2025-10-21, 13:16
Medlem
SkiZoRs avatar
Tjo,

Utan att använda andra människors individuella upplevelser så känns det som att det är givet att man blir vilsen i amfetaminmissbrukets påverkan på din upplevelse och ditt helhetsintryck av drogen i sig.

Jag vill vara väldigt medveten om jag någonsin passerar en gräns där mitt jagande blir meningslöst men jag är inte så verklighetfrånvarande att jag tror att jag ska hitta tillbaka till ” den där känslan när man tog det första gången ”…

Jag befinner mig en extra knepig situation där jag har hjälpt en sk. ”vän” som befinner sig i ett betydligt djupare missbruk, varpå jag fått betalt i olika typer av amfetamin som han handlat från diverse drogshoppar.
Problemet ligger i att han är väldigt egoistiskt/narcissistiskt lagd och undanhåller det bästa batcherna för eget bruk och håller på och mindfuckar mig genom att hela tiden ge mig olika typer av dos. Skräckexemplet är hur jag får exempelvis tre stora stenar i samma påse och det slutar med att man mår bra på en, varpå de andra två upplevs som rävgift och får min ångest att skena.
Det finns ingen hejd för sjuk han är, jag får skylla mig själv det är ingen som tvingar mig att umgås med karln.

Nu till frågan och detta gäller främst er som handlar från nätshoppar eftersom att det upplevs något lättare att hålla koll på vad man får typerna är namngivna, batchstämplade med tillhörande recensioner mm…

Hur bra fungerar de bra amfetamin-sorterna sorterna på er? Och håller effekten i sig även om ni skulle sitta på en stor mängd av denna sort?

Varför jag frågar är på grund av att många människor som fått en tillräckligt spridd helhetsbild utav hur de uppfattar den amfetamin överlag tycks dra direkta paralleller till en negativ helhetsupplevelse men var mitt minne sviker mig eller snarare lurar mig är att jag… jag tror fan att med rätt källa/sort av amfetamin så mår jag väldigt bra, jag är väl införstådd i hur man oavsett kommer att trilla av spelbrädet så småningom sett till att oförmågan att sova i tid, betala räkningar eller röra sig helt obemärkt bland människorna i sin närhet.
Citera
2025-10-21, 13:30
Medlem
Jag har tatt sen 2000-ish, med stunder av korta uppehåll. Tycker definitivt att det blivit sämre tjack överlag. Även om det ofta är starkt, så är det inte korrekt feeling på
grejorna och känns ofta för ”vasst” för min smak. Kom nyligen fram till att jag skiter i tjacket, kör endast Elvanse på morgonen. Skulle jag hitta nått gult klet som var som det var förut skulle jag köpa hg av det omgående.
Citera
2025-10-21, 13:34
Medlem
Ska räcka med en rejäl dos på morgonen och nästa långt in på em. Och däremellan ska det aldrig funderas ”borde jag ta mer?”. Nej, funkar det så funkar det, vilket det sällan gör numera.
Citera
2025-10-21, 13:42
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Ärligt talat så låter det som att du tagit för mycket tjack och blivit paranoid på din vän.

Jag förstår att när jag skriver det så känns det i dig som att jag har fel och du vet hur det ligger till och till och med kanske börjar du inbilla dig att jag vet vem som är bakom ditt användarnamn.

Men mest troligt är det så att du är paranoid. Du behöver inte ta mycket tjack eller ta det länge för att börja få kortvariga psykoser.

Men tror du verkligen att din vän sparar klumpar av dåligt tjack till han får en bra batch och då ger dig 3 klumpar som ser likadana ut, luktar samma och smakar samma men ger olika rus? Ja då är du paranoid.

Om din vän är så pundig att du måste hjälpa honom lite och i utbyte får tjack ja då kan han ej spara dåligt tjack så länge. Han kommer ta allt tjack han har tills han kan skaffa nytt, oavsett hur dåligt det är.
Citera
2025-10-21, 14:24
Medlem
SkiZoRs avatar
Jag får kalla kårar. Vem är du? Jag känner att du slog spiken i kistan och den satt så bra att jag tänker trotsa magkänslan och istället erkänna att, du har rätt.

Förlåt för att mina skeva karaktärsdrag läcker ut över er övriga som tar er tid att skriva för att diskutera frågan i tråden vidare.

Jag tappar verklighetsanknytning i hur du vidare formulerar dig när vidare likt att du konsulteratden skelögda, självutnämnda spådamen som för blott kostnaden av en nyinstallation av fiberkabel efter rotavdrag erbjuder att i reflektionen av din pappas packade kappsäck se in i framtiden för att till följd kunna skriva ut känslan som uppstår inom mig.

Varför händer det här så ofta på fb? Håll dig till ämnet eller skriv ut tid och plats så ska du och jag brottas nakna. Jag vet vad du vill och jag skiter i, jag kommer kyssa dig tillbaka hur illaluktande din likkäft till tjackkäft än doftar efter ditt maratonsthroatande nere vid truckstoppet.

Allt gott,
Den vandrande psykosen

Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Ärligt talat så låter det som att du tagit för mycket tjack och blivit paranoid på din vän.

Jag förstår att när jag skriver det så känns det i dig som att jag har fel och du vet hur det ligger till och till och med kanske börjar du inbilla dig att jag vet vem som är bakom ditt användarnamn.

Men mest troligt är det så att du är paranoid. Du behöver inte ta mycket tjack eller ta det länge för att börja få kortvariga psykoser.

Men tror du verkligen att din vän sparar klumpar av dåligt tjack till han får en bra batch och då ger dig 3 klumpar som ser likadana ut, luktar samma och smakar samma men ger olika rus? Ja då är du paranoid.

Om din vän är så pundig att du måste hjälpa honom lite och i utbyte får tjack ja då kan han ej spara dåligt tjack så länge. Han kommer ta allt tjack han har tills han kan skaffa nytt, oavsett hur dåligt det är.
Citera
2025-10-21, 16:37
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkiZoR
Jag får kalla kårar. Vem är du? Jag känner att du slog spiken i kistan och den satt så bra att jag tänker trotsa magkänslan och istället erkänna att, du har rätt.

Förlåt för att mina skeva karaktärsdrag läcker ut över er övriga som tar er tid att skriva för att diskutera frågan i tråden vidare.

Jag tappar verklighetsanknytning i hur du vidare formulerar dig när vidare likt att du konsulteratden skelögda, självutnämnda spådamen som för blott kostnaden av en nyinstallation av fiberkabel efter rotavdrag erbjuder att i reflektionen av din pappas packade kappsäck se in i framtiden för att till följd kunna skriva ut känslan som uppstår inom mig.

Varför händer det här så ofta på fb? Håll dig till ämnet eller skriv ut tid och plats så ska du och jag brottas nakna. Jag vet vad du vill och jag skiter i, jag kommer kyssa dig tillbaka hur illaluktande din likkäft till tjackkäft än doftar efter ditt maratonsthroatande nere vid truckstoppet.

Allt gott,
Den vandrande psykosen

Jag är blott en psykos som ekar på andra lång i takt med vindslagen som för att du känner doften av din sönderrunkade kuk medan du går på så snabbt du kan för att springa hade både sett skumt ut och låtit för mycket i dina snabba skor på snabba skor.
Citera
2025-10-21, 20:14
Medlem
Fantens avatar
Namngivna amfetaminsorter? Så vitt jag vet så finns C9H13N i tre varianter, dex, levo eller racemat. Det finns visserligen flera andra centralstimulerande fenetylaminer men ingen av dom är amfetamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in