2026-03-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Stackars din fru!

Jag tänker att är han så oskyldig som karamell säger, där det finns videoövervakning som talar för att målsäganden ljuger osv, så vill jag se det beviset. Verkligen ingen idé att svartmåla ett offer efter att två instanser dömt idioten till fängelse.
. Vad menar du med stackars din fru, jag kritiserar bara att man döms utan bevisning det innebär knappast att jag är för våldtäkter
Citera
2026-03-01, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell98
Ja vet helt sjukt inga bevis bara ord mot ord och påståenden eller trovärdigheten på dem bevisen där de är katastrof. Förhör från tre pantade luder som säger olika saker i förhör flertal gånger och inte går ihop. Raderar sina bilder video på sociala medier innan rättegången som visar tvärtom vad hon sagt enligt henne så trovärdiga historia eller inte. Sen blir vissa arga här för att man ifrågasätter löjligt haha

Haha det där med att radera bilder osv vet jag inget om men att domen är ett skämt är vi överens om det finns inte tillstymmelse till bevis
Citera
2026-03-02, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Haha det där med att radera bilder osv vet jag inget om men att domen är ett skämt är vi överens om det finns inte tillstymmelse till bevis

Målsäganden lade själv upp bilder och videos offentligt efter händelsen för att sedan radera allt. Det bevisar inget, men väcker en rimlig fråga: varför ta bort material om man har rent mjöl i påsen? Vad är man rädd för? De finns sparat allt hon tagit bort men de hjälper inte att fria men hon var rädd för de. Kanske därför hon radera de eller jag kanske bara spekulerar. Not.. de var de jag försökte förklara med bilderna

Samtidigt säger man sig ha PTSD och inte våga gå ut, men lever från dag ett ett aktivt liv med fest, alkohol och uteliv. Det går inte riktigt ihop.

Lägg därtill flera olika versioner i förhör, vilket man själv kan läsa i domen, men som ändå inte anses värda att granska.

Att påpeka motsägelser gör mig inte ”för våldtäkt”. Det gör mig bara för rimligt tvivel förlåt att jag har min åsikt kanske någon kommentars polis kommer och blir arg för att de jag säger står i domen ingen hemlighet sen får man tro vad man vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in