2025-10-21, 22:08
Medlem
Jag har haft flera androider som spökat men detta problem är helt nytt. Allt är fel. Jag kommer inte in i telefonen. Jag har startat om flera gånger och bytt lösenord. Nu vägrar telefonen att godta mitt nya lösenord.

Det enda vettiga som kommer upp, är NÖDSAMTAL och jag blir ombedd att logga in. Loggar jag in kommer jag iaf inte längre än till NÖDSAMTAL. Det är en loop.

Telefonhelvetet har hängt sig helt. Att starta om systemet (med strömknappen och volymen) funkar inte heller. Jag kan inte ens fabriksåterställa telefonen. Vad fan ska jag göra?
Citera
2025-10-21, 22:42
Medlem
Sqrbankens avatar
Känner igen detta. Hade någon galaxy som fick för sig att köra någon röststyrning som för det första var helt makalöst usel och för det andra inte gick att få bort, och för det tredje fick hela luren att balla ut helt. Gick inte att komma nånstans. Betedde sig svårt virusangripen.

Eftersom jag inte kunde göra någonting i interface:et för att lösa problemet så landade det till slut i att "nolla" hela luren till fabriksinställningarna via nått boot-läge som man nådde medelst sidoknapparna. Följde nån guide på nätet, testa googla det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in