• 1
  • 2
2025-10-18, 15:35
Medlem
Jag är tillsammans med en tjej och vi har bott tillsammans i 4 månader. Trots att jag har haft väldigt många förhållanden och dejter innan så är detta första gången jag bor tillsammans med någon, och det beror främst på att jag känner att jag inte kan leva som en ungkarl för resten av livet och vill bli pappa innan det är försent. Problemet är just mitt sexuella förflutna. Trots att denna tjejen jag bor med nu är perfekt på alla sätt och vis, så har jag svårt att komma över det faktum att jag legat med så många. Det känns som att jag hade kunnat ligga mer ännu fler i mitt liv, men nu skall jag helt plötsligt endast ligga med denna tjejen för resten av mitt liv? Det gör att jag känner mig som en dålig människa, och jag vill inte såra min tjej.

Grejen är att tjejer har alltid ställt till det för mig. I tonåren så fick jag aldrig ligga utan blev konstant nobbad vilket gjorde att jag kände att jag gick miste om min ungdom. Sedan i 20-årsåldern fick jag ligga extremt mycket, vilket gjorde att jag ville "ta revansh" och var därför otrogen mot nästan alla mina flickvänner. Att ligga blev allt mitt liv kretsade kring i princip. Varje dag bestod till 15-20% av sexchattande inför kommande potentiella ligg.

Kicken man får av ett ONS är fortfarande obeskrivlig. Man känner sig som en kung som erövrar och ger en lyckligt lottad kvinna njutning. Jag kan fortfarande stå i duschen och runka och få upp bilder i huvudet från när jag knullar alla tidigare tjejer. Det är bara att vraka och välja i minnesbalken och bli påmind om deras gnyanden och stön.

Jag har ännu inte varit otrogen mot denna nuvarande tjejen och det vill jag inte heller. Det är också mycket svårare att vara otrogen när man bor tillsammans, det har jag förstått nu. Och det är bra för mig. Men jag kan inte sluta tänka på det faktum att jag bara ska ha sex med denna tjejen för resten av mitt liv. Jag är svinrädd för att jag ska tröttna på sexet. Flera gånger när vi haft sex har jag föreställt mig att min tjej är ett random ONS som jag nyss träffat på krogen - och då blir jag mer upphetsad. Denna tanken skrämmer mig - kan jag inte committa? Ni som har sett filmen SHAME med Michael Fassbender vet vad jag pratar om.

Jag vill committa! Jag vill vara trogen. Men jag tampas med mina tankar om tidigare tjejer och att ONS-känslan är som en drog. Det är lite som att dra en lina kokain - ett beroende helt enkelt. Lyckligtvis är jag bra på att vänja mig av från beroenden men det ändrar inte det faktum att jag saknar det.
Citera
2025-10-18, 15:49
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Vissa är för relationer andra inte. Av det jag läser så verkar du vara för det sistnämnda.
Citera
2025-10-18, 15:51
Medlem
Du är sex missbrukare helt enkelt. Du har knullat med så många olika att sex inte handlar om känslor längre.
Citera
2025-10-18, 15:54
Medlem
dansquelcass avatar
Bryt aldrig mot ditt jag. Känner du suget efter någon annan? Följ impulsen, men låt det inte äga dig utan det är bara ett sidospår på din väg. Lejon ber inte om ursäkt för sin natur. De jagar inte bekräftelse, de äger sitt revir och väljer själva vem som får vara där.
Citera
2025-10-18, 15:54
Medlem
Full-Retards avatar
Tycker du ska skita i förhållanden tills du är redo
Citera
2025-10-18, 15:55
Medlem
dansquelcass avatar
Bryt aldrig mot ditt jag. Känner du suget efter någon annan? Följ impulsen, men låt det inte äga dig – det är bara ett sidospår på din väg. Lejon ber inte om ursäkt för sin natur. De jagar inte bekräftelse, de äger sitt revir och väljer själva vem som får vara där.

Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Jag är tillsammans med en tjej och vi har bott tillsammans i 4 månader. Trots att jag har haft väldigt många förhållanden och dejter innan så är detta första gången jag bor tillsammans med någon, och det beror främst på att jag känner att jag inte kan leva som en ungkarl för resten av livet och vill bli pappa innan det är försent. Problemet är just mitt sexuella förflutna. Trots att denna tjejen jag bor med nu är perfekt på alla sätt och vis, så har jag svårt att komma över det faktum att jag legat med så många. Det känns som att jag hade kunnat ligga mer ännu fler i mitt liv, men nu skall jag helt plötsligt endast ligga med denna tjejen för resten av mitt liv? Det gör att jag känner mig som en dålig människa, och jag vill inte såra min tjej.

