Citat:
Ursprungligen postat av
JagSkaFixaDig
Jag säger inte att det är en konspiration. Jag säger bara att tokvänstermuppar inom Hollywood gillar att prata om och arbeta med det som de håller varmt om hjärtat. Alla älskar olika saker. Tokvänstern älskar att tänka på och prata om kön och ras.
Det är en simpel analys av verkligheten och de 17 minuter jag såg, det har inget med konpspirationer att göra och analysen är att kön och ras genomsyrar första avnsittet i den här serien.
Att du ens orkade med 17 minuter. Första scenen med svarta trevliga ena och en vit arg man gjorde att man såg vart det barkade. Man börjar undra lite varför man ens gillade Stephen King som ung. Men det var väl märkväl för man var just ung.
Ytterligare en sådan här Goonie replika om ett gäng ungar... Tycker det räcker med sådant.
Om Stephen King så jag menar det senaste större framgången han fick var väl filmen Mist. Den hyllades mest beroende på slutet som regissören där hittade på själv. Inget som Stephen King hade skrivit.
Sett till mottagande är förvisso 8 på IMDB bra. Men tror det kommer droppa ner rejält under 8. Stor hype i början bara.