det så.

Ja kanske får bjuda ut henne helt enkelt.
Citera
2025-10-25, 10:19
Medlem
Fanns det inga nya tjack att stöta på i detta möte...
Citera
2025-10-25, 11:21
Avstängd
Tyvärr mannen. Hon är inte intresserad. Hade hon varit det hade hon tackat ja till kaffet och velat prata med dig. Gå vidare till nästa offer
Citera
2025-10-25, 11:43
Medlem
Citat:
Vet att vi kommer vara i samma lokaler en dag i nästa vecka. Tips?
Be om ursäkt och låt sedan stackaren vara. Hon är uppenbart inte intresserad.
Citera
2025-10-26, 08:16
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Tyvärr mannen. Hon är inte intresserad. Hade hon varit det hade hon tackat ja till kaffet och velat prata med dig. Gå vidare till nästa offer

Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Be om ursäkt och låt sedan stackaren vara. Hon är uppenbart inte intresserad.

Är inte helt övertygad om att ni har rätt. Hon tittade rätt mycket på mig inne på mötet. Jag ska ge det en chans till så utvärderar jag efter det mötet
Citera
2025-10-26, 09:21
Medlem
rotfrukts avatar
Citat:
Är inte helt övertygad om att ni har rätt. Hon tittade rätt mycket på mig inne på mötet. Jag ska ge det en chans till så utvärderar jag efter det mötet
Tittade du på henne med den typiska " brunstiga mördarblicken" ?

Den kan framkalla blickar från den utsatta men betyder nödvändigtvis inte att hon är intresserad. Tro mig, jag pratar av egen erfarenhet.
Citera
2025-10-26, 09:28
Medlem
Citat:

Ja, det är bara att hålla tummarna att det var trånande blickar och att hon inte anmäler dig för sexuella trakasserier, så du blir av med jobbet.
Citera
2025-10-26, 19:57
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotfrukt
Tittade du på henne med den typiska " brunstiga mördarblicken" ?

Den kan framkalla blickar från den utsatta men betyder nödvändigtvis inte att hon är intresserad. Tro mig, jag pratar av egen erfarenhet.

Tittade på henne med snälla intresserade ögon.

Är du kvinna?
Citera
2025-10-27, 11:13
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
100%

Hade jag varit intresserad av min kollega så hade jag tackat ja till kaffet och dessutom följt med i armkrok dit

Hon är nog lite sur på dig TS. Du kanske kommer behöva be om ursäkt.
Citera
2025-10-27, 15:07
Medlem
AtlasAxiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
100%

Hade jag varit intresserad av min kollega så hade jag tackat ja till kaffet och dessutom följt med i armkrok dit

Hon är nog lite sur på dig TS. Du kanske kommer behöva be om ursäkt.

Haha vad fasen. Ja, kanske får be om ursäkt då. Ni kvinnor…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in