• 1
  • 2
2025-10-17, 22:34
Medlem
Är ny här, eller egentligen inte alls ny då jag hängt på flashback sedan länge men inte skrivit något innan. Men jag känner alltid att jag vill skriva något till alla killar där ute som mår dåligt över att de inte hittar kärleken. Gör alltid lika ont att läsa om hur endel kvinnor behandlar män.

Vad fan har hänt sen man själv var ung. Woke har hänt. Som kvinna så har jag inte riktigt märkt av det på samma sätt tror jag men alla min mans kompisar (som alla är gamers och inte woke) som är singlar säger att det är omöjligt att hitta nån vettig nu för tiden. De är 30 år och bor i storstäder. Och nej de är inte otvättade eller douchiga på nåt sätt. Tvärtom både snygga och vältränade (enligt många tjejer), roliga, välutbildade med välbetalda jobb.

Nu ska man ju inte skämmas å hela kvinnosläktets vägnar men jag tycker det är för jävligt att alla kvinnliga singlar jag träffar på klagar på att de inte hittar nån man. Varför hittar man inte varandra? Varför duger inga män åt dem. Det är bara så himla synd att både killar och tjejer letar efter varandra men så går åren och det händer liksom inget.

Jag tror att många killar inte vågar ”ragga” längre efter hela woke och metoo. Som att man ska ha samtycke och helst ett signerat sådant för att flirta.

Just helger så känns det som ensamheten blir mer påtaglig, förståeligt såklart. Det jag vill är att skicka lite hopp till alla singelmän, incels osv osv det finns kvinnor som vill ha er. Ge inte upp och lev livet för fan innan livet lever fan med dig som vi sa back in the day.
Citera
2025-10-17, 23:09
Medlem
buhbyes avatar
Bara det faktum att du heter incel whisperer gör att män inte ens kan svara utan att utmåla sig själv som "incel".

Det är gulligt att allt mer kvinnor börjar vakna upp nu och inse vad som sker. Men det är kanske några 20 år för sent?
Citera
2025-10-17, 23:15
Medlem
Äh namnet är ju bara på skoj, blev ju ihop med en fd incel.

Var nog lite otydlig med diskussionsämnet, men att alla kvinnor är inte woke, känner många som är så sjukt less på det.

Ja, kanske är det 20 år för sent men det kan ju inte vara för sent ändå. Jag hoppas och tror man kommer hitta varandra. Att woke ÄR dött nu.

Vad tror ni? Har männen, och kvinnorna gett upp eller finns det hopp?
Citera
2025-10-17, 23:31
Medlem
Wrossmols avatar
Fattar knappt vad som menas med woke. Ungefär som de, som är långt till vänster eller feminister. Finns olika grader av det. De mest extrema på skalan är det ju omöjligt att umgås med som vänner. Men de mera resonerande och vettiga kan man däremot umgås med utan att det blir drygt och tjafsigt. Ibland måste man umgås med dem, eftersom man kanske arbetar inom samma område etc. Och det kan också bli oerhört tråkigt att enbart umgås med exakt likasinnade.
Citera
Igår, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incelwhisperer
Är ny här, eller egentligen inte alls ny då jag hängt på flashback sedan länge men inte skrivit något innan. Men jag känner alltid att jag vill skriva något till alla killar där ute som mår dåligt över att de inte hittar kärleken. Gör alltid lika ont att läsa om hur endel kvinnor behandlar män.

Vad fan har hänt sen man själv var ung. Woke har hänt. Som kvinna så har jag inte riktigt märkt av det på samma sätt tror jag men alla min mans kompisar (som alla är gamers och inte woke) som är singlar säger att det är omöjligt att hitta nån vettig nu för tiden. De är 30 år och bor i storstäder. Och nej de är inte otvättade eller douchiga på nåt sätt. Tvärtom både snygga och vältränade (enligt många tjejer), roliga, välutbildade med välbetalda jobb.

Nu ska man ju inte skämmas å hela kvinnosläktets vägnar men jag tycker det är för jävligt att alla kvinnliga singlar jag träffar på klagar på att de inte hittar nån man. Varför hittar man inte varandra? Varför duger inga män åt dem. Det är bara så himla synd att både killar och tjejer letar efter varandra men så går åren och det händer liksom inget.

Jag tror att många killar inte vågar ”ragga” längre efter hela woke och metoo. Som att man ska ha samtycke och helst ett signerat sådant för att flirta.

Just helger så känns det som ensamheten blir mer påtaglig, förståeligt såklart. Det jag vill är att skicka lite hopp till alla singelmän, incels osv osv det finns kvinnor som vill ha er. Ge inte upp och lev livet för fan innan livet lever fan med dig som vi sa back in the day.

Nä, nope blir lite full i skratt. Ditt namn och det du skriver får mig tro att det är en man som försöker låtsas att vara kvinna. Något slags omvänt sympati fiske. Det finns minsann kvinnor som tycker det också inlägg.

