Citat:
Ursprungligen postat av
Larstreiber
Haha det där med att radera bilder osv vet jag inget om men att domen är ett skämt är vi överens om det finns inte tillstymmelse till bevis
Målsäganden lade själv upp bilder och videos offentligt efter händelsen för att sedan radera allt. Det bevisar inget, men väcker en rimlig fråga: varför ta bort material om man har rent mjöl i påsen? Vad är man rädd för? De finns sparat allt hon tagit bort men de hjälper inte att fria men hon var rädd för de. Kanske därför hon radera de eller jag kanske bara spekulerar. Not.. de var de jag försökte förklara med bilderna
Samtidigt säger man sig ha PTSD och inte våga gå ut, men lever från dag ett ett aktivt liv med fest, alkohol och uteliv. Det går inte riktigt ihop.
Lägg därtill flera olika versioner i förhör, vilket man själv kan läsa i domen, men som ändå inte anses värda att granska.
Att påpeka motsägelser gör mig inte ”för våldtäkt”. Det gör mig bara för rimligt tvivel förlåt att jag har min åsikt kanske någon kommentars polis kommer och blir arg för att de jag säger står i domen ingen hemlighet sen får man tro vad man vill.