• 2
  • 3
2025-10-22, 23:23
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Är det den 75-åriga gubben som är misstänkt??
Ja det måste det vara, egyptier och gift.
Citera
2025-10-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jools71
Dom har ändrat lagen, våldtäkt betyder inte längre bara det du tror.

Blivit tankeläsare nu också? Inget unikt med våldtäktslagstiftningen att denna ändras. Våldtäktslagstiftningen har ändrats flertalet gånger.

Jag är ganska övertygad om att ett tvärsnitt av befolkningen i Sverige (kanske inte här på Flashback) inte tycker att det är något uppseendeväckande med rekvisiten som ställs upp för att bli fälld till ansvar för våldtäkt, inklusive oaktsam sådan.Egentligen är det ganska enkla spelregler. Ha inte sexuell samvaro med någon som inte vill. Se till att den du har sexuell samvaro med är vaken och med på noterna under hela akten. Om inte, avbryt. Samt undvik människor som befinner sig i ett hjälplöst tillstånd och där samtycke inte kan lämnas.
Citera
2025-10-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomHoskyns
https://www.1177.se/Stockholm/hitta-...amak-Norrmalm/

Källa??
Citera
2025-10-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riktigamannen95
Om man kunnat säkra spår på hans kläder som det står i artikeln ser jag framför mig att han antingen kört upp sin strumpbeklädda fot i fittan på kvinnan, alternativt gnidit sitt ben mot henne.
Eller så hade han sperma på sina kläder. Fittsaft kan väl hamna lite här och där när man gör en sådan där undersökning.
Citera
2025-10-23, 19:25
Medlem
han har häktats nu, målnummer? någon som beställer fup?
Citera
2025-10-24, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
han har häktats nu, målnummer? någon som beställer fup?
Fup släpps om det går till åtal/då åklagarenväcker åtal , ca2 veckor innan rättegången startar.
Citera
2025-10-24, 09:12
Medlem
omkretss avatar
Män som väljer det här som yrke i Sverige är till 100% pervon. Det är den enda anledningen att en man väljer det där yrket numer. Det är i Sverige fler kvinnor som utbildar sig till läkare än män. Män behöver inte längre ha yrket för att funktionen ska finnas. 100% sjuka jävlar.
Citera
2025-10-24, 11:19
Medlem
Ett gammalt x till mig på 80 talet hade en manlig gynekolog som var omskolad rörmokare. Jag tyckte det var sjukt kul och hon sa att han var duktig på sitt jobb. Han hade lite självironi och sa till henne hål som hål apropå sitt tidigare yrkesval.
Citera
2025-10-24, 11:27
Avstängd
Elm17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omkrets
Män som väljer det här som yrke i Sverige är till 100% pervon. Det är den enda anledningen att en man väljer det där yrket numer. Det är i Sverige fler kvinnor som utbildar sig till läkare än män. Män behöver inte längre ha yrket för att funktionen ska finnas. 100% sjuka jävlar.

Jag skrev detta här om dagen att de är creepy weirdos och blev både påhoppad och censurerad utav ”kommisariebeck”.

Instämmer 100% i det du skriver.
Citera
2025-10-24, 13:35
Medlem
Ytterst suspekt med män som är så fruktansvärt intresserade av kvinnors underliv att de väljer att bli gynekologer. Barnmorska kan jag förstå, att man är intresserad av hur barn utvecklas under graviditeten och är med vid förlossningar. Men män som vill peta i underliv är bara sjukt och att de skulle förstå sig på pms och liknande är inte troligt. Alla manliga gynekologer jag blivit tvungen att bresa inför har varit konstiga. Ibland kan man inte välja bort för att det är löpande-band-undersökningar vissa datum och det synkar inte med jobb t ex. Då sitter man där med benen i vädret framför Claes-Göran och hans ultraljuds-dildo och försöker vara öppensinnad och lita på hans professionalitet.
Citera
2025-10-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Fup släpps om det går till åtal/då åklagarenväcker åtal , ca2 veckor innan rättegången startar.

Juste menade häktningsframställan, trött hahah
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in