• 9
  • 10
2025-10-25, 17:37
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Du stirrar dig blind på enskilda incidenter men missar helheten.

Dessutom har du helt missat globalisternas mål som S troget anammar

Enskilda?

Jag räknade upp fyra-fem och det inträffar varje vecka.

Om sd skulle börja utvisa brottslingar så måste de typ utvisa 90% av sina politiker hahaha
Citera
2025-10-25, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vashego
Såna där är jag glad att jag sluppit vara i närheten av på ett bra tag. Jag hade inte kunnat sitta där och uppmuntra honom och lyssna som ni gör. Jag hade inte stått ut.

En vacker morgon dyker Lars-Åke upp på kontoret med en AK4 i näven och väskan full med ammunition. Då vill man inte vara den som Lars-Åke stämplat som "kulturmarxist".
Citera
2025-10-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Enskilda?

Jag räknade upp fyra-fem och det inträffar varje vecka.

Om sd skulle börja utvisa brottslingar så måste de typ utvisa 90% av sina politiker hahaha

Knappast

Ingen kommer någonsin sjunka till S nivå som lurar på gamla försvarslösa människor lotter.

Det jag lärt mig de senaste 10 åren är att kommunister är kriminellt pack som inte hör hemma annat än i fängelse.

Du nämnde också fakta i ett tidigare inlägg , läs den , men tänk på vem den är skriven av och varför.
Citera
2025-10-26, 02:10
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Knappast

Ingen kommer någonsin sjunka till S nivå som lurar på gamla försvarslösa människor lotter.

Det jag lärt mig de senaste 10 åren är att kommunister är kriminellt pack som inte hör hemma annat än i fängelse.

Du nämnde också fakta i ett tidigare inlägg , läs den , men tänk på vem den är skriven av och varför.

De mest kriminella av alla partier är SD det är fakta. Det finns några få rasister som tjänar pengar på att sprida hat och där vanliga bondrasister stödköper olika typer av vit makt musik och annat. SD är sprunget från nazister och vit makt rörelsen.
Citera
2025-10-26, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
De mest kriminella av alla partier är SD det är fakta. Det finns några få rasister som tjänar pengar på att sprida hat och där vanliga bondrasister stödköper olika typer av vit makt musik och annat. SD är sprunget från nazister och vit makt rörelsen.

Bondrasister?

Du menar dem som växte upp i landet Sverige och som nu motsätter sig att folk utifrån tillåts komma in och förstöra landet bit för bit?

Är det dem du menar?

En helt ny nivå av dumhet har vuxit fram i vårt samhälle. Det har helt enkelt nått ett ATH , åtminstone efter krigstid.
Citera
2025-10-26, 04:47
Medlem
D0wnies avatar
Wokeism börjar dö ut och folk pratar rätt öppet om invandring och kriminalitet.
Citera
2025-10-26, 08:39
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Bondrasister?

Du menar dem som växte upp i landet Sverige och som nu motsätter sig att folk utifrån tillåts komma in och förstöra landet bit för bit?

Är det dem du menar?

En helt ny nivå av dumhet har vuxit fram i vårt samhälle. Det har helt enkelt nått ett ATH , åtminstone efter krigstid.

Nej jag menar de som kör EPA-traktor, snackar bilar, är lågutbildade och jobbar typ som mekaniker och är med på lyxfällan och sen skyller sina misslyckanden på invandrare.

Det finns ett känt tal av den populära Olof Palme om detta, känner du till det?
Citera
2025-10-26, 08:51
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Jag har två arbetsplatser, varav en fysisk där Trump och SD är extremt impopulära, politikens clowner.
Vid fikabordet talas de ofta om hur illa demokratin är ansatt av reaktionära krafter. Dessutom är det ingen hemlighet att kollegorna kopplar ihop Trump och SD med socialt misslyckade människor med noll integritet.

På den andra arbetsplatsen pratas det inte om Trump/SD, alla anser att väljarna är slödder, därför inget att ta upp. Vem diskuterar om en påse med skit?
Citera
2025-10-26, 11:12
Medlem
Har blivit motsättningar på ett sätt som skrämmer, några talar illa om invandrare fastän det finns
arbetskamrater som är det. De borde flytta hem sägs det, och annat skitsnack. Men de flesta är inte så
tack och lov.
Citera
Idag, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Har blivit motsättningar på ett sätt som skrämmer, några talar illa om invandrare fastän det finns
arbetskamrater som är det. De borde flytta hem sägs det, och annat skitsnack. Men de flesta är inte så
tack och lov.

Har det varit så länge?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här