• 1
  • 2
2025-10-22, 00:59
Medlem
-GGs avatar
Om några dagar är det dags för säsong ett, premiär på Max.

En Skarsgård fortsätter att spela Pennywise.
Själv tycker jag att han gör det riktigt bra. Hans bästa roll.

Serien utspelas på 1960-talet i och med att IT har plågat staden var 27:e år, så detta är en av de gångerna. Jag tror att de också kommer att göra en säsong om clown-fun på 1880-talet.

Jag kommer att titta. Kommer ni?

Vad tror ni om det?
Citera
2025-10-22, 01:18
Medlem
Jag är emot Stephen King efter hans uttalanden om Charlie Kirk, MEN jag kommer troligen att se denna
Citera
2025-10-22, 01:42
Medlem
Onanikrems avatar
Var inte så imponerad av IT senaste filmatisering, inte Skarsgårds fel. Blir sällan bra med nyinspelningar på gammal skåpmat men undantagen finns. Kanske ser den vid tillfälle.
Citera
2025-10-22, 01:56
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Kommer titta, men är inte jätte taggad. Ser ut för mycket som det vore som de filmerna som kom för några år sedan.
Citera
2025-10-22, 02:35
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag är emot Stephen King efter hans uttalanden om Charlie Kirk, MEN jag kommer troligen att se denna

Stephen King är en kommunist-fitta.

Så jag kommer att ladda ner serien via TPB för att inte åtminstone betala för det.
Citera
2025-10-22, 02:36
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Var inte så imponerad av IT senaste filmatisering, inte Skarsgårds fel. Blir sällan bra med nyinspelningar på gammal skåpmat men undantagen finns. Kanske ser den vid tillfälle.

Första filmen var ju faktiskt grym.
Kapitel två var rätt så kass.
Citera
2025-10-22, 03:17
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Stephen King är en kommunist-fitta.

Så jag kommer att ladda ner serien via TPB för att inte åtminstone betala för det.
Inte fasen är den hjärnan frisk längre. Sönderknarkad och söndersupen.
Sen är det tveksamt om han ens skrivit några böcker själv på många år.

Ska titta på ett avsnitt så får vi se om det är för woke eller om man blir överraskad.
Citera
2025-10-22, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Om några dagar är det dags för säsong ett, premiär på Max.

En Skarsgård fortsätter att spela Pennywise.
Själv tycker jag att han gör det riktigt bra. Hans bästa roll.

Serien utspelas på 1960-talet i och med att IT har plågat staden var 27:e år, så detta är en av de gångerna. Jag tror att de också kommer att göra en säsong om clown-fun på 1880-talet.

Jag kommer att titta. Kommer ni?

Vad tror ni om det?

Absolut kommer se den. Får vi se som alltid... Har ingen tveksamhet på att Skarsgård kommer leverera. Vissa tycker dock inte om honom (?). Dels för dom gillar första filmerna som släpptes innan Skarsgårds medverkan och hur IT framställdes då.

Men den första moderna filmen där Skarsgård framträder var bra tycker jag. Men tvåan var tveksam, dom vuxna skädisarna gjorde inte bra ifrån sig...

Vi får se nu då....
Citera
2025-10-22, 12:21
Medlem
Studsbolls avatar
Jag tror detta kan vara riktigt bra och jag kommer titta. Men inte via MAX, det sa jag upp när de började rövknulla sina trogna kunder med kroknäsebeteenden. Går fint att se gratis.
Citera
2025-10-22, 12:38
Medlem
Serialfreaks avatar
Jag kommer definitivt att se denna skapelse. Men det kommer bli via torrentsiter då MAX har ett för dyrt abonnemang för mig. Men ser ram emot Skarsgård som Pennyvise tyckte han gjorde en bra insats i filmerna. Och förhoppningsvis så är det riktigt bra med scener från 60 talet. Brukar vara intressant att se hur de lyckas med scenografin.
Citera
2025-10-22, 17:40
Medlem
När släpps serien? Det enda som finns är en trailer.
Citera
2025-10-22, 17:41
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
När släpps serien? Det enda som finns är en trailer.
För svenska tittare släpps serien måndagen den 27 oktober på HBO Max.

källa: https://press.warnerbrosdiscovery.se...n-it-welcome-t
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in