2025-10-22, 15:54
Medlem
Ur Norrköpings tidningar:

Citat:
En 34-årig man har häktats misstänkt för en våldtäkt som ska ha skett i helgen.
Åklagaren är förtegen om ärendet – men brottet ska ha begåtts på en krog i Norrköping.
Källa: https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/artikel/34-aring-misstanks-for-valdtakt-pa-norrkopingskrog/rk3x42ml

Sen beskriver man ett våldtäkten ska ha ägt rum kl 01.45, natten till lördagen, och att MGM häktats på lördagsförmiddagen, 10 timmar efter brottet ska ha ägt rum. Han anhölls sedan på sannolika skäl för våldtäkt.

Vad tror vi? Någon som hört något?
Citera
2025-10-22, 16:18
Medlem
Häktningsframställan:
https://imgur.com/a/KLUpBTd
Citera
2025-10-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Häktningsframställan:
https://imgur.com/a/KLUpBTd

De sjukaste är att han jobbar på krogen där det hände
Han är äcklig då han varit sliskig hela tiden och flyttade till Halmstad ett tag innan han kom tillbaka till Norrköping bodde tidigare i Finspång
Citera
2025-10-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebigone999
De sjukaste är att han jobbar på krogen där det hände
Han är äcklig då han varit sliskig hela tiden och flyttade till Halmstad ett tag innan han kom tillbaka till Norrköping bodde tidigare i Finspång

Fyfan. Undrar om hans chefer kommer ta ställning till det här. När flyttade han till Norrköping från Finspång? Men tycker mig ha sett honom ute varje helg senaste 10 åren.
Citera
2025-10-22, 18:35
Medlem
Citat:
Fyfan. Undrar om hans chefer kommer ta ställning till det här. När flyttade han till Norrköping från Finspång? Men tycker mig ha sett honom ute varje helg senaste 10 åren.

Typ 2015 eller nåt han är perfekt potentiella profilen för att beskriva han som våldtäktsman
Citera
2025-10-22, 18:37
Medlem
Citat:

Hans Chef Ned#m är expert på att ducka från media om han inte vill ha PR
Citera
2025-10-23, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebigone999
Hans Chef Ned#m är expert på att ducka från media om han inte vill ha PR

Det är väl så alla är. Har inget dåligt att säga om Ned!m. Tänker mer på @rben, om han gjort det han sitter anhållen för nu hoppas jag han döms till ett långt fängelsestraff.
Citera
2025-10-23, 10:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Sen beskriver man ett våldtäkten ska ha ägt rum kl 01.45,

Att det kan hända saker om man har så att säga efterfest på krogen efter stängning är väl inte direkt ovanligt, men 01.45 måste väl nattklubben i alla fall vara öppen på helgen?
Citera
2025-10-23, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Att det kan hända saker om man har så att säga efterfest på krogen efter stängning är väl inte direkt ovanligt, men 01.45 måste väl nattklubben i alla fall vara öppen på helgen?

Ja, de stänger 03
Citera
2025-10-23, 18:20
Medlem
Anser verkligen inte att @thebigone999 borde sitta bakom en skärm och anklaga en individ som ingen vet om han är skyldig eller ej. Personen i frågan är en person som lever på klubbarna och därav kan medkomma problem. Att anmäla någon felaktigt kan vara en del av händelsen pga olika skäl men det bör ej tas ifrån bordet. Lika så om han ni är skyldig till dessa grova anklagelserna.

Hoppas sanningen kommer fram oavsett vad, och om det är så att personen blivit fel anklagad borde tjejen bli dömd för att att ha förstört en oskyldig persons liv för eget skoj eller hat.

Och @thebigone999 borde sluta kasta kommentarer och personliga känslor till en människa du ej gillar, finns flera aspect till hur man ser en person, lika så med om folk som gillar dig och folk som ogillar dig har väldigt mycket känslor inblandade. Därav borde man inte göra som dig och kasta skit på någon som ännu inte är dömd.
Citera
2025-10-24, 16:05
Medlem
Jag skriver ur eget perspektiv vad jag sett om hur han är i sättet när det finns brudar i närheten

Jag hoppas att han är oskyldig för hans egna skull
Citera
2025-10-24, 17:10
Medlem
Jag skriver ur eget perspektiv vad jag sett om hur han är i sättet när det finns brudar i närheten

Jag hoppas att han är oskyldig för hans egna skull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in