Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-14, 09:53
Moderator
pudelluss avatar
Förtydligad trådrubrik. Originalrubrik: "Snälla Hjälp Mig!!"

/Mod
Citera
2025-10-14, 11:01
Medlem
triptykens avatar
Prata med honom.

En vanlig orsak är stress eller depression. Mäns sexlust kan vackla den med.

Men prata med honom
Citera
2025-10-14, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippoSpikis
SNÄLLA NI MÅSTE HJÄLPA MIG!!

Mår fruktansvärt dåligt och det tär på mig själv och får mig att känna mig oälskad och oattraktiv.

Jag och min kille har haft ett fruktansvärt aktivt sexliv under 6 år.
Han har alltid haft en stor sexdrift och vi har verkligen funnits varandra sexuellt och vi älskade att ha sex på alla möjliga sätt.

Men för snart 6 månader sedan förändrades allt.
Han sexlust försvann och gick från 100 till noll.
Han har slutat att röra och ta på mig , utan rör på sin höjd lite på armen.
Han tittar inte på mig och blir stel och drar sig undan när jag försöker komma nära eller rör vid honom.
När vi väl har sex så vänder han på mig eller säger att han måste komma direkt för att han är så kåt och inte haft sex på länge.
Så allt är över snabbt och han har varken rört, tittat eller betet sig som han gjort under alla år.
Förut älskade han att ha sex med mig och han gick runt och höll på hela kvällar.

Nu är allt jobbigt och jag vet inte längre vad jag ska göra.

Kan det bara bli så här utan en anledning?
Han säger att han älskar mig och att det inte alls är så som jag känner.
Kan han verkligen älska mig fortfarande, han har även slutat prata med mig som innan och intresset för sex eller vara nära mig existerar inte.

Snälla hjälp vad ska jag göra.

Har han sysslat med PEDs, annars låter det som han kanske har andra underliggande anledningar som diabetes. Hänger han löst inom jobbet så är väl inte ångest otänkbart...
Citera
2025-10-14, 11:40
Medlem
Crabbofixs avatar
aktivt sexliv under 6 år låter ju skitjobbigt.

rimligt med en paus på 10-20 år efter det.
Citera
2025-10-14, 12:10
Medlem
Jag har inte ändrat mig speciell mycket. Har inte gått upp nämnvärt i vikt.
När jag försöker komma nära blir han stel och liksom håller fast min hand eller huvud om jag tex försöker pussa.

Har försökt prata med honom men han blir irriterad och det uppstår en stel tystnad.

Det enda han säger är att han har tappat sin manlighet.
Men han har inget intresse alls av mig eller att kommunicera så det ska kännas bättre för mig.
Citera
2025-10-14, 12:17
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Det enda han säger är att han har tappat sin manlighet.
Men han har inget intresse alls av mig eller att kommunicera så det ska kännas bättre för mig.

Men då är det något han mår dåligt av. Depression eller någonting men det har att göra med han själv.

När män mår dåligt behöver dom få vara ifred. Vi är inte som kvinnor och behöver tala om det. Vi behöver lista ut allt detta själv.

Så sluta knacka på dörren hela tiden och se om allt står rätt till.

Jag gissar på att ni bor tillsammans också? I så fall något Ännu bättre, ta en semester... Sluta fokusera på förhållandet och fokusera på dig själv.
Citera
2025-10-14, 12:36
Medlem
Jag mår jätte dåligt av allt och påverkar mig.
Är ledsen ofta och gråter.
Men han ignorerar det och pratar om andra saker.
Går inte ens prata om att jag blir ledsen när han drar sig undan, utan han påstår att det inte är så.
Så får inget stöd.
Citera
2025-10-14, 13:36
Medlem
Men för fan! Han säger att han"Tappat sin manlighet" .Vet inte hur gamla ni är men det slår dig inte att han kanske fått minskad testosteronproduktion? Brist på Testo? Blivit Impotent och skäms?
Citera
2025-10-14, 13:39
Medlem
Absolut men varför vill man inte prata om det eller bry. Sig om mig när jag gråter.
Och om man bara ligger i soffan och jag lägger armen om honom så blir han stel och frånvarande.
Citera
2025-10-14, 13:47
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Absolut men varför vill man inte prata om det eller bry. Sig om mig när jag gråter.
Och om man bara ligger i soffan och jag lägger armen om honom så blir han stel och frånvarande.

Ibland kan det hända att när någon öppnar upp sig om vad de mår dåligt av tex "förlorat sin manlighet" så drar den sig undan sen om den känner att den inte ens blir hörd, respekterad eller förstådd...
Citera
2025-10-14, 13:48
Medlem
Trolltestets avatar
Har han börjat röka gräs?
Citera
2025-10-14, 13:50
Medlem
Det kanske är så
Men ska ge honom lite utrymme och inte vara för på.

Om det inte blir bättre med tiden eller om det är att han tappat känslorna, hur märker jag skillnaden.

Men jag hoppas han mår bättre snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in