Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-10-14, 08:31
Medlem
SNÄLLA NI MÅSTE HJÄLPA MIG!!

Mår fruktansvärt dåligt och det tär på mig själv och får mig att känna mig oälskad och oattraktiv.

Jag och min kille har haft ett fruktansvärt aktivt sexliv under 6 år.
Han har alltid haft en stor sexdrift och vi har verkligen funnits varandra sexuellt och vi älskade att ha sex på alla möjliga sätt.

Men för snart 6 månader sedan förändrades allt.
Han sexlust försvann och gick från 100 till noll.
Han har slutat att röra och ta på mig , utan rör på sin höjd lite på armen.
Han tittar inte på mig och blir stel och drar sig undan när jag försöker komma nära eller rör vid honom.
När vi väl har sex så vänder han på mig eller säger att han måste komma direkt för att han är så kåt och inte haft sex på länge.
Så allt är över snabbt och han har varken rört, tittat eller betet sig som han gjort under alla år.
Förut älskade han att ha sex med mig och han gick runt och höll på hela kvällar.

Nu är allt jobbigt och jag vet inte längre vad jag ska göra.

Kan det bara bli så här utan en anledning?
Han säger att han älskar mig och att det inte alls är så som jag känner.
Kan han verkligen älska mig fortfarande, han har även slutat prata med mig som innan och intresset för sex eller vara nära mig existerar inte.

Snälla hjälp vad ska jag göra.
Citera
2025-10-14, 08:34
Medlem
Pratar ni inte med varandra?

Nåt måste du ju ha haft på känn, eftersom du skriver detta svar i en annan tråd:

"Låter som liknade mitt förhållande.
Var öppen och ignorera inte alla varningsflaggor som jag gjorde."

Om man haft ett "fruktansvärt aktivt sexliv" under sex år, så tröttnar man såklart till slut.
Citera
2025-10-14, 08:37
Medlem
Vad sägs om att prata med honom om det? Vad förväntar du dig att böbeln på flashback ska komma med?

Men efter läst din text så låter det som något har hänt mellan er? Han verkar tappat respekten genom att inte titta på dig alternativt skuldkänslor?
Så antingen har du gjort något som han inte respekterar alternativt då att hans skuldkänslor är så stora att han skäms...men å andra sidan är jag ju ingen sierska heller!
Citera
2025-10-14, 08:45
Medlem
bogerts avatar
Har du gått upp i vikt?
Citera
2025-10-14, 08:52
Medlem
anothes avatar
Han är otrogen och gaslightar dig att du "feltolkar det du ser".
Citera
2025-10-14, 08:54
Medlem
F.Hansens avatar
Låter konstigt, han kanske har insett att han är bog.
Citera
2025-10-14, 08:55
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippoSpikis
Men för snart 6 månader sedan förändrades allt.
Han sexlust försvann och gick från 100 till noll.
Han har slutat att röra och ta på mig , utan rör på sin höjd lite på armen.
Han tittar inte på mig och blir stel och drar sig undan när jag försöker komma nära eller rör vid honom.
När vi väl har sex så vänder han på mig eller säger att han måste komma direkt för att han är så kåt och inte haft sex på länge.
Så allt är över snabbt och han har varken rört, tittat eller betet sig som han gjort under alla år.
Förut älskade han att ha sex med mig och han gick runt och höll på hela kvällar.

Sådär skulle nog en kille bara reagera om du har gjort något dumt som dödar tilliten. Om du är dålig på att lyssna på honom i övrigt och bara lyssnar på dig själv? Eller om du försöker att vara den som styr sexet varje gång och hela tiden...
Senast redigerad av buhbye 2025-10-14 kl. 09:14.
Citera
2025-10-14, 09:08
Medlem
franges avatar
Du har gått upp i vikt sista tiden - eller hur? Han tänder helt enkelt inte på plufsiga fetton.
Citera
2025-10-14, 09:08
Medlem
glockenreins avatar
Låter konstigt att den bara skulle försvinna över en natt. Han älskar säkert dig fortfarande som han säger men han kanske mår dåligt över nåt som hände där för sex månader sen? Är han normal/som vanligt för övrigt?

Fattar att du reagerar och menar inte att förminska det men tänker också att det är vanligt i alla längre relationer att sexlivet blir sämre eller går lite upp och ner.
Citera
2025-10-14, 09:13
Medlem
Låter som att han har dåligt samvete av någon anledning.
Citera
2025-10-14, 09:19
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Låter som att han har dåligt samvete av någon anledning.
Japp. Förmodligen otrohet. Kanske tillfällig, kanske pågående.
Citera
2025-10-14, 09:45
Medlem
HerrKralls avatar
Otrogen eller så vill han börja spela för det andra laget. Oavsett så behöver det adresseras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in