Grejen är att tjejer har alltid ställt till det för mig. I tonåren så fick jag aldrig ligga utan blev konstant nobbad vilket gjorde att jag kände att jag gick miste om min ungdom. Sedan i 20-årsåldern fick jag ligga extremt mycket, vilket gjorde att jag ville "ta revansh" och var därför otrogen mot nästan alla mina flickvänner. Att ligga blev allt mitt liv kretsade kring i princip. Varje dag bestod till 15-20% av sexchattande inför kommande potentiella ligg.

Kicken man får av ett ONS är fortfarande obeskrivlig. Man känner sig som en kung som erövrar och ger en lyckligt lottad kvinna njutning. Jag kan fortfarande stå i duschen och runka och få upp bilder i huvudet från när jag knullar alla tidigare tjejer. Det är bara att vraka och välja i minnesbalken och bli påmind om deras gnyanden och stön.

Jag har ännu inte varit otrogen mot denna nuvarande tjejen och det vill jag inte heller. Det är också mycket svårare att vara otrogen när man bor tillsammans, det har jag förstått nu. Och det är bra för mig. Men jag kan inte sluta tänka på det faktum att jag bara ska ha sex med denna tjejen för resten av mitt liv. Jag är svinrädd för att jag ska tröttna på sexet. Flera gånger när vi haft sex har jag föreställt mig att min tjej är ett random ONS som jag nyss träffat på krogen - och då blir jag mer upphetsad. Denna tanken skrämmer mig - kan jag inte committa? Ni som har sett filmen SHAME med Michael Fassbender vet vad jag pratar om.

Jag vill committa! Jag vill vara trogen. Men jag tampas med mina tankar om tidigare tjejer och att ONS-känslan är som en drog. Det är lite som att dra en lina kokain - ett beroende helt enkelt. Lyckligtvis är jag bra på att vänja mig av från beroenden men det ändrar inte det faktum att jag saknar det.
Citera
2025-10-18, 15:57
Medlem
Du är ju helt skadad i roten.
Man blir det av att knulla runt för mycket. Det är därför du har svårt att binda dig.
Kanske du borde gå o prata med någon.

Nu har du testat att knulla runt och ärligt talat, var det så fantastiskt?
När knullandet var över, vad hade du då?

Nu har du en tjej som bryr sig om dig och som du faktiskt kan prata med, skapa ett liv tillsammans med.
Något som betyder något.
Vad är ett tillfälligt knull?
Vill du dö ensam?

ONS-tjejerna du knullar är även de troligen skadade i roten. Du betyder ingenting för dem utan du är bara en kuk av 1000 andra kukar.

Väx upp.
Livet är så mycket mer än bara sex.
Håller du inte med så är det synd om dig för då har du inte levt.
Citera
2025-10-18, 16:09
Medlem
Sök hjälp du är en sexmissbrukare och inte vuxen ett förhållande!
Citera
2025-10-18, 16:28
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2025-10-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Du är ju helt skadad i roten.
Man blir det av att knulla runt för mycket. Det är därför du har svårt att binda dig.
Kanske du borde gå o prata med någon.

Nu har du testat att knulla runt och ärligt talat, var det så fantastiskt?
När knullandet var över, vad hade du då?

Nu har du en tjej som bryr sig om dig och som du faktiskt kan prata med, skapa ett liv tillsammans med.
Något som betyder något.
Vad är ett tillfälligt knull?
Vill du dö ensam?

ONS-tjejerna du knullar är även de troligen skadade i roten. Du betyder ingenting för dem utan du är bara en kuk av 1000 andra kukar.

Väx upp.
Livet är så mycket mer än bara sex.
Håller du inte med så är det synd om dig för då har du inte levt.

Ni stackars late 90´s, majoriteten av er kommer kommer aldrig få barn. Sad
Citera
2025-10-18, 18:17
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300

Som flera tidigare skrivit, du har ett sexmisssbruk. Det kommer inte bli bättre av sig självt och du kommer fucka upp den här relationen såväl som framtida om du inte gör en verklig förändring.
Citera
2025-10-18, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honeybadgerAH
Ni stackars late 90´s, majoriteten av er kommer kommer aldrig få barn. Sad

Jag förstår inte alls vad du vill få fram med ditt inlägg.
Gå till personangrepp och dessutom med påståenden dragna ur röven.
Du har ingen aning om vem jag är eller min ålder.

Har du några åsikter om det jag skriver? Bemöt det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in