Egentligen förstår jag inte logiken. Vad är det för kvinnor som vill låta sig hunsas med kan man ju å andra sidan fundera över. Dessa kvinnor saknar ryggrad och är löjligt inställsamma emot män. Det är den rädslan om att dom inte gullar och håller med mannen i allt. Kanske ingen man vill ha mig. Jag måste ju göra så som han säger LOL!

För övrigt är väl inte alla singlar, ofrivilliga singlar. Speciellt inte i högre ålder. Där många haft relationer, skilsmässa och annat. Känner kvinnor som gett upp män helt och trivs mycket bättre på egen hand.

Men jag antar att du pratar om 18-25 runt den åldern. När man vill träffa någon seriös. Men så illa tror jag ändå inte att det är. Speciellt inte i det åldersspannet.

Att dessutom lägga hela skulden på ditt eget kön, som du tillhör själv. Är jävligt osmakligt. Du har alltså ingen som helst respekt för dig själv och ditt kön. Kvinnor ska bara nöja sig, vara tacksamma och ta första bästa man?

Det kan aldrig vara så att du själv upplevt detta scenario. Och nu sitter fast med en riktigt dålig partner, bitter. Och vill att andra kvinnor ska göra samma misstag?

En sak till, om du nu är kvinna. Borde inte det logiska vara att du då vet hur kvinnor tänker? Dvs, ditt resonemang är väldigt vanligt hur just en man tänker kring hur en kvinna ska dejta/välja partner

Medans kvinnor vill ha känslor, känna attraktion och vara kära. Inte vara tillsammans med någon för att dom är snälla. Har du kanske snarat in dig nu?

Kul är det haha!
Senast redigerad av aconitumwolfsbane Igår kl. 00:56.
Citera
Igår, 04:01
Medlem
buhbyes avatar
Det är jättefint att du söker kärlek och det är inga tvivel på att det är en kvinna som har skrivit. Angående det wolfsbane sa så är det ju allmänt kännt sen länge att dessa har problem att förstå skillnad mellan män och kvinnor.. Men det ska inte behöva påverka någon annan än han själv..

Mitt inlägg var helt enkelt skrivet för att visa att du inte kan heta incelwhisperer och tro att män sedan kan yttra sig i tråden utan att det är ett socialt självmord.. Du menar väl, men bli inte förvånad om du inte får något svar sen ifrån män...
Citera
Igår, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incelwhisperer

Vadå helger? Har du varit ute på kvällen i en storstad ens? Det är fullt med folk ute. Du vet, man måste inte ha en partner. Det räcker gott med vänner.
Citera
Igår, 08:44
Medlem
Då och då kommer det sådana här förliknelsetrådar av användare som själva är desperata slödder pga massa avstängningar. Ta vara statistik på hinge och tinder. Kvinnor sveper höger på 1 av 140 män. Är inte det manshat vad är då manshat?
Dagens fittkvinnor är sjuka i huvudet bara utifrån den statistiken. Totalt sinnessjuka idioter är de.
Citera
Igår, 09:20
Medlem
Batman-Livess avatar
Gråta som en karl, det är en bra låt det.

Man får lära sig att gråta som en karl, och gå den ensammes väg genom livet, så blir det för många karlar. Kvinnorna de drar då de vill ha spänning och fart, då duger inte den gamle karln längre.

Man lär sig att leva med ensamhet, och ett litet hål i hjärtat.

Bra karl reder sig själv.

Inte lätt att vara en man i dagens samhälle, där kvinnan har makten och bestämmer i mångt och mycket.
Citera
Igår, 09:38
Medlem
Mystiskt tycker jag när män inte hittar kärleken och för över ansvaret på kvinnor.. gör ni så annars också?

- Jag fick inte jobbet för det fanns bättre sökande, - de är dumma!
- Jag kom inte in på utbildningen för mina poäng var för låga - vilken skitutbildning!
- Jag fick inte köpa en ny soffa för jag hade inte tillräckligt med pengar, - idioter!

Jättetrist att ni är ensamma, men titta på hur ni kan göra er mer attraktiva istället. Oftast är det de sociala förmågorna som behöver övas.
Citera
Igår, 09:50
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
Kvinnor sveper höger på 1 av 140 män. Är inte det manshat vad är då manshat?
Dagens fittkvinnor är sjuka i huvudet bara utifrån den statistiken. Totalt sinnessjuka idioter är de.

Lite bitter, eller? Så, i konsekvensens namn: att inte vilja ligga med mer än en av 140 sunkiga desperata brudar på Tinder är ett exempel på kvinnohat? Är det vad du menar?
Citera
Igår, 10:04
Medlem
Ja, det är ju en sorglig verklighet. Jag tror många män har märkt att kraven blivit löjliga och att det är svårt att navigera i den här nya dating,djungeln. Kanske borde man börja kolla på andra kontinenter istället för att deppa här hemma?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in