• 4
  • 5
2025-10-14, 06:22
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veridictores
Han har ju avslöjat korruptionen.
Den riktigt stora frågan du ska ställa dig är varför danska TV2 kategoriskt mörkade allting kring korruptionen!

Det går inte att skilja på person och sak här, saken är personen, eller personerna.
Ja, du ser, ser jag nu, du har redan ställt dig frågan kring att programmet helt mörkade korruptionen.

Markus känner nog att han har tömt ut alla rimliga vägar, det enda som återstår för honom är de orimliga. Och det är nog de orimlig som gett honom den uppmärksamhet han nu fått, som kanske i änden kan bli lösningen för honom.

Jag skulle nog vilja säga att det är inte så mycket ändamålet som helgar medlen här, utan snarare omgivningens och myndigheternas totala ignorans av en medborgares rättigheter, som helgar medlen.
"Ändamålet helgar medlen (dass der Zweck das Mittel heilige[1]) är ett uttryck som innebär att det anses acceptabelt att använda annars omoraliska eller tveksamma metoder för att uppnå ett önskvärt mål".
https://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84..._helgar_medlen

Så. Man kan med tanke på det ha överseende med Marcus agerande, menar jag.
Citera
2025-10-14, 22:47
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
TV4? Finns den kanalen fortfarande?

Kan man se skiten någon annanstans tro?
använd vpn och se alla avsnitt på Dansk TV
Citera
2025-10-15, 22:28
Medlem
Hussefars avatar
Mina sympatier kommer alltid att gå till den lilla människan. Alltså "Ekologen". Helt sjukt att han verkar ha hela samhället emot sig. Herr Bangolfs banderoll tycks vara "my way or the highway". Men det är väl så att kommunpamparna klappar honom på axeln för att han skapar jobb.

Herr Bangolf borde aldrig fått byggnadstillstånd från första början. Då hade aldrig denna konflikt nått de höjder den nu gjort.

Man hoppas att "Ekologen" och hans frus relation inte kommer gå åt helvete pga allt detta.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in